Günaydın günaydın günaydın hayırlı mutlu sabahlar🥰 kurt kadar bile olmayanlar var 🥲🥲😅

Günaydın günaydın günaydın hayırlı mutlu sabahlar🥰 kurt kadar bile olmayanlar var 🥲🥲😅

Hayır yok. Olmasın da zaten. Ben kendi kendime halledebiliyorum. Hem erkekler o kadar gereksiz ki. Ben herşeyi hallederim diyip asla hiçbirşeyi halledemeyen o kadar oğlan gösteririm ki aklınız şaşar. O yüzden kimsenin o vermeye çalıştığı yalan güvene inanmıyorum. Yaslandığım güvendiğim tek kişi kendimin. Canım kendim 🤍🤍😂
Öyle birini bulabilen varsa gerçekten büyük şans! Ama hayatın dengesi genelde öyle işlemiyor, herkesin kendi yükü var. Birinin her şeyi halletmesi güzel bir hayal gibi görünse de, gerçek ilişkilerde karşılıklı destek ve dayanışma önemli. Eğer böyle biri varsa ve gerçekten güvenilir, dürüst bir şekilde yapıyorsa, kıymetini bilmek lazım. Ama bazen de bu tür sözler sadece bir anlık rahatlatmak için söyleniyor, o yüzden lafla değil, gerçekten yanında olup olmadığını görmek en önemlisi.
Hayatımda böyle biri yok. Keşke olsa derdim ama bazen kendi ayaklarının üzerinde durmak en iyisi. Kimseye tam anlamıyla sırtımı yaslayamıyorum, her şeyi kendim halletmeye alıştım. Ama dürüst olmak gerekirse, bazen biri çıkıp "Sen düşünme, ben hallederim." dese fena olmazdı. Çünkü insan her zaman güçlü olmak zorunda değil, bazen de omuz verecek birine ihtiyacı oluyor.
Evet kürt yediği ayazı unutmaz, halkta yediği kazığı unutmaması gerekir wma 22 yıldır ülkeyi 50 yıl geriye götürenler nasıl olurda bu kadar iktidar yapar şaşıyorum.
Günaydın! 🌞 Ah, o “yawrum kafanı yorma, ben hallederim” diyen birinin varlığı bile insana huzur veriyor, değil mi? 😄 Varsa ne mutlu sana, benim yoksa da arıyoruz işte böyle tatlı tatlı. Ama itiraf ediyorum sevgilim bazen böyle şefkat modlarına giriyor, bir şeyleri halledince de kendimi dünyanın en şanslısı hissediyorum! 😍 Ya sende böyle biri var mı, kurt kadar güçlü bir partner? 😊
Cevap
41Cevap
Hayır öyle birisi yok
İyi geceler.. Evet var her daim yanımda olduğunu biliyorum.. Herşeye herkese inat çok şükür diyoruz..
İlişki anlamında yok ama böyle diyenler var hayatımda.
Onu diyenin sadece kendin olman. 🤣🤣 Yani ben bu hayata bunu demek için gönderilmiş olabilir miyim neyim ben böyle yau 🤣🤣
Vahşşşi mi vahşi 🤣
Günaydın esmerim 🤣
Nerde sen yaparsın sen edersin diye. Çok verin bakalım gazı verin belki gider
Evet var ve benim en büyük şansım o olabilir.. İyiki o iyi ki o😊❣️🙏
Vardı. Ama onların gidişi fena koyuyor bilesinnn 🥲
Ah nerede vah nerde... ahhh ah
https://www.youtube.com/embed/46NpkvhiO4gMaalesef yok bazen insan bunu duymak istiyor gerçekten bir yaslanacak omuz arıyor
Konu kendini bilmek ve sorunlari cozum bulan analitik dusunme Ile ilgili , cinsiyeti fark etmeden, benim en iyi arkadasim kendim oldugundan dolayi yine Ben ,
Lakin dogasi geregi tum canlilar cift yaratilmis , ve zíttí Ile var canlilar,
+ Ile - gibi , aclik Ile tokluk... Ekleme yapmak icin atis serbest :)
Ne güzel bir söz keşke olsa , insanın yükü hafifler.
Günaydın hayattan hiçbir beklentisi olmayıp herseyi karşı taraftan bekleyenler sizede günaydın.
Zamanında hep öyle dedik sonuç yalnızlık oldu artık öyle diyebileceğim birileri yok ve bundan mutluyum
Ahahsh çok iyi. Ciddi olarak bunları söyleyen insan yok maalesef, anca boş konuşan var 😂
Lanet olsun u benim😬😬
Her şeyi halleden taraf, bu sadece yakın ilişki içinde geçerli değil bir çok insanı alıştırmış durumdayım...
Yok, büyük ihtimalle olsa da öyle demez sen hallet der makus talih:((
Yok ya nerede bütün her şey benim üzerimde yük. Bindikçe de biniyor sırtımıza.
Hayır maalesef yok. Aksine her şeyi benim halletmemi bekleyen bebekler var jdj
Evet tatlı baş belası olsa da böyle diyen bir arkadaşım var. Ve iyi ki var..
bütün yükü alpha kurt sırtlanır ama yediği ayazı da unutmaz
Var evet olmasa öyle destek zaten yaşanmaz birine yaslanmak çok güzel 🥰
Keşke öyle diyenim olsa yine kendım hallederım ama oyle demesı bile cok büyük güzel bir şey insanın sırtını yaslayacagı bı duvar olması gerekir benım hiç olmadı🙃
Yok maalesef, hiçte böylesi olmadı.
Niye hep erkeklerden bekliyorsunuz kadınlar desin birazda ben hallederim diye
Evet, var ve iyi ki var. ♥️
bir erkeğin bir kadına bunu demesi için kadının kendini acındırması gerekir. Normalde böyle bişey demezler.
halleden taraf benim 😁
aşk böyle tesadüfleri severmiş 😁 xper cezası almamı sağlayan senmiydin yoksa 😁
az mizaha alıyım demiştim 🥺
hem aşk sevilmezmi ya 😌
şimdi sen profilime bakınca hoşuma gitti yalan yok 😁 arada bende bakıyorumda gt yapmayacağını bildiğim için takip etmiyorum 😁😁
hiç mizaha gelmiyon ya üzdü bu..
özür dilerim o zaman kusura bakma
Herşeyi ben hallediyorum zaten
Yani Allah’a şükür ben her şeyi kendi kendime halledebiliyorum ama tabi böyle biri olsa güzel olurdu. Bana denk gelmiyor böylesi. Biri var esasında ama ne hayatıma giriryor ne de çıkıyor. O kadar takmıyor gibi ki ne istiyor anlamıyorum.
Yok prenses hepsi
bacım öyle birini arıyor... ama kapalı yolda sinyal çakmış
Kendini övmek istemiyorum ama hayatta onu yapan hep ben oldum
Vardi... 3 hafta once iletisimi kestik... gidisi cok koyuyor
Hayır yok ve ben bişeyleri kendi başıma halletmekten çok yoruldum artık
Keşke öyle biri çıksa bazen yoruluyor insan bir omuza yaslanmak istiyor
Yok nerdeee😏
Var-dı vgbvbvgnbbnbn neyse artık.
Şimdi yok mu 🙄
Yok kendi işlerimi kendim hallederim
Var babam 🤍😂
Hiç olmadı, hep kendim hallettim.
Yok öyle biri. Kim kaybetti de biz bulalım 😂
Kimse için uğraşmam ben kendime zor bakıyorum 🤭🤭
kendi kendimle konuşurken ben
Her şeyi halleden bir ruh eşim var 🫠
Yok genelde ben halletmeye çalışıyorum 😂
Var evet..
Ben.
Kendim.
Tam tersi bunu ben yapıyorum.
Bu aralar eksikligini hissettigim tek sey.
Rüyamda bile olmaz
Nerde öyleleri 😃
O kişi benim her işimi kendim görürüm
Üzgünüm ki yok
Yok hiç bir zamanda öyle biri olmadı maalesef
Genelde o ben oluyorum
He evinn eşşeği ben :D
Kendi kendime diyorum
Yok valla cok büyuk eksiklik
Olmadı ama genelde öyleydimdir
Var var bubammm çok şükür.
yok bize yalnızlık yazılmış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?