Neden etkilendiğim kişilerle muhabbet kuramıyorum?

Hoşlanmadığım kişilerle tanışıp konuşabiliyorum ama hoşlandığım birisine gidip bambaşka bir konuda bile bişey soramıyorum kibar bir insan bile olsa. Neden böyle oluyor ya? Sanki o kişiden nefret ediyormuş gibi bi izlenim veriyorum sürekli bakışımı kaçırarak falan. Ama kendimi çirkin gördüğüm için bu kadar tatlı biri bana niye baksın diyip konuşmamaya devam ediyorum.

Neden etkilendiğim kişilerle muhabbet kuramıyorum?
Cevapla