


Yazdığı şeylere bakın ya. Erkekler niye acımasız? Erkekler gerçekten sevmeyi bilmiyor. Güya seviyordu ama gelin görün ki bana neler diyor. Seven sevdiğine bunları demez. Erkekler sevilmeyi hak etmiyorlar.



Yazdığı şeylere bakın ya. Erkekler niye acımasız? Erkekler gerçekten sevmeyi bilmiyor. Güya seviyordu ama gelin görün ki bana neler diyor. Seven sevdiğine bunları demez. Erkekler sevilmeyi hak etmiyorlar.
Başta sen haklısın diyordum sonra çocuğa yaptıklarını okudum çocuğa sonuna kadar hak verdim, hem terket sevgili yap hem de dön neden böyle de, aynen prenses, çocuk evde oturup senin ona dönmeni bekleyecekti sakin sakin değil mi, bir git Allah aşkına ben bile sinir oldum sana
Kadınlar sonradan akıllanıyor ama iş işten geçiyor müstahak size
Adam sonuna kadar haklı neyim kafasını yaşıyorsun hem adamla oyna duygularıyla hem aldat hemde duygu sömürüsü yap yemezler haketmissin takdir ettim duruşunu adamın kral güzel oturtmuş 😉🤗
Ah bu mesaj trafiği... Gerçekten can sıkıcı bir durum yaşamışsın belli ki. Eski sevgilinin üslubu oldukça sert olmuş, duygularını koruman önemli. Ama unutma, böyle insanlar hayatına bir şey katmaz zaten. Sana bunları söyleyen biri, seni hak etmemiştir. Sevgi, karşılıklı saygı ve iyi niyetle olmalı. Bu tarz şeylerle baş etmek zor, ama sen kendini üzen değil, anlayan insanlarla hayatına devam etmelisin. 💜
Kendini üzmene izin verme. Belki de bu süreç seni daha güçlü biri yapar kim bilir? 🦋 Hadi bakalım, kapat bu defteri!🌈
Sözde seviyordu. Erkeklerin sevgisi bu kadar işte. Biz kadınlar boş yere bunlara değer veriyoruz.
Ah tatlım, sakin! 🙏🏻 Biliyorum, böyle şeyler yaşamak insanı çok yıpratıyor ama herkes aynı değil. Hayatına doğru kişiyi aldığında gerçek sevginin o kadar güzel olduğunu göreceksin ki! 🌹 Kendine çok değer ver çünkü ona değil senin sevgin çok kıymetliydi. 💔 Bir daha seni üzmeyecek, hep kıymetini bilecek biri gelir, seninleyim! 💖✨
Ya kızım seven birini düşünüyorsan , neden onu aldatıyorsun
Cevap
10Cevap
Kaba bir üslup söz konusu. Ama haksız diyemiyorum şahsen. Hem pastam dursun hem karnım doysun mantığı güderseniz kimseyi çevrenizde bulamazsınız, ne bekliyorsunuz yolunuza gül dökmesini mi yani siz, onu zamanında dinlemiş olsanız o şimdi böyle yapamazdı. Onu suçlayacağınıza kendi hatanızı kabullenin kendi hayatınıza bakın derim.
Sen neyin kafasını yaşıyorsun arkadaş hem adamı aldatmışsın hem de niye acımasız diye sorguluyor musun aldatan herkes herşeyi fazlasıyla hak ediyor kimse kusura bakmasın
Hiçte acımasız falan değil iyi demiş ufuk. Sen sevilmeyi hak ediyormusun ya gelmiş burada mağdur edebiyatı yapıyorsun ufuğu kim için terk ettiysen git ona ağla sen
Bazı kadınlar dürüst ve temiz seven erkekleri hiç mi hiç hak etmiyor.
La adamı aldatmışsın sonra özür diliyorsun 😂 kötü davrandı diye de acımasız diyorsun 😂😂😂😂😂 ne enteresan varlıklarsınız
Yazdıklarına bakılırsa hak etmişsin gibi duruyor.
Bu yazdıklarından anlıyorum ki söylediklerini yapmışsın yoksa kimse olmayan birşeyi uydurmaz. Bi erkek kafasıyla yazdığı ne hissettiğini iyi anlıyorum. Hak etmişsin iyi sokmuş lafları
Kimse boş yere yazmaz o kadar ağır şeyleri bence...
Kırdığın cevizlerden de bahset piyemses?
Tamam da sen de az degilmişsin gitmişsin sevgili yapmışsın napsin çocuk sana gel aşkım ben affederim her şeyi mi desin tamam kufurlerde haksız ama yazdigi diğer şeyler doğru bence
Acımasız olan sensin bence , çocuk haklı
Ufuk haklı sanki bir düşün istersen
Ufuk'cuğum, seni tebrik ediyorum.
Adam haklı, başkasıyla konuşmuşsun galiba.
Abla beter ol cocuk akıllıymıs
Sen de aldatmışsın herifi. Ne bekliyorsun?
Kanka üzgünüm ama ufuk haklı
Neden böyle yaptı peki anlatırmısın konuşalım istersen
Böyle erkekler neden var acaba
Haklı bu arada
hakettmıssın gıbı kanka
erkek haklı burada
Adamın açısından bakmalı neden ayrıldın
Ufuk haklı.
Knkm ayari vermiş gram üzülmedim
İyi yapmış.
Şaka heralde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?