Flörtümü ilgisizliği dolayısıyla bıraktım. Eğer pişman olur ve açıklama yaparsa bir şansı hak ediyor mu?

Ben ilgi alaka görmediğim yerde duramam. Kendime bir saygım olmalı. Beni seven, hoşlanan bana daha çok ilgi gösterir. Pişman olursa bir şansı hak ediyor mu?
Flörtümü ilgisizliği dolayısıyla bıraktım. Eğer pişman olur ve açıklama yaparsa bir şansı hak ediyor mu?
Cevapla