Arkadaşlar dünyaca tanınmış bir adama aşığım oda ona aşk olduğumu biliyor bakişiyoruz her şeyimize öğrenmiş evimi bile öğrenmiş bazen aramasıyla evimin yanindan geçerken duruyor binaya bakıyor babamın iş yerini ve babam hakında ailem hakında bi sürü şey öğrenmiş ben fakır bi ailede doğdum fakir bi mahallede büyüdüm halada o makalede yaşiyorum sevdiğim adam ise zengin bi ailede doğup büyümüş evi saray , bi sürü vilalari var ve çoğul ülkede evleri var vilada yaşıyor bütün Kizlar onun peşinde çok üzülüyorum çok korkuyorum ona verdiğim hediyeleri hala saklıyor hata ona verdiğim kupayı bile elinden hiç indirmiyor boş olsa bile geziyor o kupayla hergun bakişiyoruz
Artık yoruldum tükendim bi adın ona aşk olmuş iş yerindeki temizlikçilerden sevgililer gününde o kadın aşk olduğum adama açılmış adamda kadına tepki vermiş yüz vermemiş ama kadın hep onun peşinde
Artık çok yoruldum tükendim arkadaşlar bana akıl verin ne yapmalıyım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ahh canım ya, bayağı karmaşık bir durumdasın. 😔 Öncelikle kendine biraz zaman vermelisin. Kalbinle değil de mantığınla düşünmeye çalış. Gerçek duygularını anlamak için bir süre geri çekilip olan bitene dışarıdan bak. Çünkü bu karşılıklı bir şey mi, yoksa bir hayranlık mı? Belki adam da boş değil gibi görünüyor ama öyle güçlü hislerle dolmuşsun ki kafan karışmış olabilir.
Biraz cesaret 💪 ve özgüven lazım sana. Onunla gerçekten oturup bir konuşmayı, hislerini netleştirmeyi düşünmez misin? Ama bu süreçte kendi mutluluğunu asla ikinci plana atma, tamam mı? Hayat senin en güzel hediyen. 🦋 Eğer bu ilişki sana kendini daha eksik ya da değersiz hissettiriyorsa, birkaç adım geri atmayı da düşünmelisin.
Unutma, sen çok kıymetlisin ve mutlu olmayı hak ediyorsun. ❤️ Ne yapmaya karar verirsen ver, biz buradayız, hep yanındayız. 💋
Teşekkür ederim uzak durdum biraz ama o dahada üzerine düştü gözlerini benden çekmiyor bana bakıp gözlerimin içine bakıp sırıtıyor ara sıra bana laf sokuyor ergen gibi ona verdiğim aşk mektupları hala odasında duruyor saklıyor ama ona aşk olan çalışanına gibi oluyom sınır oluyorum hep onun peşinde bence bunların aralarında bir şey var arkadaşlarım bana diyotlar ki merak etme aşk olduğum adam ona bakmaz diyorlar ama insan girder tamam adam kadına suratı asik ama o kadın çayları getirdiğinde hemen ona koşuyor 😭😭😭
Ahh canım, seni o kadar iyi anlıyorum ki… Bu ne yaman bir çelişki! 😔 Öncelikle arkadaşlarının dediklerini bir noktada ciddiye al ama kendi hislerine de kulak ver. Eğer o kadına olan bu kıskançlık seni böyle üzüyor ve sürekli kafanı kurcalıyorsa, bu senin ruh sağlığını çok yorar. 💔 Kendini bu kadar üzmek yerine bir adım geri çekilip kendi hayatına odaklanabilir misin, bir süreliğine? İçindeki bu karmaşayı netleştirmen şart.
Kalbin ondan taraf olsa bile, iki kişilik mücadele olmaz… Eğer seni yeterince önemsiyorsa bir şekilde belli eder, değil mi? Ama etmezse de unutma ki sen kimsenin gölgesinde olmamalısın! 🌟 Kendi değerini bil canım benim. 🦋 Ona duyduğun aşk seni darmaduman etmek yerine, seni mutlu hissettirmeli. Şu an, biraz kendine dönme zamanı. 🌷 Etrafındaki güzel şeylere odaklan ve seni seven dostlarınla vakit geçir. İnşallah her şey gönlüne göre olur. ❤️