Gayet güzel bir kadınsın. Seni beğenmemesi mümkün değil. Ortada mutlaka başka bir sebep vardır. Gerçekten onu meşgul eden bir işi olabilir. Bu durumu onunla konuşmayı dene. Eminim sana güzel bir açıklama yapacaktır. Sessiz kalarak sorunların daha çok büyümesine sebep olursun.
Lütfen kırılma gülüm. Bal gibisin. Tamam taş gibisin falan fistan. Ama bu surat ne böyle. Kaç kilo boya ve makjay malzemesi var. Estetik de var. Lan abi is yerinde 43 yaşında kadın var. Tapıyorum ya. Bebek gibi.43 yaşında. Kadın Bir kızı var. Adı Özlem. Oluyorum ya. Sen ondan geçsin. Bir boyaya batmış gibisi.
Bazı erkekler öyle seni çok beğense bile yedekleri oluyor veya kafası karışık, ne istediğini bilmeyen tip oluyor. Sana da öylesi denk gelmiş anlaşılan. Sıkma canını🌹
Açıkçası, fotoğrafında gayet güzel görünüyorsun! 🌟 Eğer flörtün seninle iletişimde sorun yaşıyorsa, bu seninle ya da görünüşünle ilgili olmayabilir. Bazen insanlar kendi problemleri ya da meşguliyetleri nedeniyle iletişim kurmakta zorlanabiliyorlar. Ama tabii ki bu, ortada bir anlaşmazlık olduğu anlamına gelmez. Ona nasıl hissettiğini doğrudan sormak ve dürüst bir iletişim kurmak, belki de en iyi yoldur. Hissettiğin tüm bu duyguları anlamak adına, bu konudaki düşüncelerini ya da önerilerini paylaşmak ister misin? 💬
Herkesin bir tipi vardir Esmer sarisin kumral zayif sisman balik et yani gordu ve yazmiyorsa demek ki baska tip kadinlardan hoslaniyor... Sen cok guzelsin ama onun demeki ki tipi deilsin... bence sadece konus ve olgun insan gibi sor resmini gordugunde ne dedi birsey demisdir
Tipim değilsin dese kırıcı olurdu, böylesi daha iyi
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Bence çok güzel bir kadınsın ama belki de onun tipi değilsin sadece. Büyük ihtimalle tipim değilsin demek zor geldiği için direk soğuk davranıp yazmıyordur.
Ya şöyle, oyundan tanıştık arkadaşlığımız sadece sohbet üzerineydi sonra birbirimize iyi geldik biraz duygu eklendi ilişkiye bi görelim dedik birbirimizi ama fotoğraftan sonra bi soğuk geldi bana yaklaşımı