22 yaşındayım bu zamana kadar rahatlıkla hiç sevgililerimle rahatça vakit geçirmedim. illa cinsellik için demiyorum evlenmeden olmaz diyenlerdenim zaten. sadece dışarı çıkıp baş başa vakit geçiremedim. hep yalan söylemek zorunda kaldım. 2 tane sevgilim oldu. şimdiki yeni kişiye ailemin durumunu anlattım tanışmaya gelmek istediğini söyledi ama aileme nasıl izah edeceğimi bilmiyorum. babam zaten hoşlanmıyor ama evlenmeden de olmaz demesine rağmen sevgili işlerine olmaz diyor. nasıl evleneceğim bilmiyorum böyle durumda. üniversiteden de sevgili yapmamı istemiyordu şu an bölümü bıraktım başka bölüme hazırlanıyorum ve bu kişi üniversiteden değil. kendisi de 22 yaşında ne yapabilirim sizce?
Güncellemeler
1 yıl
bu arada soruyu aşk ilişkileri yapmıştım cinsellik diye ayarlamış ya sabır
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer