Esimle sorunlarim yuzunden eşime yakin davranamiyorum ve bu cok sorun oluyor?

Bilmiyorum hiç görmedim ailemden öyle şeyler. Annem babama hiç geldiğinde hoş geldin falan demezdi. Yakın davranmazdi ve ben öyle büyüdüm. Diyeceksiniz ki hersey ailede mi öğreniliyor. Hayir ama bilmiyorum esimle sorunlarım oldu önceden hakaret yüzünden. O an çok kırılmıştım hala daha unutamam. Ve şu an eşim benden aşkım canım dememi yakin davranmamı istiyor. Bilmiyorum bende de inat gibi birsey oldu sanırım ama inat değil. İnat edersem boşaniriz farkındayım. Ama diyemiyorum aşkım ısınamıyorum galiba. Mesela diyesim geliyor arıyorum surekli ters birsey demeler birsey sorduğumda banane ya demeler falan. Sonra istemsizce geri çekiliyorum. Bir hareketi beni itiyor. Anlayamıyorum bendeki şeyi de. Napmalıyım kafam çok karışık.

Esimle sorunlarim yuzunden eşime yakin davranamiyorum ve bu cok sorun oluyor?
Cevapla