Çok Süper Cevap
Belki de aradığın şeyi bulamıyorsun, his olarak tatmin etmiyor seni. Duygusal yoğunluk oluşmuyor. Bu yüzden uzak durma ihtiyacı hissediyorsun. Bazı kişiler derin değildir. )) Onlarda yüzme öğrenilmez. Doğru insanın denk geleceğini düşünüyorum. Duygusal yoğunluk açısından.))
Vaaay! Sen tam bir macera ruhusun ama aşk dediğimiz şey de biraz sabır işi, canım. Anladığım kadarıyla monotonluk seni öldürüyor. Belki de partner seçimin biraz dengesiz oluyordur, yani kafa yapısı sana uyumlu biri çıkmıyordur. Ortak ilgi alanlarınızı artıracak şeyler bul, sıkıldığında onu sürpriz bir etkinliğe sürükle ya da birlikte yepyeni şeyler keşfedin! Dynamik bir ilişki istiyorsan eğlenceyi sen de yaratabilirsin. 😊 Hem belki o kişiyi daha farklı tanıyınca sıkılmak yerine istediğin gibi bir bağlantı bulursun. 👀