Çoğu erkeğin artık hiçbir şeyi haketmediğini düşünüyorum haksız mıyım? açıklamaya bakın?

Bir erkek topluluğu var biliyorsunuz. Bazıları çirkin bazıları fakir falan bu tip bahanelerle kızlar bana bakmıyor tanışmak istemiyorlar diye yakınıp kızlara sallıyorlar kızlar erkeklerle kolay ilişki yaşayabildiği için seçen onlar olduğu için. Ben de hem çirkin hem de parası olmayan birine şans verdim ilişkisi olmadığından yakınıyordu. İncel değildi ama düzgün birine benziyordu gerçekten de ilk günler iyiydik. Bir süre sonra benim ilgim sanırım fazla geldi ve sıkıldı saatlerce mesajlarıma bakmıyor bile. Yani diyeceğim o ki çoğu erkek aynı. Hiçbirine artık şans vermemek gerekiyor. Hangisini beğeniyorsanız onu alın gitsin parası mı var ona bakın yakışıklı mı ona bakın.
Çoğu erkeğin artık hiçbir şeyi haketmediğini düşünüyorum haksız mıyım? açıklamaya bakın?
Cevapla