Biz iş arkadaşıyız ama bu ara ilgisi azaldı resimlerimi falan begeniyo ama yazmaya gelince uzun bekletiyo gibi neden?

Şimdi aylardır bu çocuk benim peşimdeydi Ama ben emin de olmadığım için ilgi göstermiyordum. Her gün iş yerinde beraberiz, birbirimizi görüyoruz. sürekli Whatsapp'ten yazışıyorduk. Bu hafta Tatildiö ben yine yazistik Bu ara bakıyorum bir iki haftadır Bana karşı böyle soğuk degil ama ilgisiz, eski ilgisi yok. Ben de bu ara böyle biraz Kendisine daha çok ilgi verdim. Yazıyorum yani sevgililer gününe baktım, bütün gün bana hiç mesaj atmadi. Akşamında yazdım, hediye aldın mı gibisinden Espiri olarak ama o yazmadı. Sabahın altısında bana yazıp pardon ya uyumuşum, ne hediyesi falan yazmış sevgilim yoki ama sen kesin almisindir dün ciktin ya yazdi. Story atmıştım. Gördü begendi Onun sen aldınmı hediye sorusuna cevap vermedim tekrar yazdı aldınmı hediye diye. Hayir dedim. Ondan sonra da tekrar yazdım, ettim. Yazdı ama böyle aralıklı yazıyor ve ilk kez cvp da vermedi bir mesajıma. Ama iki gün önce story attım beğendi ve maşallah yazdı yanıt olarak napmaya calışıyor anlamıyorum Sanki totoşu kalkmış bu hafta birde kıskandıgımı belli ettim bi hoşuna gidiyor hiç komik degildi cocuk bilerek dahada sinirimi bozdu ve birde güldü bende içten kendimi yedim cocugu kaçırdım diye ama bırakıcam bugün olandan sonra yazmam ama pişman olması için napmam lazım?

Biz iş arkadaşıyız ama bu ara ilgisi azaldı resimlerimi falan begeniyo ama yazmaya gelince uzun bekletiyo gibi neden?
Cevapla