Uzun bir süredir yazmıyor (2,5 hafta) , ama paylasım ve fotograflarımı begeniyor. yazınca da cok güzel konusuyor?

yurdısındaki erkek arkadasım... kendisi rus. ülkesine döndükten sonra sürekli hergün bana yazdı. son zamanlarda da ben yazdım. hep konusurduk. ama son 3 haftadır yazmıyor arkadas!! kasımda da gelicem oraya dyodu. paylasımlarımı da begeniyor. sizce napıyım yazması için yazsıııın yaaaaaaaaaahu. fotograflarımı falan da begeniyo. acaba sizce benden mi bekliyor?
Uzun bir süredir yazmıyor (2,5 hafta) , ama paylasım ve fotograflarımı begeniyor. yazınca da cok güzel konusuyor?
Cevapla