Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı. Merhaba görücü usulü tanışmanızda 3 ay geçmiş ve düzenli görüşüyorsunuz. Ancak hala arkadaşlık seviyesinde olmanız ve sizin hoşlanmanız, durumu biraz daha hassas hale getiriyor. Öncelikle şunu belirtmek isterim ki, her ilişki farklı dinamiklere sahiptir ve herkesin duyguları farklı şekillerde gelişir. Bu nedenle, karşınızdaki kişinin ne hissettiğini tam olarak kestirmek mümkün olmayabilir. Ancak, bazı adımlar atarak ilişkinizi farklı bir yöne taşımanız mümkün olabilir. İşte size bazı öneriler:
Açık İletişim Kurun
Duygularınızı Dile Getirin: Karşıdaki kişiye duygularınızı açıkça ifade etmek önemlidir. Ancak bunu yaparken, karşınızdaki kişiyi sıkboğaz etmemeye özen gösterin. "Senden hoşlanıyorum ve seninle daha yakın bir ilişki kurmak istiyorum" gibi ifadeler kullanabilirsiniz.
Onun Fikirlerini Alın: Duygularınızı ifade ettikten sonra, onun da ne düşündüğünü öğrenmeye çalışın. Onun da sizin gibi hissettiğini ya da farklı düşünceleri olduğunu anlamak, ilişkinizin geleceği açısından önemlidir.
Dinlemeye Açık Olun: Sadece kendi duygularınızı değil, onun da düşüncelerini ve hislerini anlamaya çalışın. Onu dikkatle dinleyin ve söylediklerine değer verdiğinizi gösterin.
Ortak İlgi Alanları Bulun
Birlikte Zaman Geçirin: Ortak ilgi alanlarınızı keşfedin ve birlikte vakit geçirin. Bu, birbirinizi daha iyi tanımanızı ve aranızdaki bağı güçlendirmenizi sağlar.
Yeni Aktiviteler Deneyin: Birlikte yeni şeyler deneyerek ilişkinize heyecan katın. Örneğin, bir konser veya tiyatroya gidebilir, farklı restoranlar deneyebilir veya birlikte spor yapabilirsiniz.
Hobilerinizi Paylaşın: Kendi hobilerinizi ve ilgi alanlarınızı onunla paylaşın. Aynı şekilde, onun da hobilerini ve ilgi alanlarını öğrenmeye çalışın.
Kendinize Güvenin
Kendiniz Olun: Karşınızdaki kişiyi etkilemek için kendiniz olmaktan vazgeçmeyin. Doğal davranın ve olduğunuz gibi görünün.
Kendinize Saygı Duyun: Kendi değerinizi bilin ve kemdinize saygı duyun. Unutmayın ki, değerli ve sevilen biri olmayı hak ediyorsunuz.
Gülümseyin: Gülümsemek, insanları olumlu etkiler. Karşınızdaki kişiye gülümseyerek, ona sıcak ve samimi olduğunuzu gösterin.
Sabırlı Olun
Zaman Tanıyın: İlişkilerin gelişmesi zaman alabilir. Karşınızdaki kişiye zaman tanıyın ve aceleci davranmayın.
Sabırlı Olun: Eğer karşınızdaki kişi hemen aynı duyguları hissetmiyorsa, sabırlı olun. Duyguların zamanla değişebileceğini unutmayın.
Umutlu Olun: Her zaman umutlu olun. İlişkinizin geleceği hakkında olumlu düşünün ve позитив enerjinizi koruyun.
Ek Öneriler
Arkadaşlarınızdan Yardım Alın: Ortak arkadaşlarınızdan yardım alarak, karşınızdaki kişi hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz.
Sosyal Medyayı Kullanın: Sosyal medya aracılığıyla iletişim kurarak, karşınızdaki kişiyle ilgili daha fazla bilgi edinebilirsiniz.
Küçük Sürprizler Yapın: Karşınızdaki kişiye küçük sürprizler yaparak, ona değer verdiğinizi gösterin.
Unutmayın ki, her ilişki farklıdır ve her insanın duyguları farklı şekillerde gelişir. Bu nedenle, sabırlı olun, kendinize güvenin ve karşınızdaki kişiyi anlamaya çalışın. Umarım bu öneriler, ilişkinizi istediğiniz yöne taşımanıza yardımcı olur. Mutluluklar dilerim ❤️
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Bir erkek karşı tarafa karşı duygularından emin değilse bu tarz davranışlar sergileyebilir. Seni biraz daha tanıyıp ondan sonra harekete geçmeyi düşünüyor olabilir. Ona zaman tanı, üzerine çok gitme.
00 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı. Eğer görücü usulü tanıştıysanız ama hala arkadaştan öteye gidemediyse, demek ki ya seni tam anlamıyla tanımadı ya da ilgisini çekecek bir bağ oluşmadı. Öncelikle doğal ol, kendin gibi davran. Fazla çaba gösterip zorlamaya gerek yok, çünkü birinin gerçekten etkilenmesi için önce seni olduğu gibi görmesi lazım. Gizemini koru, her şeyi hemen açığa vurma. Merak uyandıran insanlar daha çekici gelir. Kendi hayatını ve enerjini yükselt. Kendine güvenen, hayata karşı tutkulu biri olmak her zaman daha etkileyici olur. Arada küçük dokunuşlar yap. Samimi bir ilgi, doğru yerde yapılan bir espri veya göz teması, sandığından daha fazla işe yarayabilir. Eğer yine de ilerlemiyorsa, belki de doğru kişi değildir.
00 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 796 cevap paylaştı. adamda iş yok demek ki. begenmezse görüşmeye devam etmezdi. biraz çekingen olmalı ki üç aydır adım atamıyor. zaten o yüzden ikiniz de bu yüzden görücü usulune mecbur kalmışsınız. ben şahsen nette tava getirip ilk buluşmada izin bile almadan saçının önünden elimi atar arkada tutar ve direk öperim. atıp tutan kızlara bakmayın. itiraz bile edemez birçok kadın. böyle yapmaya devam ederse yakında vazgeçersin. vazgeçsen de haklısın.
bir dahakine beni davet edinde ikinizin saçını tutup sizi zorla öpüştüreyim
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Bence işler biraz yavaş ilerliyor, ama bu hiç de kötü bir şey değil! Görücü usulü tanışmalarda insanlar karşısındakini daha iyi anlamak ve tanımak için zamana ihtiyaç duyabiliyor. Ona direkt olarak hislerini sormak veya ilişkinizin gidişatını konuşmak kötü bir fikir olmayabilir. Belki de o da aynı şeyleri hissediyordur ama adım atmaktan çekiniyordur 🫣. Aranızdaki durumu daha netleştirmek adına, ona tatlı bir şekilde ne düşündüğünü ya da ne hissettiğini sorabilirsin. Unutma, en önemlisi açık ve net olmak 💓. Peki şimdiye kadar bu arkadaşlık aşamasındaki hislerin ne yönde oldu, sen ne düşünüyorsun?
12 YorumlaYapay Zeka Yorumladı
Fenomen1 yılCanımmm, çok tatlısın ya! 🙈 Eğer senin hislerin olumlu ve içine siniyorsa, ona bir süre daha zaman tanımakta fayda var gibi görünüyor. Ama anladığım kadarıyla onun biraz fazla temkinli olması seni sıkabilir. Bence arada tatlı tatlı vurgular yaparak duygularını hatırlatabilirsin, böylece biraz harekete geçebilir 😉. Ama her şeyden önce, sabırlı ol çünkü bazı insanlar gerçekten sevgiyi sağlam temellere oturtmak ister. Umarım bu özel bağ çok daha güzel yerde ilerler! 🥰💞
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
43Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u 1 yılMerhaba, o elektrik olmamış demek ki yani çoktan olması gerekirdi diye düşünüyorum. Bu saatten sonra zorlamanın pek alemi yok. Ancak diyelim artık bu durum canıma tak etti, ben de açık açık benden hoşlanıyor musun ya da evlenmeyi düşünüyor musun gibi soruları sorardım.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 1 yılgit konuşun onunla
00 Yorumla Görücü usulüyle tanışmak bazen daha geleneksel bir yaklaşım olabilir, ama senin özgün olman ve samimi bir bağlantı kurman, onun seni daha fazla tanıyıp etkilenmesini sağlar. Kendini açarken doğal ve rahat olman önemli. Zamanla, onun da rahatlamasına yardımcı olabilirsin. Konuşmalarınızda derinleşmeye çalış, ortak ilgi alanlarınızı keşfet ve ona olan ilgini nazikçe göster. Ama bu süreci aceleye getirmemek, yavaş yavaş güven oluşturarak ilerlemek çok daha etkili olacaktır.
10 Yorumla
1 yılBende görücü usulu tanışmıştım birisi ile , 1.5 ay kadar görüştük. Ayrılan taraf ben değildim ama erkek tarafı olarak en azından şunu söyleyebilirim. 2 ihtimal var. Acele edip seni korkutmak istemiyor olabilir ama biraz cekingen sanırım 3 ay uzun çünkü sen ufak ufak bir kaç ışık yak onun anlayacağı şekilde hala aynı ise pek uzatmana gerek yok. Çünkü açıkcası bir erkek 1 ay içinde bi kızla sevgili olup olmak istemediğine karar veriyor. Kimya mı dersin ne dersen de. Evlilik farklı bir şey ama sevgililik 1 ay içinde erkek gözünden baya anlaşılır bir durum. He bu süre değişir görüşme sıklığına göre ama senin durumun için söyledim gün aşrı görüşmenize istinaden.
29 Yorumla- 1 yıl
Bu arada bu konuyu konuştuğumda
her şey sevmekle olsaydı şimdiye kadar çok ilerlemiş olurduk emin ol birşeylere başlayıp birbirimizi tanımaktansa, birbirimizi tanıyıp birşeylere başlamak bana daha mantıklı geliyor dedi … sevgililik değil de direk evlilik odaklı mı düşünüyor acaba? O yüzden tam olarak tanıyıp o şekilde mi adım atmayı bekliyor? - 1 yıl
Şöyle diyim şimdi görücü usulu görüştünüz bunda bir şey yok ama senin aradığın şey , mantık evliliği mi aşk / sevgi evliliği mi , birbirinizi tanıyıp birşeylere başlamak mantık evliliğidir tanımak kısmıda huyuna suyuna bakar , oturmana kalkmana bakar vs.. kısacası ben bununla bir ömür geçiririm demek ama sevgi / aşk olmadan... zamanında büyüklerimizin yaptığı gibi işte çoluk çocuk olur geçinir gideriz gibi düşünebilirsin. Ama senin aradığın aşk / sevgi evliliği ise 3 ay içerisinde sevgili olma adımları çoktan atılmalıydı. he belki seviyordur maddi durumunu düzeltmeyi bekliyordur. belki eskiden birini çok sevmiştir tekrar canım yanmasın diye temkinli gidiyordur her şey olabilir ama en azından bir erkek beni seviyor mu acaba diye soruyorsan şöyle anlarsın. Seninle sürekli görüşmek konuşmak istiyor mu. Senin için sürekli böyle ufak ufak hediyeler süprizler yapmak istiyor mu. Sen buluşmak istediğinde önemli bir işi yok ise eğer onu bırakıp sana geliyor mu? çünkü seven erkek bunları yapmadan duramaz. hani filmlerde de görmüşündür. erkek gelir evin köşesine der balkona çık 2 dk göreyim seni seven erkek o 2 dk için 2 saatlik yol bile gelir emin ol. Artık mukayeseni kendin yap.
- 1 yıl
Ufak hediyeleri sürekli oluyor , bu da beni mutlu ediyor. Moralim bozuk oluyor geliyorum görüşelim diyor. Yüzümü güldürdüm o yeter diyip geri gidiyor. Sürekli görüşmek istiyor. Dersim olunca dinliyor. bir sorun yaşamıştım , ondan bahsettim. Aranıza girmek istemem ama içini dök dinlerim dedi. Bir sorun yaşadığında ilk bana anlatmak istiyor görüşüyoruz anlatıyor. Bunlar oluyor … ne yapacağımı şaştım 😞
- 1 yıl
EİG
- 1 yıl
Sana değer veriyor öyle ise , senin de ona değer verdiğini görüyorum. O zaman Sertap Abla nın dediği gibi " Cesaretin var mı aşka? " onu cesaretlendirmen gerekiyor. ama şunuda söylemeden geçemicem insanı ne yorar ise en çok belirsizlik/kararsızlık yorar. Sen cesaretlendir onu tavrını ortaya koy ama tavrın net olsun. Evet ya da Hayır keskin ol. Daha fazla kendini yıpratma. Keşke benim de karşıma senin gibi değer veren biri çıksa Kaybedenler kulubünü oynuyoruz , hayat işte bizede elbet doğar birgün güneş :)
- 1 yıl
@Nlseee Teşekkür ederim.
- 1 yıl
@perimasalı89 Teşekkürler.
Gizli Üye(25-29)1 yılGörücü usulü tanışıp arkadaşlıktan öteye gidememek, arada duygu oluşmadığını ya da yeterince yakınlaşamadığınızı gösteriyor olabilir. Karşınızdaki kişi sizi sadece arkadaş gibi görüyor ya da ilişkiye dair net bir his geliştirememiş olabilir.
Eğer onun ilgisini çekmek istiyorsanız:
Kendiniz gibi olun, samimiyet en önemli şeydir. Ortak ilgi alanlarını keşfetmeye çalışın, daha fazla bağ kurabilirsiniz. Açık iletişim kurun, onun ne hissettiğini öğrenmeye çalışın.
Ama eğer karşı taraf sizi bu şekilde görüyorsa ve değişen bir şey olmuyorsa, kendinizi zorlamanıza gerek yok. Sizce onun ilgisini çekmek için bir şans var mı, yoksa net bir ilgisizlik mi hissediyorsunuz?00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı. Görücü usulün de fazla uzatmanın bir haceti yok evet tanımak zamanla olur da zaman ne kadar. Bence sen duygularından değil de onun duygularından emin ol ve görücü usulü tanıştık şimdi benim hakkımkaki düşüncelerini öğrenmek istiyorum ne düşünüyorsun benimle ilgili bu tanışma nereye gidecek de olumsuz bir düşüncen varsa yol yakınken bitsin de çünkü sonrasında üzülen taraf sen olursun. Hem hayırlı işte acele etmek gerekir.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBizde görücü usulü tanıştık. 3. görüşmeden sonra sevgili moduna girmiştik. Neredeyse hergun bulusuyorduk. Görüşmediğimiz zamanlar da araşıyor mesajlasiyorduk. 1-2 ay sonra askim sevgilim diye hitap etmeye baslamistik bile. 6. Ayda nişanlandık bir yıl sonra da evlendik. Sizin olmamış gibi geldi bana belki de senden çekindiği için ağırdan alıyordur. Eşim de bende ilk görüşmede o kisinin sen olduğunu anlamıştık deriz bunu içten gelerek söyleyebilmek çok önemli.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
1 yılAçık açık söyle “neyiz biz, arkadaş olarak mı kalacağız, üç aydır meredeyse her gün buluşuyoruz ben hiçbir arkadaşıma bu kadar zaman ayırmam. eğer ileriyi göremiyorsan konuşmayı biraz seyrekleştirmek istiyorum” de.
10 Yorumla
1 yılgörücü usulünde ne olacak başka, evlenecek misiniz evlenmeyecek misiniz onun kararı lazım sadece çok uzatmaya gelmez
22 Yorumla- 1 yıl
ben senden ayrılamıyorum keşke sen benden ayrılsan bekleyişi bu.
final görmez o ilişki, bırak yola devam et daha düzgün biri bulursun. 3 ayda bir insanın tavrı ortaya çıkar, çıkmıyorsa benimsememiştir seni ya da aile zoruyla ya da ailesini memnun etmek için uzatıyordur. bana çok sağlıklı bir tablo gibi gelmedi
- Aşk İlişkileri konusunda 575 cevap paylaştı.
1 yılSor ona böyle nereye doğru gidiyoruz diye. Baya olmuş konuşalı
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 487 cevap paylaştı.
1 yılİçinden geldiği gibi davran böyle şeyler karşılık ister eklemek isterim ki sadece senin emeğinle yürüyecek bir ilişki eninde sonunda seni yoracaktır
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
1 yılKonuşmayı kalbe bitap etmeyi bilmiyorsa, onun kalbinde de sen anlamliysan, onun kalbini hissettiğini şöyle, sevgisi varsa cesaretlendir, dışa vurması için öz güven aşıla
00 Yorumla Onu memnun etmeye çalışma. ya da etkilenmesi için kendini değiştirme. Seni seven olduğu gibi kabul eder zaten. Kısacası kendini değiştirme erkeğini değiştir
00 YorumlaSen bir şeyler hissediyor musun? Ona dürüstce sormalısın en güzeli ve şık olanı. Arkadaş olarak devam etmek istemiyorsan da belirtmelisin. Ben her zaman açık olmaktan yanayım stratejiye gerek yok
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 806 cevap paylaştı. Senin yapman gereken bir şey yok ki. Karşi taraf yapmalı. Demek ki istemiyor. Sal. Diyirsan ki ben istiyorum. Görüşme soguk yap. Haftada bir buluş. Meşgul ol biraz. O acele eder zaten
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 903 cevap paylaştı.
1 yılBuna yapacak tek bir şey var o da açık açık sormak uzatmaya gerek yok istiyor musun? İstemiyor musun?
00 Yorumla
1 yılİşin içinde maddi konular olduğunu düşünüyorum ve senin maddi konulara yaklaşımını bilmediği için adım atmak istemiyor olabilir.
00 Yorumla
1 yılUygun zamanda hislerini sorabilirsin. Sonuçta tanistirilma amacınız belli. Çok da aceleci de olma. Tanımaya çalışıyor olabilir.
00 Yorumla
1 yılArtık görücü usulü de evlilik niyeti ile değil demek ki burdan onu anladım önceden hemen isteme vs olurdu öyle biliyorum
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılOlmuyorsa da olmuyordur, zorlamamak lazim. Belki arkadaş kalmalisinizdir. Zaten diger taraf istese olurdu.
00 Yorumla Bazen kadın erkek yakısıklı güzelsede huyları ve ruhu ısınlaz zorlama. Ama ilgili ol güzel giyin sacını başını yap makyajı agır degıl dogdu yap
00 Yorumla
1 yılne arıyorsun sen ötesin de ne var sisler kapladı etrafı aydınlat
04 Yorumla- 1 yıl
flört moduna giremiyoruz onu mu diyorsun yoksa ilişki mi
- 1 yıl
belki senden hoşlanmıyor yede yavaş dan alıyor tanımak için sen onu yokla söyle hisslerini yede öğren nasıl yaparsın onu da sen bul hayat senin
- Aşk İlişkileri konusunda 769 cevap paylaştı.
1 yılSevgili olmak mı istiyorsun artık yoksa başka şeyler mi düşünmeliyim?
014 Yorumla- 1 yıl
Veya adam muhafazakardir çok samimiyete kapalıdır veya birbiriniz için değilsinizdir
- 1 yıl
Herkeste yakınlaşma sormuş devir ne kadar değişti
- 1 yıl
Yani görücü usulünde bunlar konuşulabilir zaten görücü usulünün olayı budur bence gereksiz değil ama senin bakış tarzını bilemem tabi
- 1 yıl
3 aydir ara ara gündem. bu mu
- 1 yıl
Olmaz o iş kanka ağzı boule laf yapan bir adamla o iş olmaz ama konuşmaya devam et biraz daha belki fikrin değişir
- 1 yıl
Çünkü ağzı gereksiz laf yapıyor ilerde anlarsin boşa geçen zamanını ama en kotu tecrübe olur bu adam bu gün seninle konuşur yarın başkasıyla
- 1 yıl
Ama. benim. lafima bakıp direkt bırakma ön yargı da yaoma. bir süre daha bekle doğru kararj ver
- 1 yıl
Bu arada hiç sevgili olmamis biriyim sadece duyduklarım gördüklerim hislerime dayanarak söylüyorum bunu da dikkate al
demek ki arkadaş kalmanız gerekiyo olsa olurdu kıvılcım oluşmamış
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,8b cevap paylaştı.
1 yılBen senden çok hoşlanıyorum diye söyleyin bilsin belki bir adım atar
10 Yorumla
1 yılGerçekten işe yarıyor mu bu görücü usulü annem de beni zorlayıp duruyor
00 Yorumla
1 yılüç aydır hiç elinden tutmadı mı? ne konuşuyorsunuz? öpüşmede olmamış belli ki
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yıl3aydır arkadaş gibiyseniz kesinlikle ayrılık en güzeli
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
1 yılGüzel mi değilsin yoksa pasif misin yani nasıl insan kadın seviyor
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
1 yılNeden ki bir yerlere falan davet etmiyor mu?
00 Yorumla Gözlerinin içine uzun uzun bak senden gözlerinin kaçırana kadar bunu tekrarla
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. Demek ki sana kuşu konmamış diyebilirim. Yani başka açıklaması bu gibime geldi.
00 Yorumla
1 yılbence görüşün sana iyice alışır sonra bir sorun çıkarsa seni özlediğini fark eder ve acaba ben aşık mı oldum diyebilir gibime geliyor :)
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılİletişim eğer hoşlantı varsa bu karşılıklı dır veya hiç yoktur
iletişimi artınca ya o bunu fark edecek ya da sen istemiceksin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılGerdekte kapının ötesine geçer kaygılanma. Flört döneminde istiyorsan yanaş belli et isteğini geri çevirmez
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılAçıl bence düzgün bir dille açıkla hislerin den bahset ama sevgili olalım gibi vb. Çıkma teklif etme sadece hoşlandığı ni belirt
00 Yorumla
1 yılGözünün ve gönlünün ondan başka hiçbir şeyde olmadığını ve olmayacağını sezerse tamamdır.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılNiye ugrasiyorsunki seni beğenmemis işte kibarlık nedeniyle konuşuyor
01 Yorumla
Cevap sahibi1 yılAyrıca yorumlar görüşmeye devam etmezdi diyor begenmeseydi ederdi çevremde çok fazla var beğenmeyip görüşmeye devam eden örnek biriside ben begenmesem bile nezaketen görüşürüm ya da belki ilerde beğenirim diye her görüşeni sizi beğendiğinizi düşünmeyin kadında olsun erkekte olsun
Gizli Üye(18-24)1 yılBelki o da senden hpşlaniyordur , neler konuşuyorsunuz peki
00 YorumlaSen biseyler hissediyorsan oda sende birbirinizi daha iyi tanımaya çalışıp, beraber daha fazla zaman geçirip sohbet edin
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBazı şeyleri akışına bırakmak gerekiyor, ekstra bir şey yapmak sana bir şey kazandırmaz.
00 Yorumlaben afganlara benzeyen kürdüm kendime eş arıyorum
00 Yorumla
1 yılDuygusal olarak mı cinsel olarak mı senden etkilenmesini istiyorsun
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılGörüşmeyi bırakabilirsin.
01 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Cekiniyordur utaniyordur
01 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı. Aranızda elektrik oluşmamış.
04 YorumlaYakınlaşmadınız mı hiç?
01 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 780 cevap paylaştı.
1 yılYolları ayırın bence hiç yakınlaşma olmadı mı
01 Yorumla
1 yılSağlayazsın
yol ver zorlama
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 372 cevap paylaştı. Oda sana ilgili olmasa görüşmez,
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
1 yılDuygusal zeminler yaratın.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı. Bencr aracı olsb tanıdıklardan çekinşyordur
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılHoslanmasa seninle gorusmez iki güne bir
00 Yorumla
1 yılZor ya. allah yardım etsin
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 510 cevap paylaştı. ama etkilense kendi etkilenirdi zaten
00 Yorumlaİki taraftaa soğuk galiba
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı.
1 yılDemekki kaderin değil
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılUyumsuzsunuzdur belkı
02 Yorumla
Cevap sahibi1 yılArkadaşlık olarak uyum var sevgili olarak yoktur
Gizli Üye(30-35)1 yılDiz çöküp evlilik teklifi et.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBelki sevdiği başka biri vardır
00 Yorumla- Devamını Gör (14)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer