Sevgilim ailesine çok düşkün, bu yüzden ailevi konularda sorunlar yaşıyoruz. Bu normal mi?

3 yıllık bir ilişkim var. Nerdeyse tek tartışma konumuz sevgilimin abisinin eşi. Sevgilim onlara çok bağlı ve toz kondurmuyor. Onlar için beni ektiği ve saatlerce beklettigi bile oldu. Bir kaç gün önce de onlarla ilgili bir konuda yaptığım asla hakaret içermeyen bir yorum yüzünden konuşmuyoruz. Her konuda yengesini bu kadar savunması normal mi?
Sevgilim ailesine çok düşkün, bu yüzden ailevi konularda sorunlar yaşıyoruz. Bu normal mi?
Cevapla