Merhaba, ben yaklaşık 3 yıldır birlikte olduğum sevgilimden ayrıldım. Ancak sevgilim bana sürekli onu anlayamadığımı söyleyip duruyor. Fikrinizi söyler misiniz lütfen
sevgilimle tanıştığımızın ilk üç ayı tüm ilişkimiz normaldi, ancak 3 ayın ardından ve ailemle tanıştıktan sonra kötüye gitmeye başladı. Ailemin en ufak hareketlerinde art niyet arayarak beni arada bırakıyordu, ben yanında yokken ailemin ona iyi davrandığını, ben varken annemin ona ilgisiz kaldığını söyleyordu.
Diyor ki, neden annen bana hadi yardım et dedi, neden annen sen bana yemek yedirirken yüzüme baktı gibi. Askerde ailemle beni ziyarete geldi, sevgilim ayakkabısını bağlarken annem koluma girerek beni uzaklaştırıp bana maddi durumumu sordu. bu olaya çok sinirlendi annen seni benden uzaklaştırıyor, kıskanıyor diye. aileme davranışı daha da kötü oldu, şiddeti artırarak aileme hakaretler yağdırmaya başladı. sürekli kavga ettik bu konularda, hep kızdım, ağlayarak beni zalim ilan etti her seferinde. bunda ne vardı ki oysa.
en basit konularda bile iki üç gün kavga edebiliyordu, kavgalarında hakaret ve küfür ediyordu ve ayrılık tehditleri ile karşıma çıkıyordu. Defalarca ayrıldık ama mesela gizli numaradan arayıp beni dinliyordu, nefesinin sesinden tanırım onu, üzülüyordum haline, ben yine alttan alarak barışma teklifi yapıyordum.
Her seferinde beni suçluyordu, ona değer vermediğimi, onu düşünmediğimi, ailemin ona göre bu kötü hareketlerine karşı onun yanında olmadığımı söyleyip duruyordu. Günde 5 saat konuşmak istiyor telefonda, bana saygı duymuyor, istiyor ki tek hayatım o olsun. Bana küfür ediyor sonra ben kızdığımda bana sende bana küfrettin diyor. oysa kıvılcımı atan o, anlatıyorum, anlamıyor. Dolayısıyla soğudum ve ilgisiz olmaya başladım, bunları da sorun yaptı. Bütün bunların nedeni o oysa, fakat her seferinde benim onu anlamadığımı söylüyor. Anlat diyorum, hep kendini haklı göstermeye çalışıyor, sorunun nedeni kendisi olduğunu bilmiyor.
yardımcı olur musunuz
sevgilimle tanıştığımızın ilk üç ayı tüm ilişkimiz normaldi, ancak 3 ayın ardından ve ailemle tanıştıktan sonra kötüye gitmeye başladı. Ailemin en ufak hareketlerinde art niyet arayarak beni arada bırakıyordu, ben yanında yokken ailemin ona iyi davrandığını, ben varken annemin ona ilgisiz kaldığını söyleyordu.
Diyor ki, neden annen bana hadi yardım et dedi, neden annen sen bana yemek yedirirken yüzüme baktı gibi. Askerde ailemle beni ziyarete geldi, sevgilim ayakkabısını bağlarken annem koluma girerek beni uzaklaştırıp bana maddi durumumu sordu. bu olaya çok sinirlendi annen seni benden uzaklaştırıyor, kıskanıyor diye. aileme davranışı daha da kötü oldu, şiddeti artırarak aileme hakaretler yağdırmaya başladı. sürekli kavga ettik bu konularda, hep kızdım, ağlayarak beni zalim ilan etti her seferinde. bunda ne vardı ki oysa.
en basit konularda bile iki üç gün kavga edebiliyordu, kavgalarında hakaret ve küfür ediyordu ve ayrılık tehditleri ile karşıma çıkıyordu. Defalarca ayrıldık ama mesela gizli numaradan arayıp beni dinliyordu, nefesinin sesinden tanırım onu, üzülüyordum haline, ben yine alttan alarak barışma teklifi yapıyordum.
Her seferinde beni suçluyordu, ona değer vermediğimi, onu düşünmediğimi, ailemin ona göre bu kötü hareketlerine karşı onun yanında olmadığımı söyleyip duruyordu. Günde 5 saat konuşmak istiyor telefonda, bana saygı duymuyor, istiyor ki tek hayatım o olsun. Bana küfür ediyor sonra ben kızdığımda bana sende bana küfrettin diyor. oysa kıvılcımı atan o, anlatıyorum, anlamıyor. Dolayısıyla soğudum ve ilgisiz olmaya başladım, bunları da sorun yaptı. Bütün bunların nedeni o oysa, fakat her seferinde benim onu anlamadığımı söylüyor. Anlat diyorum, hep kendini haklı göstermeye çalışıyor, sorunun nedeni kendisi olduğunu bilmiyor.
yardımcı olur musunuz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
başka kız yok mu etrafında
:) Benim aptallığım kalp kırmaktan kaçınmam, hep empati kurmaya çalıştım. Sinirli, inatçı, isteyerek davranmıyor diye. arada bir özür diliyor ama yine aynen devam.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!