• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Ayrılıktan sonra çirkinleşen en kötü lafları söyleyen erkek nasıl?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
02
Yapay Zekaya Sor
Güncellemeler
1 yıl
Sorum kaldırıldı tekrar sordum
Ayrılıktan sonra çirkinleşen en kötü lafları söyleyen erkek nasıl?
Cevapla
Ayrılık Soruları Erkek Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

Yapay Zeka Cevapladı

Aşko Kuşko
Aşko Kuşko Takip Et
Fenomen
1 yıl
  • Of ya, bence bu hiç hoş değil, kimse kimseyi rencide etmeden ayrılığı olgunlukla karşılamalı. Ayrıldıktan sonra çirkinleşen insanlar genelde öfkeyle hareket ediyor ve bu da karşı tarafa değil aslında kendilerine zarar veriyor. 😒 Ayrılık zor bir süreç, ama o kara bulutların arasında güzel bir yol bulmak çok daha değerli. Ne demişler, üslubuyla konuşan kazanır! 💬 Böyle bir durum yaşadıysan üzülme, sen kendi ışığını koru! 🌟 Bu konuda sen ne düşünüyorsun, hiç böyle bir şey yaşadın mı? 🚶‍♀️

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

6

Cevap

13

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.

    karaktersizdir salla geç

    0
    0 Yorumla
  • Asgariucretgibiyim
    Asgariucretgibiyim Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Erkek adamligini red edilince ve terk edilince gösterir

    O yüzden Adam değilmiş diyebiliriz bu tarz fevri davranan erkeklere. Kısacası kurtulmussun verilmiş sadakan varmış

    1
    13 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ayrıldın diye herseyi yüzüne vurur Arkadasimla konustun dedi. Arkadaşı ile dertleştim sadece neyin ne ne olduğunu bile bile serefsizlik yapma dedim. O zamanlar beni korumustu kollamisti ( Arkadaşı da engelli) Pislik ya o zamanlar ağzına geleni söylemişti. Şimdi ise sana bisey dememistim diyor

      Yorumla
    • Asgariucretgibiyim
      Asgariucretgibiyim
      1 yıl

      İşte dediğim gibi adam değilmiş.

      Ve biseyler farketmeniz için bunu yaşamanız gerekiyordu. Yani ileride daha büyük uzulmemeniz için bunu yaşamanız ve ondan kurtulmaniz için bir vesile koydu Allah öyle düşünün

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      bi de ailem seni istemiyor bende istemiyorum dedi sonra kız ciddî düşünüyorsa konuşun düşünmüyorsa konusmayin dedi. Ailesinin agzıyla hareket eden birisi. Demediği laf kalmadı. Yedegin var diye istemiyorsun dedi. Bende yedegin varken bana dön dediysen allah seni bildiği gibi yapsin dedim. Sonra interneti kapattım. Ust üste aradı açmadım açmazsan her yerden engellerim yazdı. Ben onu her yerden engelledim. Sonra kankası bana yazdi. Seni. temiz. sevdi. hak etmedin deyip engelledi 🤣

      Yorumla
    • Asgariucretgibiyim
      Asgariucretgibiyim
      1 yıl

      Kendisi aile olacağının farkında olmayan Anne kuzusu birinden kurtulmussun işte.

      O yüzden ayrılınca bunları söyleyen biri zaten adam değildir. Seni temiz VS sevmemiş. Bırak hiç sevmemiş. Sadece rol yapmış

      O yüzden bu söylemleri düşünerek bile kendini üzme

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Evet bu kapıdan içeri gelin olarak giremez demişler 🤣 ulan senin oğlundan ayrılan benim

      Yorumla
    • Asgariucretgibiyim
      Asgariucretgibiyim
      1 yıl

      O bence bu şekilde söylemler ile kendi egosunu tatmin ediyor.

      Kadınlar da duygusal olduğu için bu şekilde sana suçluluk psikolojisi uygulayıp yıkmak istiyor giderken

      Hic aldırış etmeyin. Ve bence allahin sevdiği kulusunuz erkenden farkına varıp bu öküzden kurtulmuşsunuz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ben aslında aşık değildim ilgisi yüzünden sevgili oldum. Ve zaten bana göre olmayan biri ile evlilik düşünmezdim. Adam ilişkinin başından beri kendisi toksikti. Ama kendisi bana ergen gibisin dedi. Mesaja geç baktım diye ayrılan birisiyidi😂wpden ppsini kaldırıp duran biri idi engelledi sanıp onu aramami bekledi mesela. Arayinca anlamıştım 😂

      Yorumla
    • Asgariucretgibiyim
      Asgariucretgibiyim
      1 yıl

      O zaman bu da sizin tercihinizin bedeli oluyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Evet biraz öyle ama kurtuldum zaten değil mi

      Yorumla
    • Asgariucretgibiyim
      Asgariucretgibiyim
      1 yıl

      Evet cidden kurtulmussunuz. Bence düşünmeye de gerek yok boşa zaman israfı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ben bunu instadan işlettim ilk ayrılık haftası fake olduğumu anladi zaten sordu da ses at bilmem ne. Ben olduğumu anlamayamaz ama Instagram kullanmadığımi biliyor. Yalan yanlış şeyler sallıyor. 23 yaşındayım muhasebeciyim sevdiğim kizla ailesi yüzünden ayrıldık bilmem ne 😂annene söyle el falima baksin diyordu 😂

      Yorumla
    • Asgariucretgibiyim
      Asgariucretgibiyim
      1 yıl

      Bu zeka ile bu yaşa iyi gelebilmis 😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Aynen sen fake olduğumu anladıysan neden salliyorsun 😂

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Tamamen ezik ve kompleksli bir hareket yani toksik insan hareketidir ki

    Erkek adam öyle bir hareket yapmaz her şartta nezaketini soğukkanlını korur

    0
    12 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Adam ilişkinin başından beri kendisi toksikti. Ama kendisi bana ergen gibisin dedi. Mesaja geç baktım diye ayrılan birisiyidi😂wpden ppsini kaldırıp duran biri idi engelledi sanıp onu aramami bekledi mesela. Arayinca anlamıştım 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ayrıldın diye herseyi yüzüne vurur Arkadasimla konustun dedi. Arkadaşı ile dertleştim sadece neyin ne ne olduğunu bile bile serefsizlik yapma dedim. O zamanlar beni korumustu kollamisti ( Arkadaşı da engelli) Pislik ya o zamanlar ağzına geleni söylemişti. Şimdi ise sana bisey dememistim diyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      bi de ailem seni istemiyor bende istemiyorum dedi sonra kız ciddî düşünüyorsa konuşun düşünmüyorsa konusmayin dedi. Ailesinin agzıyla hareket eden birisi. Demediği laf kalmadı. Yedegin var diye istemiyorsun dedi. Bende yedegin varken bana dön dediysen allah seni bildiği gibi yapsin dedim. Sonra interneti kapattım. Ust üste aradı açmadım açmazsan her yerden engellerim yazdı. Ben onu her yerden engelledim. Sonra kankası bana yazdi. Seni. temiz. sevdi. hak etmedin deyip engelledi 🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      İnsanlara mesafe koymak çok önemlidir geçmişle alakalı çok fazla kafanı karıştırma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Niye öyle dedin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Sağlıkı olan iyi olan senin için bu olacaktır çünküşöyle dedi böyle dedi yerine mesafe ve geçmişi sil önüne bak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Silemiyorumm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Silllll

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Nasıl olcak o

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Kendine odaklan bunu oku

      Mutlu ve Enerjik Olmanın Kilit Noktası! ↗

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Kaliteli Yaşamın Püf Noktaları 🌟 ↗

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Tamam

      Yorumla
  • yawheheişteöyle
    yawheheişteöyle Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 99%
    1 yıl

    hastalık gibidir. en kısa sürede kurtulmak gerekir.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Çirkinleştirenler nasıl peki? Çünkü bir durduk yere çirkinleşen kalitesiz cinsler vardır bir de çirkinleşmesi için çırpınılıp çirkinleştiğinde de sen zaten böylesin denilen cins vardır 🙄

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Adam ilişkinin başından beri kendisi toksikti. Ama kendisi bana ergen gibisin dedi. Mesaja geç baktım diye ayrılan birisiyidi😂wpden ppsini kaldırıp duran biri idi engelledi sanıp onu aramami bekledi mesela. Arayinca anlamıştım 😂

  • Toval
    Toval Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Kısacası karaktersizlik oluyor..

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Adam zaten toksikti
      Sıkıyordu 2 ayda. Seviyor musun sevmiyor musun istiyor musun istemiyor musun evlencez mi evlenmicez mi ve toksik biri.
      Ayrıldın diye herseyi yüzüne vurur Arkadasimla konustun dedi. Arkadaşı ile dertleştim sadece neyin ne ne olduğunu bile bile serefsizlik yapma dedim. O zamanlar beni korumustu kollamisti ( Arkadaşı da engelli) Pislik ya o zamanlar ağzına geleni söylemişti. Şimdi ise sana bisey dememistim diyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      bi de ailem seni istemiyor bende istemiyorum dedi sonra kız ciddî düşünüyorsa konuşun düşünmüyorsa konusmayin dedi. Ailesinin agzıyla hareket eden birisi. Demediği laf kalmadı. Yedegin var diye istemiyorsun dedi. Bende yedegin varken bana dön dediysen allah seni bildiği gibi yapsin dedim. Sonra interneti kapattım. Ust üste aradı açmadım açmazsan her yerden engellerim yazdı. Ben onu her yerden engelledim. Sonra kankası bana yazdi. Seni. temiz. sevdi. hak etmedin deyip engelledi 🤣

      Yorumla
  • banyoterligi02
    banyoterligi02 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 73%
    1 yıl

    Laflara üzülmek yerine ayrildigina sevinmelisin

    0
    16 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ayrıldın diye herseyi yüzüne vurur Arkadasimla konustun dedi. Arkadaşı ile dertleştim sadece neyin ne ne olduğunu bile bile serefsizlik yapma dedim. O zamanlar beni korumustu kollamisti ( Arkadaşı da engelli) Pislik ya o zamanlar ağzına geleni söylemişti. Şimdi ise sana bisey dememistim diyor

      Yorumla
    • banyoterligi02
      banyoterligi02
      1 yıl

      İki yüzlü insandan hayır gelmez boş ver

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      bi de ailem seni istemiyor bende istemiyorum dedi sonra kız ciddî düşünüyorsa konuşun düşünmüyorsa konusmayin dedi. Ailesinin agzıyla hareket eden birisi. Demediği laf kalmadı. Yedegin var diye istemiyorsun dedi. Bende yedegin varken bana dön dediysen allah seni bildiği gibi yapsin dedim. Sonra interneti kapattım. Ust üste aradı açmadım açmazsan her yerden engellerim yazdı. Ben onu her yerden engelledim. Sonra kankası bana yazdi. Seni. temiz. sevdi. hak etmedin deyip engelledi 🤣

      Yorumla
    • banyoterligi02
      banyoterligi02
      1 yıl

      Yedegin mi varmış 😂 bu ne ahlaksızca cevap

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yedeklerim varmiş onu da arkadaşı demiştir kesin

      Yorumla
    • banyoterligi02
      banyoterligi02
      1 yıl

      Bütün haklarımı yedeklere devrediyorum demedin mi peki?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Engelledim ki 3 gün sonrada o beni engelledi uğrasamam is yerinde sinirden delirdim zaten

      Yorumla
    • banyoterligi02
      banyoterligi02
      1 yıl

      Takmamalisin onu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Geç bile kaldım ki. Ben aslında aşık değildim ilgisi yüzünden sevgili oldum. Ve zaten bana göre olmayan biri ile evlilik düşünmezdim. Adam ilişkinin başından beri kendisi toksikti. Ama kendisi bana ergen gibisin dedi. Mesaja geç baktım diye ayrılan birisiyidi😂wpden ppsini kaldırıp duran biri idi engelledi sanıp onu aramami bekledi mesela. Arayinca anlamıştım 😂

      Yorumla
    • banyoterligi02
      banyoterligi02
      1 yıl

      Hahaha boş ver ama şu an kafan rahattır takılma o tarz kişilerle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Takılıyorum ama alışkanlık yüzünden de unutamam kolay kolay

      Yorumla
    • banyoterligi02
      banyoterligi02
      1 yıl

      Gelip gecici biraz daha başka şeylerle ugras unutulup gider

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Evet unutucam nelerle ugrasmaliyim

      Yorumla
    • banyoterligi02
      banyoterligi02
      1 yıl

      Burada takıl mesela güzel burası

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Takılıyorum

      Yorumla
    • banyoterligi02
      banyoterligi02
      1 yıl

      Ne zaman istersen konuşuruz ben burdayım zaten :)

      Yorumla
  • Dürümcümusti2013
    Dürümcümusti2013 Takip Et
    Yoda Yaş: 19 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 793 cevap paylaştı.

    Ayrilik durumuna bağli

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sıkıyordu 2 ayda. Seviyor musun sevmiyor musun istiyor musun isteniyor musun evlencez mi evlenmicez mi ve toksik biri.
      Ayrıldın diye herseyi yüzüne vurur Arkadasimla konustun dedi. Arkadaşı ile dertleştim sadece neyin ne ne olduğunu bile bile serefsizlik yapma dedim. O zamanlar beni korumustu kollamisti ( Arkadaşı da engelli) Pislik ya o zamanlar ağzına geleni söylemişti. Şimdi ise sana bisey dememistim diyor

      Yorumla
    • Dürümcümusti2013
      Dürümcümusti2013
      1 yıl

      Şimdi sen hayla bunla muhatap oluyon gibi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      bi de ailem seni istemiyor bende istemiyorum dedi sonra kız ciddî düşünüyorsa konuşun düşünmüyorsa konusmayin dedi. Ailesinin agzıyla hareket eden birisi. Demediği laf kalmadı. Yedegin var diye istemiyorsun dedi. Bende yedegin varken bana dön dediysen allah seni bildiği gibi yapsin dedim. Sonra interneti kapattım. Ust üste aradı açmadım açmazsan her yerden engellerim yazdı. Ben onu her yerden engelledim. Sonra kankası bana yazdi. Seni. temiz. sevdi. hak etmedin deyip engelledi 🤣

      Yorumla
    • Dürümcümusti2013
      Dürümcümusti2013
      1 yıl

      Ne boş ilişkiy yaw bu okurken sı*tım neyse

      Yorumla
  • qülkokusu
    qülkokusu Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Vasatligni konuşturan ezik erkek tipi

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sıkıyordu 2 ayda. Seviyor musun sevmiyor musun istiyor musun isteniyor musun evlencez mi evlenmicez mi ve toksik biri.
      Ayrıldın diye herseyi yüzüne vurur Arkadasimla konustun dedi. Arkadaşı ile dertleştim sadece neyin ne ne olduğunu bile bile serefsizlik yapma dedim. O zamanlar beni korumustu kollamisti ( Arkadaşı da engelli) Pislik ya o zamanlar ağzına geleni söylemişti. Şimdi ise sana bisey dememistim diyor

      Yorumla
    • qülkokusu
      qülkokusu
      1 yıl

      Hepsi aynı bunlarn

      Yorumla
  • isimsizjargon
    isimsizjargon Takip Et
    Master Yaş: 36
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    O duruma gelmeyi kimse istemez

    0
    0 Yorumla
  • SymanN
    SymanN Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 99%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    Karaktersiz

    0
    26 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ayrıldın diye herseyi yüzüne vurur Arkadasimla konustun dedi. Arkadaşı ile dertleştim sadece neyin ne ne olduğunu bile bile serefsizlik yapma dedim. O zamanlar beni korumustu kollamisti ( Arkadaşı da engelli) Pislik ya o zamanlar ağzına geleni söylemişti. Şimdi ise sana bisey dememistim diyor

      Yorumla
    • SymanN
      SymanN
      1 yıl

      boş ver unut gitsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      bi de ailem seni istemiyor bende istemiyorum dedi sonra kız ciddî düşünüyorsa konuşun düşünmüyorsa konusmayin dedi. Ailesinin agzıyla hareket eden birisi. Demediği laf kalmadı. Yedegin var diye istemiyorsun dedi. Bende yedegin varken bana dön dediysen allah seni bildiği gibi yapsin dedim. Sonra interneti kapattım. Ust üste aradı açmadım açmazsan her yerden engellerim yazdı. Ben onu her yerden engelledim. Sonra kankası bana yazdi. Seni. temiz. sevdi. hak etmedin deyip engelledi 🤣

      Yorumla
    • SymanN
      SymanN
      1 yıl

      boş ver unut gitsin kafana takma derim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Çok takıyorum

      Yorumla
    • SymanN
      SymanN
      1 yıl

      Kafanı meşgul edecek bir iş bul kendine

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Çalışıyorum zaten iş yerinde bile hep bunu düşünüyorum dalıyorum

      Yorumla
    • SymanN
      SymanN
      1 yıl

      Umarım unutursun ve daha iyi birini bulursun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Inşallah

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ben aslında aşık değildim ilgisi yüzünden sevgili oldum. Ve zaten bana göre olmayan biri ile evlilik düşünmezdim. Adam ilişkinin başından beri kendisi toksikti. Ama kendisi bana ergen gibisin dedi. Mesaja geç baktım diye ayrılan birisiyidiwpden ppsini kaldırıp duran biri idi engelledi sanıp onu aramami bekledi mesela. Arayinca anlamıştım

      Yorumla
    • SymanN
      SymanN
      1 yıl

      Mesaja geç bakabilirsin her zaman müsait oylanabilir insan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Her zaman da değil iki uç gün sadece yarim saat bazen daha sonra baktım interneti kapatıp çıkıyordum

      Yorumla
    • SymanN
      SymanN
      1 yıl

      Bahane aramış

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bu ilişkinin en başında olan şeyler daha gerisi de var

      Yorumla
    • SymanN
      SymanN
      1 yıl

      Anladım seni baya yıpratmış

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Evet bir de sanki çocuğun ne bok olduğunu bilen ailesi ayrıldım diye beni istemiyor geri kafalı ergen ailesi

      Yorumla
    • SymanN
      SymanN
      1 yıl

      boş ver o çocuk kaybetti sende tanımış oldun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Onlara gore ben kaybetmişim😂çocuğun mesleği bile yok sadece evi var ayrıca geri kafalı boş.. görücü usulü bile zor buna

      Yorumla
    • SymanN
      SymanN
      1 yıl

      Ev her şey değil önemli olan karakterli olmak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bencede bunda karakter yok ya da nasılsa dönmem deyip ağzına geleni söyledi

      Yorumla
    • SymanN
      SymanN
      1 yıl

      Ne kadar kötü ayrılırsan ayrıl ayıp yaptığı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ailesi göre normal

      Yorumla
    • SymanN
      SymanN
      1 yıl

      Kendi ailesi normal karşılar tabii ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Iğrençler gerçekten öğk yani kimse öyle birine kızını vermek istemez

      Yorumla
    • SymanN
      SymanN
      1 yıl

      Aynen öyle ama sen şükret kurtulmuşsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Babanensi bir şey diyordu telefonda konuştum. Bize kızını vermek isteyen çok da trabzon kızları iyi değil

      Yorumla
  • yaşlandıkbeaa
    yaşlandıkbeaa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 404 cevap paylaştı.

    Sence nasıl

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yorumlara ve verdiğim cevapları oku

      Yorumla
    • yaşlandıkbeaa
      yaşlandıkbeaa
      1 yıl

      çok fazla var ama :/

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ben aslında aşık değildim ilgisi yüzünden sevgili oldum. Ve zaten bana göre olmayan biri ile evlilik düşünmezdim. Adam ilişkinin başından beri kendisi toksikti. Ama kendisi bana ergen gibisin dedi. Mesaja geç baktım diye ayrılan birisiyidi😂wpden ppsini kaldırıp duran biri idi engelledi sanıp onu aramami bekledi mesela. Arayinca anlamıştım 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Adam zaten toksikti
      Sıkıyordu 2 ayda. Seviyor musun sevmiyor musun istiyor musun istemiyor musun evlencez mi evlenmicez mi ve toksik biri.
      Ayrıldın diye herseyi yüzüne vurur Arkadasimla konustun dedi. Arkadaşı ile dertleştim sadece neyin ne ne olduğunu bile bile serefsizlik yapma dedim. O zamanlar beni korumustu kollamisti ( Arkadaşı da engelli) Pislik ya o zamanlar ağzına geleni söylemişti. Şimdi ise sana bisey dememistim diyor

      Yorumla
    • yaşlandıkbeaa
      yaşlandıkbeaa
      1 yıl

      sonuç olarak aşık mısın nedir son durum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      bi de ailem seni istemiyor bende istemiyorum dedi sonra kız ciddî düşünüyorsa konuşun düşünmüyorsa konusmayin dedi. Ailesinin agzıyla hareket eden birisi. Demediği laf kalmadı. Yedegin var diye istemiyorsun dedi. Bende yedegin varken bana dön dediysen allah seni bildiği gibi yapsin dedim. Sonra interneti kapattım. Ust üste aradı açmadım açmazsan her yerden engellerim yazdı. Ben onu her yerden engelledim. Sonra kankası bana yazdi. Seni. temiz. sevdi. hak etmedin deyip engelledi 🤣

      Yorumla
    • yaşlandıkbeaa
      yaşlandıkbeaa
      1 yıl

      zelenski trump diyaloğu gibi olay çözümsü, birinden biriniz teslim olsun çözülsün djsjs

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Asla

      Yorumla
  • BadonunBabasi
    BadonunBabasi Takip Et
    Bilge Yaş: 35 , eic 98%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 426 cevap paylaştı.

    Esittir öküz

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ben bunu instadan işlettim ilk ayrılık haftası fake olduğumu anladi zaten sordu da ses at bilmem ne. Ben olduğumu anlamayamaz ama Instagram kullanmadığımi biliyor. Yalan yanlış şeyler sallıyor. 23 yaşındayım muhasebeciyim sevdiğim kizla ailesi yüzünden ayrıldık bilmem ne 😂annene söyle el falima baksin diyordu 😂

      Yorumla
  • Winstonn75
    Winstonn75 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    İki yüzlüdür..

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    karaktersiz erkek

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      bi de ailem seni istemiyor bende istemiyorum dedi sonra kız ciddî düşünüyorsa konuşun düşünmüyorsa konusmayin dedi. Ailesinin agzıyla hareket eden birisi. Demediği laf kalmadı. Yedegin var diye istemiyorsun dedi. Bende yedegin varken bana dön dediysen allah seni bildiği gibi yapsin dedim. Sonra interneti kapattım. Ust üste aradı açmadım açmazsan her yerden engellerim yazdı. Ben onu her yerden engelledim. Sonra kankası bana yazdi. Seni. temiz. sevdi. hak etmedin deyip engelledi 🤣

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Evet erkek nasıl?

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sıkıyordu 2 ayda. Seviyor musun sevmiyor musun istiyor musun isteniyor musun evlencez mi evlenmicez mi ve toksik biri.
      Ayrıldın diye herseyi yüzüne vurur Arkadasimla konustun dedi. Arkadaşı ile dertleştim sadece neyin ne ne olduğunu bile bile serefsizlik yapma dedim. O zamanlar beni korumustu kollamisti ( Arkadaşı da engelli) Pislik ya o zamanlar ağzına geleni söylemişti. Şimdi ise sana bisey dememistim diyor

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    İyi.

    0
    0 Yorumla
  • yalnizbirmemo
    yalnizbirmemo Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    1 yıl

    Uğrasilmaz

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ayrıldın diye herseyi yüzüne vurur Arkadasimla konustun dedi. Arkadaşı ile dertleştim sadece neyin ne ne olduğunu bile bile serefsizlik yapma dedim. O zamanlar beni korumustu kollamisti ( Arkadaşı da engelli) Pislik ya o zamanlar ağzına geleni söylemişti. Şimdi ise sana bisey dememistim diyor

      Yorumla
  • neşelirüzgar
    neşelirüzgar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    1 yıl

    canım

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Efendim

      Yorumla
    • neşelirüzgar
      neşelirüzgar
      1 yıl

      canım yazmıştım canım yazmış

      Yorumla
    • neşelirüzgar
      neşelirüzgar
      1 yıl

      Hay

      Yorumla
    • neşelirüzgar
      neşelirüzgar
      1 yıl

      Sal*ktır yazmıştım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Adam zaten toksikti
      Sıkıyordu 2 ayda. Seviyor musun sevmiyor musun istiyor musun istemiyor musun evlencez mi evlenmicez mi ve toksik biri.
      Ayrıldın diye herseyi yüzüne vurur Arkadasimla konustun dedi. Arkadaşı ile dertleştim sadece neyin ne ne olduğunu bile bile serefsizlik yapma dedim. O zamanlar beni korumustu kollamisti ( Arkadaşı da engelli) Pislik ya o zamanlar ağzına geleni söylemişti. Şimdi ise sana bisey dememistim diyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      bi de ailem seni istemiyor bende istemiyorum dedi sonra kız ciddî düşünüyorsa konuşun düşünmüyorsa konusmayin dedi. Ailesinin agzıyla hareket eden birisi. Demediği laf kalmadı. Yedegin var diye istemiyorsun dedi. Bende yedegin varken bana dön dediysen allah seni bildiği gibi yapsin dedim. Sonra interneti kapattım. Ust üste aradı açmadım açmazsan her yerden engellerim yazdı. Ben onu her yerden engelledim. Sonra kankası bana yazdi. Seni. temiz. sevdi. hak etmedin deyip engelledi 🤣

      Yorumla
Devamını Gör(4)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Ayrılıktan sonra çirkinleşen en kötü lafları söyleyen erkek nasıl?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Ayrılırken çirkinleşen, küfür eden erkek? 17 cevap verildi
Erkek neden ayrılık sonrası küfür hakaret etmeye başlar? 10 cevap verildi
Ayrılırken çirkinleşen erkek gerçek hislerini mi söylüyordur? 16 cevap verildi
Eski sevgilisi hakkında küfürlü konuşan sonra da barışan erkek için neler demeli? 7 cevap verildi
Boşandıktan sonra bir erkek neden çirkinleşir acımasızlaşır? 15 cevap verildi
Ayrılırken küfür eden erkek? 62 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kolay ağlayabilenlerden misiniz yoksa duygularını tutanlardan mısınız?
  • Türk sinemasının büyük usta oyuncusu Kadir Inanır'ı kaybettik. Onun hangi karakteri sizde unutulmaz bir iz bıraktı?
  • Gününüz aydın olsun. nasılsınız. Ben iyim şimdiden diyimmm. Herkese iyi dileklerimi sunarım 🙋‍♀️🌸🤍☀️?
  • Evinin manzarası güzel mi?
  • En son hangi saç rengini deneyimlediniz?
  • Arkadaşlar ilgi dairesi nerede?
  • Sivas'ta 50 TL'lik lahmacun sattığı için şikayet edildi! Sizce 50 TL'ye güzel lahmacun olur mu?
  • Makyaj yapma süreniz ortalama ne kadar?
  • İlk buluşmanın evde olması uygun mudur?
  • Birisinin sizden vazgeçtiğini nasıl anlarsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨