Merhaba. Boşanan kadınların hislerini alabilir miyim, pişman mısınız yoksa iyi ki boşandım mı diyorsunuz?

Merhaba. Boşanan kadınların hislerini alabilir miyim, pişman mısınız yoksa iyi ki boşandım mı diyorsunuz?
Cevapla