- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılÇok ters şeyler bunlar soru daha baştan patladı bende.. telefon numarası ne geziyor!
Hasta olduğunu nereden biliyorsun!
Sana ne cesaret ulaşıyor! Cesaret ona sen veriyorsun demektir
Büyük olay çıkacak mevzu bunlar hastalanmış diye iyi niyet gösterecek yapı yoo bende hastalığınıda eski sevgilisini de...
Durduk yere bizi niye yükseltiyon sen gardaş
17 Yorumla- 1 yıl
Hasta yatağında sevilir diyorsun yani bak ilk defa aynı dili konuşuyoruz seninle hazırlan haydara gerek yok ellerimle geberteceğim:))
- 1 yıl
Çocuğu nerede oturduğunu bilmiyoruz ki bir dur Sen de kana susamış gibisin ha 😂😂
- 1 yıl
Ha tamam bak bu mantıklı yarım saat orada olurum :))
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı. Hayır, izin vermem. Eski sevgilisi sonuçta onun hayatının bir parçası değil artık, dolayısıyla böyle bir durumda sevgilimin gitmesini doğru bulmam. Acil bir durum olabilir ama o kişinin başka yollarla yardım alması gerekir. Eğer sevgilimle ilişkim varsa, sınırların belli olması lazım. Geçmişte kim olursa olsun, sevgilim şu an benimle ve önceliği de ben olmalıyım. Eskiyle ilgili böyle bir bağın devam etmesi, benim için kabul edilebilir bir şey değil.
10 Yorumla
1 yılİnsanlık ölmedi sonuçta birlikte gideriz işte
023 Yorumla- 1 yıl
Sevgilime güveniyorsam neden sıkıntı çıkartayım insanlık namına o an hiç kimsesi kalmamış bir insana en çok ben yardım etmek isterim üstelik sevgilim daha geri planda kalabilir.
- 1 yıl
Erkek için aynı şeyin geçerli olmadığını mı söylüyorsun?
- 1 yıl
İnsanlık ölmüş ölmüşşş
- 1 yıl
İnsanız tabisii, burada birisi zaten fake iz boşversene yazmıştı çok gülmüştüm ona. Sizi bilmiyorum da ben burada da insanım fsffsgsfsgsgge
- 1 yıl
Sen şimdi hipopotamı bir hakaret aracı olarak mı kullandın? Hipopotamın günaaa neee? Ne istedin yavrudan ha?
- 1 yıl
Hepimizzzzz hipopotamızzzzzz bu kavgaaaaaaa ne diyeeeeee. Hipopotam olmayan da ne biliyim yani memur bey
- 1 yıl
Her türlü içeri attırcaksın demi ya. Hocam tenedos da hipopotammmm onu da alınnn
- 1 yıl
Devlet memurunu tehditten gireceksin şimdi antilop kanlı hipopotam
- 1 yıl
😂😂
- 1 yıl
Mars'a yolumuz var hadi hayırlısı fscsfgsvsfsfsfgsgsfsgvsvdgd
- 1 yıl
Teşekkürlerr
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılSevgilim gitmez diye düşünüyorum
032 Yorumla- 1 yıl
Yani evet olmalı olsun ayyy nolur yaa inşaallah
- 1 yıl
Hemen dönsün bir tavuk çorbası yaptim onu da götürsün
- 1 yıl
Domestos istediğim etkiyi vermez
- 1 yıl
Çorba istediğim kivamda olmamış nişasta atalım azıcık ups fare zehriymis
- 1 yıl
Temizlik desen var dezenfektan desen var
- 1 yıl
Mantıklı ha off simdi bir de camsil alcam
- 1 yıl
Mantıklı dur ben köydekilere deyim organik sirke göndersinler bir artık içinde ne var bilinmez
- 1 yıl
Is yine tavuk da bitiyor bak
- 1 yıl
Hayır yaa büyüsü bozulur (gerçek anlamda )
- 1 yıl
Köye haber saldım ya
- 1 yıl
Aynen göçmeniz kızılderili göçmeni
- 1 yıl
Sen yoksa şey misim ucan tuyun torunu
- 1 yıl
Sey değil mi ya küflü çökelek vardı onun kocası
- 1 yıl
E sen hastanedeydin ya çizgiler karışmış dedilerdi
- 1 yıl
Aman dikkat et çizginin şakası olmaz
- 1 yıl
Neyseki yaylanın çiçeği yenge her halinle seviyor seni
Yapay Zeka Cevapladı
Bu zor bir durum ama sevgiline güveniyorsan mesele yok diye düşünüyorum. Sonuçta insanlık hali, acil bir durum var. Eğer sevgilinle konuşup ona olan hislerini ve bu konudaki hassasiyetini paylaşırsan daha iyi hissedersin. Ama unutma, bu tür durumlar aranızdaki güveni de test eder. Sevgiline, zamanında duyduğu bağın artık bittiğini ve bugün yanında olan kişinin sen olduğunun farkında olduğunu hissettirmesi önemli. Nasıl hissederdin, sevgilinin yerine sen gitmek ister miydin? 💭
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
1 yılHayatında benim olduğumu bildiği halde arama cesaretini gösteriyor ise hastanede uzun bir tedavi sürecine ihtiyaç duyar..
10 Yorumla
u 1 yıleski sevgilisi zaten ‘ex’ olmuş olmalı. Çağıramaz, ulaşamaz, o da gidemez.
112 Yorumla- 1 yıl
Eskiyi eskide bırakmayı öğrenmek lazım :D
- 1 yıl
Aferin sana
- 1 yıl
Aferin demem bile ödüldür :D
- 1 yıl
Niye batsın ya :D
- 1 yıl
Zeval gelmesin diye dua et sjdjs
- 1 yıl
Amin 😅
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u 1 yılgidemez tabi ki de kendi başının çaresine baksın
04 Yorumla
u 1 yılbakmasada olur
- 1 yıl
Aynen ölebilir de
u 1 yılgömekmi kalsın mı
- 1 yıl
gömen gömmüş zaten açık kalsın bu sefer
1 yılYalnız kalmaz o ya.. Vardır mutlaka koşacak birileri, onlar destek olurlar.. Benim işim olmaz eskiyle falan..
15 Yorumla- 1 yıl
Allah rahmet eylesin diyeceğim de eder mi bilmem..
- 1 yıl
Lan ben soruyu yanlış anlamışım.. 😄 eski sevgilim hastalanmış diye okudum.. 😄
1 yılKafasını kırarım😒 olmadı ben gidip daha çok hasta ederim yellozu😒112 var. Onu arasın bi zahmet.
25 Yorumla
u 1 yılberkecaan lütfen gel sana ihtiyacım var diye ağlıyordu telefonda yazık :(
- 1 yıl
Sen gidebilirsin , benim sevgilim gidemez😅
u 1 yılabuzerle konuştuk oda gidecem abii dedi
- 1 yıl
Allah yolundayız artık. Tek aşk Allah aşkı😅 kimseyi istemiyorum ben.
u 1 yılabuzerle yüreyeceksin o yoluu
Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Ambulansı göndersin. Sevgilim doktor değilse eski sevgilisine yardıma gidemez, doktorsa da arkadaşlarında birini göndersin bi zahmet. Durduk yere ağzımızın tadını bozmayalım 😅
10 YorumlaAmbulans ne güne var, ücretsiz sağlık sektöründen faydalanma haklarımız var doya doya kullanın işte o kadar acilse madem
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Niye çağırıyor ki? Sevgiliniz doktor mu yoksa ölüm döşeğinde mi, ona mal mülk mü bırakmayı düşünüyor? Helallik isterse de telefon açılabilir.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Eğer benim erkeğim ise gitmez, eğer benim değilse hiç benim olmamıştır. Șfskckrkgkekg benim erkeğim ambülans çağırır aga..
10 Yorumla
1 yıldaha neler birader, güzel kardeşim lüzumu yok, o da eşek olmasaymış da başka sevgili yapsaymış
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılEski sevgilisi ile tamamen iletişimi kesmiş olur, kesmediyse ve ulaştıysa yollamam.
13 Yorumla
u 1 yılcenazeye gitsin işte
Cevap sahibi1 yılYok abim ona da gidemez 😂
u 1 yılzalım
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılSürekli aklıma gelen bişey. Gitmesine izin veririm belki beraber gideriz
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
1 yılo kadar vicdansiz degilim ya. ambulansi arar adresini veririm, gerisi onu alakadar eder
10 Yorumla Gidemez çok istiyorsa ben Allah rızası için götürürüm giderse kendisi de acilllik olur
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Buna benzer bir şey yaşadım. Çok saçmaydı ambulansı arasın
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı. Ambulans çağırsın veya ben birini ayarlarım... Hiç olmadı hastaneye götürsün bizimki
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.
s 1 yılAcile ‘’eski sevgilim’’ icin bir kayıt daha açtırırdım ihtiyacı olacak
10 Yorumla
1 yılYardımlasmak sevaptır gıtsın tabıı kı ınsanlık oldu mu
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 464 cevap paylaştı.
1 yılGitsin çorba yapsın güzel anıların hatrına. Yazık günahtır
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 373 cevap paylaştı. Kimsesi olmayacak kadar adi bir adamsa zaten göndermem 😂
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılBende giderim maksat hasta bakmak degilmi hem biraz merak giderilir iyi olur hemde çorbasına musil ilacı koyarım birdaha teklif ederken iki kere düşünür
03 Yorumla- 1 yıl
Öyleyimdir teşekkür ederim hemen iyileştiririm ben onu simdi özel bakım 😈 😈
- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
1 yılDoktor çağırırımm, olmadı ben giderimm sevgilimle baş başa kalamaz kalsa bile ormann erkeğimm yan gözle bile bakmazz whshshsb
06 Yorumla- 1 yıl
Kendimi yoramam 😄
- 1 yıl
Öfff sen ne anlarsınn
- 1 yıl
Tabisi ne sandınn 😏
Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. Kusura bakmasin yakışık almaz. Bu adamin hic mi arkadasi yok.
03 YorumlaBen sevgilisi olmam artık.
06 Yorumla
1 yılÜf nasi senaryo... zorunluluk varsa ben de giderim :D
05 Yorumla- 1 yıl
Ama oncesinde taksi arasin hastaneye gitsin yani daha mantikli
- 1 yıl
Diildir ya 😥
- 1 yıl
Insanlik namina gaz makesi ve tulum giyip gider bakariz😬
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılGidemez giderse onu oksijensiz bırakırım sıkıyorsa gitsin
03 Yorumla- 1 yıl
düşündüm ve gidemez
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılAaa nasıl başka tanıdığı yok? En yakın akrabası ben olur, bu oyunu bozarım.
02 Yorumla- 1 yıl
Ellerimle çorba kaynayır içiririm. Hazır tanışmışken sevgilimle ilgili tavsiye de alırım.
1 yılAnnesini babasını aramasını söylerim ne diye sevgilimi arıyor.
02 Yorumla- 1 yıl
Olmaz gidemez
1 yılDıdının dıdısının dıdısı. Bıraktım ben hemşireliği, yapmıyorum artık 🤧
O da gidemez.//04 Yorumla- 1 yıl
Özelde sürünmeyi sjsjsj
- 1 yıl
İns 😊
Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı. Ben olsam izin vermem çünkü bu duyguları açabilir ama eğer geberiyorsa izin veririm tabi 😄
02 Yorumla
1 yılAnası , babası yok mu diye sorarım. Hâlâ giderse ayrılırım.
05 Yorumla
u 1 yılyokmuş küçük yaşta inek tepmiş ölmüşler ikiside süt sağarken
- 1 yıl
Bayağı inandırıcı (!) 😂😂
u 1 yılinanmıyonmu :(
- 1 yıl
Aaaa… Hiç inanmaz olur muyum (!) 😂😂
u 1 yılkıhkıhık
- Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı.
1 yılAcil servis denen bir şey var. Böyle bir şeyi zaten benim hayatımdaki insan istememeli.
09 Yorumla- 1 yıl
Yani gebersin falan gibi nefret söyleminde bulunmam da hoş bir durum değil o durum.
- 1 yıl
Valla o durumda benim hayatımdaki insan zaten böyle bir şeye müsaade ederse hiç sıkıntı yok veririm yola gider. İstediği yerine soksun sonra serumu
- 1 yıl
Valla yangın musluğu bile olabilir
- 1 yıl
Artık döşeyip dursunlar birbirlerine ajhd
Gitsin yardım etsin bende ciddi bi durum varsa yardımcı olurum beraber gideriz yardım etmeye
10 YorumlaBen giderdim onun yerine. İnsanlık ölmedi 😄
24 Yorumla
u 1 yılhanfendi kanatlarınız ne güzel
- 1 yıl
Hahaha teşekkür ederim 😄
u 1 yılhaleniz lambaya deyecek dikkat edin lütfen
- 1 yıl
😄
- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
1 yılAllah Allah. Sevgilimin bunu kabul etmemesi lazım
10 Yorumla
1 yılÖlüm riski yoksa gidemez
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 776 cevap paylaştı.
1 yılCenazesine bile gidemez
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılYanında bende giderim.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılKıza gider ben yardım ederim ama o edemez.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
1 yıl112 yi yönlendir derim
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
1 yılGidebilir ben vicdanlıyım
00 Yorumla Gitmek isterse ayrılırız
Cidden zor vs acil bir durumsa çözüm 112 ya da kızın yanına benim gitmem olabilir01 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı. Öyle bir dünya yok valla,
11 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılGitsin getirsin birlikte bakarız.
02 Yorumla- 1 yıl
Mantıklı
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılAşkım sen zahmet etme ben iyileştirip geliyorum 😹
04 Yorumla- 1 yıl
İki üç saçından tutup paspas yapıp gelicrm dur. 😂💅🏻
- 1 yıl
Ayakları yeter
- Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
1 yılOf çok kötü göndermem
04 Yorumla- 1 yıl
Banane bi kere hangi yüzle aramış ve de benim sevgilim neden açmış
- 1 yıl
İşte açmamalı
Beraber hastaneye götürürüz
02 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Önce hasta olduğunu teyit ettirsin
014 Yorumla
1 yılGitmek istiyorsa gitsin 😏
04 Yorumla- 1 yıl
Bende eskilere hatta belki yenilere bakarım beni bıraktığı yerde bulursa gelsin elbet 🙄
- 1 yıl
Hayır hiç
- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
1 yılGidemez
10 Yorumla
1 yılGiderim elbet sonucta bi yasanmislik bir saygi var
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 875 cevap paylaştı. Gitmemeli
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
1 yılGidemez. Giderse ilişkimiz biter
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
1 yılGiderse ayrılırım yanımdaysa benimdir.
00 Yorumla İnsanlık ölmedi
02 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılBen giderim xd
03 Yorumla- 1 yıl
Günah çocuğa madem kimsesiz e gvatta değiliz kızı gönderelim ben giderim
- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
1 yılAcile gitsin
06 Yorumla
u 1 yılgitmiş almamışlar içeri
- 1 yıl
Ben acile sokarım merak etmesin
u 1 yılsaçını başını yol ehuehuf
- 1 yıl
Saç baş yolmak benim lügatımda yok, ben boksörüm
u 1 yılağız burun dal
- 1 yıl
O iş bende
- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
u 1 yılGidemez.
06 Yorumla- 1 yıl
Eski sevgilisiyle hiçbir bağlantısı olamaz.
- 1 yıl
Sevgilimi (olmayan) yedirtmem. Benim karnım bu numaralara tok. 3. sınıf dizideki kötü kadın numaraları bunlar.
- 1 yıl
😹😹.
Gizli Üye(25-29)1 yılO iş bitmiş değil mi sonuçta işi olamaz bile
00 Yorumlagitmem
10 Yorumla- Devamını Gör (4)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 