30 yaş üstü erkekler bana çok çekici geliyor yanlış mı?

evet 20 lerdeki ergen ve çocuksu erkeklerden hiç haz almıyorum. onlarla bir ilişki kur ak çok zor ancak 30 yaş üstü erkekler mükemmel. siz ne düşünüyorsunuz?
30 yaş üstü erkekler bana çok çekici geliyor yanlış mı?
Cevapla