21 yaşındayım ve daha çok 30 yaş üstü erkeklerin çekici olduğunu düşünüyorum normal mi?

Baba sevgisi görmemiş birisi değilim sugar daddy olayı falanda değil benim ki ama 27ysş sonrası falan daha çekici, karizmatik gibi geliyor. Tabi vermiş olduğu auraya göre de değişiyor ama bunun Bi nedeni var mıdır sizce. (Her ne kadar o yaş grubu ilgimi çeksede ilişkide yer veremem sanırım böyle de bi durum var)
21 yaşındayım ve daha çok 30 yaş üstü erkeklerin çekici olduğunu düşünüyorum normal mi?
Cevapla