Evlenemedim arkadaşlar yaş 30 oldu işin kötü yanı talip yok ne yapmalıyım?

Dışarı çıksam daha kötü oluyorum

Evlenemedim arkadaşlar yaş 30 oldu işin kötü yanı talip yok ne yapmalıyım?
Cevapla