Dün onu dinleyecektim bana anlatacaklari vardı bende alkol içtim cok uykum geldi uyudum buda beni cikarmis bir daha buraya girmeyeceğim demis bende tamam dedim bir daha ekleme sakin beni dedim
Biraz yani cinsellik konuşunca oluyordu o cinsellik konuşuyor ben ama onunla konuşmak istiyorum ya da ben çok kötüyüm sorunlarım var o nu sıkıyorum muhtemelen falan filan küçük şeyler de oldu işte öyle yani
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Burdqn birinden hoslandiginiz oldumu? Evet onu seviyorum dediginiz? şu an bende var ama aramızda bir sorun var artık ve üzülüyorum?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Yaptım öyle bir hata, buradan bir şey çıkmaz sonu ayrılık olur.
Sevdin mi sende benim gibi
Bana ara verelim dedi ya dusuneviliyir musun
Burdan birine ( özellikle erkek ) güvenmek ağır risk içerir
Dimi yani sevgim boşa çıktı yine sanirim
Çoook büyük ihtimalle
:( ah şu minik kalbim
İsim olarak kimseyi tanımıyorum. Mesaj kutum boş gözüküyor
Buradan biriyle bir kez buluştum biraz garip biri.
Sevdin mi peki onu
Sevgi yoktu ki bayadir iletisim halindeydik buluştuk seviştik şimdi de takipten çıkmis bana sinirlenip degisik biri anlamadim
Konuşmayı denedin mi belki içinde hisettigi bir şey vardır soyleyememistir falab
Dün onu dinleyecektim bana anlatacaklari vardı bende alkol içtim cok uykum geldi uyudum buda beni cikarmis bir daha buraya girmeyeceğim demis bende tamam dedim bir daha ekleme sakin beni dedim
Soyleye de bilirdin bunu nebileyim yani
Söyledim zaten oyle uyudum ona rağmen oyle yapınca bende boş verdim
Yok çok şükür
eee anlat merak ettim neymiş problem
Onu seviyorum ama o benimle konuşmak istemiyor artik
aaa neden?
Bilmiyorum 🤷🏻♀️
Belki de sen öyle düşünüyorsundur. Olamaz mı
Hayır ara verelim dedi kendisi
öncesinde aranızda bi problem yaşandı mı?
Biraz yani cinsellik konuşunca oluyordu o cinsellik konuşuyor ben ama onunla konuşmak istiyorum ya da ben çok kötüyüm sorunlarım var o nu sıkıyorum muhtemelen falan filan küçük şeyler de oldu işte öyle yani
hmmm. son olarak burcu neydi onun
Kova
Yoksa o senmisin
😂😂 hayır tabiki
Bugün yazdı sabah ama beni o kadar uzduki cevap veremedim
bence değmez üzülmene. Burası senin birini gerçekten tanıyıp sevebileceğin bir yer değil.
Değilmiş evet :/
Boşa gitsin hayırsızı😂 gülümse biraz
Ama ya tehdit ederse falan
edemez ya tehdit falan. Çok kafana takıyorsun.
https://www.kizlarsoruyor.com/uye/erasseer
burdan yaz bana
Yaşın da aynı ya senin
takip eden sen misin. Ben mesaj atamıyorum.
Evet benim
sen mesaj at. ben atamıyorum seviye yetmiyor
Olmadi konuştuğum bile merhaba nasilsin bitti. d
Uzucuymus
Üzülecek cok sey var bu ne ki
Oldu hiç üzülmedim
Sevmemissin belki
Neden öyle dedin
Uzulmemissin cunku
her şey yolundaysa neden üzüleyim ki
Ohh mis o daha iyi bendeki yolunda olmadi
şu an da sevgili misiniz
Evet
Woow neden bilmiyorum ama ben senin adına sevindim
Evet teşekkür ederim
oldu
Hayır.
Vardı
Yok be olum
@fesfs var