Düzgün adamların varlığına inancım kalmadı. Sırf bu yüzden flört bile etmekten soğudum... Kaç yıldır yalnızca ev-iş doğrusu mu bu?

Eşimin, evimin, çocuğumun olmasını isterken artık aklımdan geçirirken bile kim uğraşacak şimdi deyip geçiyorum... Aldatmayan ya da biraz zaman geçince karısından bıkmayan erkek yok bence. Erkekler illa kadınlara bakıyor.

Düzgün adamların varlığına inancım kalmadı. Sırf bu yüzden flört bile etmekten soğudum... Kaç yıldır yalnızca ev-iş doğrusu mu bu?
Cevapla