Yalnız olduğum için boşluktan millete aşık oluyorum yanlış mı?

Mesela işyerinde birisi var ilgili gibi ama evli eli yüzü de düzgün ona aşık oldum. Şimdi diceksiniz erkek mi yok evet yok işyerinde full kız var sosyal medyadan da tanışamam, hiç sevgilim olmadı 25 yaşındayım yalnız ve mutsuz hissediyorum. Adam da aklımdan çıkmıyor üzülüyorum keşke kocam olsaydı diyorum...

geçen aylarda eğitim alıyordum telefonla video kaydediyordum sonra bu geldi bak böyle tut daha net çekersin dedi adamın kolu koluma değdi. O zamanlar bu adamla samimi değildik.

Sonra denk geldik konuşma arasında hani mesela birine elin çarpar onu hissedersin dedi acaba o da mı benim gibi hissetti dersin dedi ve bu kişi de seninle görüşmek istese dedi ben irade konusunda kendime güvenmiyorum sen iradeli misin dedi.

Bende karşı cins anlamında diyosan konuşurum ama samimi olmam dedim bak samimi olmam dedin dedi...

Neden böyle bişi dedi ki?

Yalnız olduğum için boşluktan millete aşık oluyorum yanlış mı?
Cevapla