Bir erkek topluluğu var biliyorsunuz. Bazıları çirkin bazıları fakir falan bu tip bahanelerle kızlar bana bakmıyor tanışmak istemiyorlar diye yakınıp kızlara sallıyorlar kızlar erkeklerle kolay ilişki yaşayabildiği için seçen onlar olduğu için. Ben de hem çirkin hem de parası olmayan birine şans verdim ilişkisi olmadığından yakınıyordu. İncel değildi ama düzgün birine benziyordu gerçekten de ilk günler iyiydik. Bir süre sonra benim ilgim sanırım fazla geldi ve sıkıldı saatlerce mesajlarıma bakmıyor bile. Yani diyeceğim o ki çoğu erkek aynı. Hiçbirine artık şans vermemek gerekiyor. Hangisini beğeniyorsanız onu alın gitsin parası mı var ona bakın yakışıklı mı ona bakın.
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer