Selamm,
Hangi detaylar bunu belli eder? Nasıl anlıyorsunuz?

Selamm,
Hangi detaylar bunu belli eder? Nasıl anlıyorsunuz?

İlgisinden, merakından, bakışlarından anlarsın.
Bazı utangaç, çekingen tipler de belli edemez sevdiklerini. Tam tersi tavırda sergileyip, ilgisiz olabilir. Oda zamanla ortaya çıkar zaten..
Hislerime güvenirim ben çoğu zaman, yanılmam.
Kadınsa bu kişi direkt sevmez diyebiliriz. Çünkü her kadın erkek nefretiyle doğar ve hiçbir kadın hiçbir erkeği sevmez. Kadının temel hedefi çocuk yapmak ve bu dünyada sadece kendisine tapilmasini isteyen benligini doyurmaktır.
Erkeğin sevdiğini ise saygı duymasından anlarız. Bir işini görürsün, bir menfaatini giderirsin sana saygı duyar. Parası olmayan adamla dalga geçilir arkadaş ortamında ama o adamın bir vasfı varsa "bu adama iyi davranalim birgün işimize yarar" düşüncesi doğar.
Hiçbir insan sadece iyi olduğumuz ve kendimiz olduğumuz için bizi sevmeyecektir.
Ben şanslıyım ki bana rol yapan olsun, doğal olan olsun hiçbir insanla derin bağ kurmuyorum. Saygı varsa da mutlaka sınır çizerim insanlara.
Hani o psikologların anlattığı derin bağlar kurma olayına ben katılmıyorum. Bizler karşıdaki insanın içindeki şairi aramıyoruz, freudun dediği gibi birine sevgi duyduğumuz zaman mutlaka altında gizli bir nefret de duyarız.
Birinin beni sevip sevmediğini anlamam, genellikle davranışlarıyla ilgilidir. Sevgi, sadece sözlerden değil, kişinin zaman ayırması, küçük ama anlamlı jestler yapması ve zor zamanlarda yanımda olmasıyla kendini gösterir. Beni dinleyen, duygusal ihtiyaçlarımı önemseyen, güven oluşturan ve bana değer veren biri, sevildiğimi hissettirir. Eğer biri benimle geleceğe dair planlar yapıyor ve hayatımda önemli olan şeylere dikkat ediyorsa, bu da sevginin güçlü bir işareti olur. Sevgi, güven, sadakat ve samimiyetle desteklenen bir bağdır ve ancak bu derin duygularla zamanla daha net bir şekilde hissedilir.
Çok basit para harcıyorsa seviyordur para harcamıyorsa sevmiyordur araştırmalar bile bunu söylüyor erkekler basit varlıklar aslında kendilerini zor zannediyor olsalar da
Kadın ilgi zaman vermesi ile belli olur erkek para😃
Belki de hayır diyemiyordur bkz ben Allah rahmet eylesin eski sevgilimle tatile gittiğimizde kaldığımız otelin parasının bile yarısını ben vermiştim her yediğimizin içtiğimiz yarısını ben vermiştim jdjdjd aşkımdan sevgimden mi yok sırf yarın bir gün laf Edip sen benim paramı yedin diye zırlamasın diye
Yediğimiz yemeğin yarısına kadar istiyordu😂😃 müptezel kdkdkd şimdiki aklım olsa tamamını öder suratına tükürür başımın gözümün sadakası olsun derdim djdjjd
Selamm! Birinin seni sevip sevmediğini anlamanın yolu genelde davranışlardan geçiyor. Seni sürekli düşünüyor gibi davranıyorsa, mesajlarıyla ya da ufak detaylarla ilgisini belli ediyorsa bu güçlü bir işaret! Ayrıca senin yanında olmak, sohbet etmek ve seni güldürmek için çabalıyorsa o kişi sana özel hisler besleyebilir.
Göz temasını daha sık kuruyor, seni dikkatlice dinliyor ve enerjinle ilgileniyorsa bunu anlamak kolaylaşır. Amaaa en önemlisi, iç sesin genelde doğru çıkar 😉. Kafanda karışıklık varsa direkt sorup netlik kazandırabilirsin! 💕🌟
Ahahah seviyor mu gerçekten? 😍 Hadi inşallah ya, hislerin doğru çıkarsa harika olur! İçtenliğin çok tatlı bu arada 💃😊
Cevap
24Cevap
Gününün en meşgul olduğu saatinde bile benimle ilgileniyorsa, merak ediyorsa, sürekli konuşmak istiyorsa seviyordur.
Hıhıımm🫣
Eğer bana değer veriyorsa beni kaybetmekten korkuyorsa gerçekten seviyor demektir. bana karşı dürüstse ve yalan söylemiyorsa.
Aşk ve sevgi iki insanın birbirine girdiği tepkimenin maddesidir.
Sevilip sevilmediğimi kendime dönüp baktığımda anlarım yani.
Eğer aynaya baktığımda güzel hoşnut mutlu bir kadın görüyorsam bu iş tamamdır.
Ayriyetten sevgi nettir!
Sevginin olduğu yerde şüphe ve acabalara yer yoktur.
Seven insan kaybetmeyi göze almaz, göze alıyorsa kesinlikle sevmiyor demektir.
1- şu resimdeki kız gibi bakıyorsa. Gülümseme mutluluktur.
2- yanınızda uzun süreli kalıyorsa. istemese oradan uzaklaşır.
3- sana iyi davranıyorsa. aksi halde çok yüz vermezler.
4- sen de baksan anlarsın yani, onun için böyle kişileri üzmeyin.
Beni kimsenin sevmediğini de anlamış oldum
@fewobligation Merak etme yalnız değilsin. iyi oluyor onlara, beter de olsunlar. Zaten kendi seçimlerinin sonucunu yaşıyorlar.
İyi oluyor olmasına da, sonra pişman olup beni bulmaya çalışırlarsa? Yedikleri onca halttan sonra? O sırada ben ezelden yalnızım. Adil mi bu şimdi?
@fewobligation Kimse kabul etmeyecek ki onlar da yapmasın. iyi oluyor, beter olsunlar inşallah. Daha da beter olsunlar. En kötü beter olsunlar.
Birisinin beni sevmediğini ilgisiz olmasından anlarım, genelde benimle konuşmamak için sürekli olarak bahane uydurur. Ya da hiç olmadık meseleler yüzünden tartışma çıkarıp uzaklaşmak ister kendince aramızı bozmak ve ilişkiyi bitirmek için planlar kurar. Eninde sonunda da bunda başarılı olur.
herkes oyuncu olmuş artk anlamak için zeki olman lazım 😏👍🏻
Erkekler oyuncu seviyor, darbede yese önemli değil onlara. Kadınlar için zor.
Birinin sadece kendini sevip sevmediğini anlayabilirsiniz.
Siz kendinizi sevmezseniz sevmez. Siz onu seversiniz. O da sizi terkeder büyük ihtimal.
Siz size yetersiniz o zaman
Ben anlayamıyorum bana direkt seni seviyorum demesi gerek
Yalan söylüyordur sjdndk
Seni seviyorum dedikten sonra da hemen inanan biri değilim ki 😂
E bi zahmet sjdn
😂😂
Bana yönelik bakışları, tavrı ve sözleri ile hissediyorum. Gerçek sevginin böyle bir gücü var zaten hiçbir şey yapmadan da tek bir söz ile bile hissediliyor olması. 💅🏻
İhtiyacım olduğunda, veya, ona yeterli eforu veremediğimde, nerde durduğuna bakarım.
(Kendi kıstasıma göre, hayat boyu, hep sevdiğimden fazla sevildim)
Sevgi ve ilgi verdiğin zaman karşılığını fazlasıyla alıyorsan seni seviyordur. Çünkü seni seven insan seninle elinde geldiğince vakit geçirmeye çalışır.
Çabalıyorsa bi emek varsa benim mutlu olup olmamam onun için önemliyse beni dinleyip değer veriyorsa minicik azıcıcık seviyordur.
Haksız olduğunda gönül almaya çalışmıyorsa ve de sizi tanimak , anlamak gibi bir çabası yoksa sevmiyordur..
fedakarlık yapıyorsa benim için, seviyordur. zamanını emeğini veriyorsa çabalıyorsa benim için, seviyordur.
Düşündüğünü belli ediyorsa, bencil davranmıyorsa, rahatsız olduğum şeylere dikkat ediyorsa seviyordur
İlgisiz davranıyorsa, vakit ayırmıyorsa, arayıp sormuyorsa, benimle konuşmak ve vakit geçirmek için istekli değilse sevmiyordur
Bana ayrdığı zaman diliminden. Azsa sevmiyordur çoksa seviyordur çünkü seven her anına sevdiğini koyar
detay felan yok direkt soruyosun adam gibi söylesin.
Onunla yüz yüze konuşmadan anlayamazsin yoksa yanlış anlarsin
Şu soru bu sitede en bitmeyen soru yemin ediyorum. Tekrar tekrar soruluyor. 10 yıl önce de görüyordum, halen var. 🤣
Seni koruyorsa kesin seviyordur. Ya da senin için güzel şeyler söylüyorsa
Bazıları belli eder hal hareketlerinden anlarsın bazıları çekingen utangaç olurlar anlayamazsın
Benimle göz teması kurmak istiyorsa, konuşmak istiyorsa, bedensel temas kurmak istiyorsa anlarım..
Bana olan konuşmalarından ve davranışlarından anlarım.
İlgisiz ise, kırıcı konuşuyorsa anlarım oradan giderim
Her koşulsa ya da mesguliyette önceliğinin ben olduğumu hissedersem seviyordur?
Seviyor mu diye düşünüyorsam sevmiyor demektir. Sevgi, şüphe barındırmaz.
bir çok etken var sana verdiği değer önceliğin gözlerine bakınca gördüğünnn
Beni herkes sever. Sevmeyen de henuz tanimiyordur😁😄
@meteorit illaki
Ne olursa olsun benimle konuşmak için zaman yaratıyorsa o adam seviyordur
Artık sevmesinler kalsın bk gibi svgileri var zaten.
İlgisinden kırmaktan korkar mutlu etmek için uğraşır
Davranışları ve hislerim sayesinde anlarım..
Ben hiç yanilmadim, senin yengecliginden hep şüpheliydim zaten..😅
Benimle vakit geçirmek için bahane arıyorsa
Her ne olursa olsun iki eli kanda olsa dahi ufacık bi mesaj atması bile sevildiğinin göstergesidir
Canımı yakmaktan zevk alıp almadığına bakarım.
Bakışlar belli eder hocam gözler yalan söylemez demişler
Bunu anlamak çok zor ve bazen imkansız güzel evladım. Allah iyilerle karşılaştırsın inşallah
hareketlerinden, gösterdiği ilgiden
Değerli hissedersin sevilince aklında şüphe kalmaz
Bakışlar kendini ele verir😅
@ZehirliSarmasik0 hoşlanınca?
@KaradenizliBeyfendi suratının tamamı değişiyor 😅
Senin suratına nasılsın oluyor
@KaradenizliBeyfendi yılan gibi gözlerimi kısar izlerim önce sonra bakıyorum duruma göre
Senin suratın nasıl oluyor
Anladım enişte dıyarsa keser seni :)
@KaradenizliBeyfendi tavuk muyum kessin beni?
Yaramazsın:)
🙈
Ustume villa yapmaz ise
Bana olan ilgisine bakarım ben
Gelip konuşursa anlarım
ilgisinden, zaman ayırmasından vs
Zaman ayırmasindan
Zor durumda kaldığımda benim. için çabalamasından
Anlayabilir miyiz gerçekten emin değilim
Kişiye karşı hal ve hareketlerinden anlaşılır ya
Vakit ayırıp ayırmamasından
Görerek ve hissederek
Ilgisinden davranislarindan
Bir ufak gülümseme olursa hoşlanıyor demektir
Doğrudan soylemezse anlayamam.
Bana katlanabiliyosa seviyodur✍🏻
Düşünmesi ve ilgilenmesi
2 haftada ne mal olduğunu anlıyorum artık
Fedakarlık
ince düşünceleriyle detaycılığılyla
Sevgiye inanmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?