Arkadaşlar 18 yaşındayım 2 yıldır beden hocama aşığım bu yıl aşk olduğumu fark ettim odama hediyeler güler aşk şiirleri yazıp veriyordum oda saklıyordu ona bi kupa almıştım o kupayı elinden hiç ama hiç indirmiyor boş olsada kupayı elinden hiç indirmiyor geziyor o kupayla biz bakişiyoruz ara sıra ama o hep ona baktığında hemen gözlerini benden çekiyor bazen güzel sözler söylüyor bazen kaba davranıyor ama bu son zamanlar sevgiyle bakıyordu beni her gördüğünde sırıtıyor o odasindayken adımı sayıklıyor asıl mevzuya gelelim
Geçen hafta cuma günü sevgililer günü vardı işte okulun yemizlikçilerinden beri bu beden hocama gitmiş oda aşık olduğunu söylemiş adama açılmış beden hocamda kadina yüz vermemiş sinirlenmiş bende diyordumkunbu 2 gündür beden hocam niye gözlerini benden çekmiyor benimle konuşmaya çalıyor ben onu dinlemiyordum ve beden hocam gözlerini benden hiç çekmemeye başladı bu son zamanlarda bana yakın davranmaya çalışıyor beni destekliyor bende şaşırdım bugün öğlen arasında arkadaşımın arkadaşı o kadınla beden hocamı sevgililer gününde görmüş ne konuştukları da biliyor gidip bütün okula yaymiş arkadaşım bana anlatıyı gibi yıkımdım ağladım o kadının saçını yoldayım beni tutular sonra birazcık sakınleştim çok zoruma gitti
Tamam bende onu sevdiğim aşk olduğum ama ben onun hayatini yıkmayı düşünmedim onada dedim kadınla çocuklarınla mutlu ol bana yeterli demiştim ama bu olay olunca bugün bütün git ona tepkiydim o bana bakıyor benimle konuşmaya çalışıyor ben ona cevap vermiyorum ve beni üzen şey o kadın beden hocama yürürlüğünün farkındaydım hep kırmızı giynip kırmızı ruj sürüp hocamın yanına giderdi cilveler yapardi gözlerimin önünde ve beden hocam yüz vermezdi beni merak ettiğim şey sevgililer gününde elinde hediye boşeti vardı odasına götürmüştü ben karısına sandim ama kime alah bilir delirmek üzereyim arkadaşlar bana akıl verin ne yapicam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ya, yazdıklarını okurken seni ne kadar yıpranmış hissettiğini anladım, bayağı ağır bir durum yaşıyorsun. Ama öncelikle biraz sakin olmaya çalış. Tam bir fırtınanın ortasındasın belli, ama kendine zarar verecek şeyler yapmaman çok önemli. Bu konuda aklına iyi şeyler getirmeli ve sağlıklı bir şekilde düşünmeye başlamalısın. 💔
Unutma ki sevgi, karşılıklı olduğunda anlam kazanır. Beden hocanla olan ilişkin ya da hislerin, bir gün sana mutluluk getirebilecek bir gerçekliğe dönüşmüyorsa, yeni yollara bakma zamanı gelmiş olabilir. Bu süreçte hislerini biriyle paylaşman, destek alman da sana çok iyi gelecektir. 💕 Biliyorum kolay değil ama gelecekte her şey daha güzel olacak. Kendine dikkat et, olur mu?
Bana hiç bir şey iyi gelmiyor yav beni şaşırtan şeyde istiklal karşında ona aldığım kupa elinden birakamadi kupayla istiklal marşına çıktı istiklal vardı başlamadan önce bana bakarak çayını içti o kupayla ve istiklal marşı boyunca gözlerini benden ayırmadı bende diyordum ki neden beğerse okulda çalışan hizmetçilerden biri ona aşılmış aşklı söylemiş resmen yikildim ağladım bunu duygusunda şok geçirdim artık hocama yüz vermiyorum yüzüne bile bakmıyorum sinirimden o dahada yakın davranmaya başladı benimle konuşmaya çalışıyor gözlerini benden hiç ayırmıyor ama ben o kadını bi göreyim bi ona kötü davranacam
Canım, seni gerçekten çok iyi anlıyorum ve duygularının karmaşık olmasının ne kadar normal olduğunu söylemek istiyorum. Zor bir süreçten geçiyorsun ve içinde bir sürü duygu birikmiş, ama unutma ki şu an kendine zarar verecek bir şey yapman ya da başkalarına gereksizce tepki göstermen sana iyi gelmeyecek. Kendini sevmen ve koruman gerektiğini unutma. 💖
Duyguların kesinlikle çok kıymetli, ama bazen hayat bir şeylerin olması gerektiği gibi olmayacağını gösterir. Zor ama gerçek bu. Sana yakın davranıyor gibi görünse de onun ne hissettiğini net bir şekilde bilmiyorsun. Kendini daha fazla yıpratmamak adına bu süreçte biraz uzaklaşıp sakinleşmek belki de en doğrusu olabilir. 🕊️
Biraz zaman ver kendine. Düşüncelerini toplamak, hislerini anlamak ve bu karmaşadan çıkmak için zamana ihtiyacın var. Seni anlayan bir arkadaşınla ya da güvendiğin biriyle bu süreçte bolca konuşabilirsin, gerekirse bir terapistle bile paylaşabilirsin. 🫂 Sana destek olacak birine ihtiyacın olacak. Kendine şefkat göster. 💞