Onlarla aynı şehirde değiliz ama ailesine, akrabalarına falan düşkün bayağı
2 ay
Onlarla aynı şehirde değiliz ama ailesine, akrabalarına falan düşkün bayağı
Aşırı düşkünlük olmaması gereken bir şey, bazı durumda kendi fikirleri yerine onlardan fikir alıyor mu? Ya da bir durumda bir şey söyledikleri zaman hiç kendi fikrini söylemeden, direkt onların fikrine uyuyor mu?
Ailesiyle konuşmalarını bilmiyorum hiç. Bazen alıyor muhtemelen ama çoğu şeyi de bana sprar yanında ben varım diye
Sıkıntı bir karakteri var o zaman..
Off bilmiyorum ya
Yazın seni annemin yanına götürecem falan diyor
İşte sana bir fırsat, ailevi durumlarını iyi gözlemle..
Geriliyorum başıma ne gelicek diye dndjdnd
Bir şey olmaz, en fazla sevgililik ve flört için düşünürsün ve devam edersin, ilerisini düşünmezsin.
Flört vs geçtik artık ama djdndjd
Bir buçuk yıla geliyoruz
Sevgilinin ailesine bağlı olması tek başına kötü bir şey değil 😊 Aile bağları güçlü insanlar çoğu zaman sevgi vermeyi de iyi bilir ❤️ Ancak sınırlar önemli. Ailesiyle ilişkisi sizin kararlarınıza karışıyorsa ya da seni geri plana itiyorsa problem olur. Bunu sakin bir dille onunla konuşman çok işe yarar 💬💕
Cevap
3Cevap
Ailesine düşkün olan kendi ailesine sanada düşkün olur bu iyi birsey
Gerçekten öyle olursa iyi
Tabiki öyle oluyor bir eş seçimi yaparken bu gözlem cok önemli kendi anne babasına nasıl davraniyor onlara nasıl davraniyor da sanada aynısını davranacak öyle yetirmis çünkü
Nasıl davrandığını bilmiyorum aynı şehirde değiller ama çok değer veriyor o belli
Ulaş bir şey sorcam bı
Tamam
Hiç iyi bir şey değil
Benim de dikkatimi çok çekmeye başladı
Çok sıkıntı yaşarsın ilerde ha ailesini akrabasını seviyordur tamam eyvallah ama onların lafından çıkmayan biriyse sıkıntı büyük
Yakınımızda değiller o yüzden bilmiyorum ne kadar lafından çıkıyor
Ama bir de aynı şehirde olduğunu düşün
Kötü olur o zaman
Bir daha Aynı şehirde yaşama ihtimalleri yok ama
Yani o zaman sen bilirsin ama her bayram ve tatillerde orada olursunuz muhtemelen 😂
Bayramda izin alamaz çok şükür dkdndkd
Ama ber izninde muhtemelen evet
Yani bunları bilip ona göre ver kararını sonra ağlama bak 😂
Bilmiyorum ya djdndjdj
Allah kolaylık versin 😂
Teşekkür ederim
Uzak durulması gereken bir erkek tipi
Ya o kadar mı kötü durum
Benim de dikkatimi çok çekmeye başladı
Ailesiyle fikir ayrılığı yaşarsan yanında kimseyi bulamazsın benden söylemesi. Seni her türlü ezdirir sesini bile çıkarmaz
Yazın seni annemin yanına götürecem falan diyor bide
Anasının yanına götürsün fhdhhd
Götürecek sjdnsjdb
Benden sana tavsiye, geleceğini yakma. Anasının eteğinden çıkmayan erkekten olmaz benden söylemesi
Anladım haklısın
Bırakmak ta kolay değil
Bırakmak böyle bir ilişkide devam etmekten daha kolay. Allah korusun evlendiğini falan düşünsene. Kaynanan sürekli tepende olacak ve kocan bir şey demeyecek. Hayatı sana zindan ederler
Ya haklısın da ama aynı şehirde değiliz. Ve muhtemelen hiç te aynı şehirde olamayacağız
Ayni şehirde değilken bile böyleyse ohooooo gerisini sen düşün. Biliyorum devam etmek için sebep arıyorsun, kendini avutmak istiyorsun ama maalesef çok büyük sorunlar seni bekliyor ve bunlardan kaçışın yok gibi duruyor. Yine de senin hayatın, senin kararın tabi ki 🤷🏼♂️ Bile bile devam edeceksen de şikayet etme
Sorun derken en fazla ne olabilir ki
En fazla şu olabilir. Annesi seni sevmez ya da oğlunu paylaşmak istemez o yüzden her yerde seni ezmeye çalışır. Oğlu da senin arkanda durmaz annesinin senin hakkında rahatça konuşmasına göz yumar hatta hak verir. Senden daha iyisini bulunca o kızı boş ver bu daha iyi der oğlunu darlamaya başlar. Hadi bunlar olmadı diyelim, çocuğun olunca isim konusundan tut çocuğu nasıl yetiştirip büyüteceğine kadar her şeye karışır. Ne hayallerle doğurduğun çocuk hiç istemediğin şekilde büyümek zorunda kalır ve babası buna sesini bile çıkarmaz
Haklısın ama en kötü ihtimal diyoruz. Beki bunlar olmaz
İyi yönden bakmaya çalışıyorum😅
Pekâlâ istediğin yönden bak bakalım 😅
Bırakmak kolay değil ama napayım yani
Sen de haklısın ama ben olsam devam etmezdim
Anladım evet haklısın
Biliyorum, haklı olduğum için teşekkür ederim 😅
Ama devam edicem djdndjdjd
Bol şanslar ve başarılar fjjdgnf
Teşekkürler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?