Düzenli bir ilişki yapmaktan çok korkuyorum , sıkılırsam ve ayrılmak istersem onun duygularıyla oynamış gibi hissederim. :((
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yılKorkulacak bir şey yok. Korkularımıza yenik düşüp, güvenli alanımızdan çıkmadan yaşamak, olası güzellikleri, mutlulukları yaşamamızı engeller. Kozasından çıkamayan kelebek gibi. Düzenli ilişki de bir gün bitebilir, sadece sıkıldığın için bile bitebilir. Ayrılırsam onu üzmüş olurum kaygısı, yersiz bir kaygı. Belki ayrılmak istemeyeceksin, ne biliyorsun?
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Sende başta konuş. Ben süreli bir ilişki yaşamak istiyorum. İlişkimiz varken zamanı değerli kullanalım. Mutlu bir birlikteliğimiz olsun. Eğer kafamız uyuşursa zaten uzun bir birlikteliğimiz bile olabilir de.
Kabul ederse senindir etmezse o topa girme bile.
Benim mantığım bu. Bir kıza bunu desen seni red ediyor. Çünkü kızlar sevgili olurken evlenmeye yönelik seviyor. Sonra aldatılıp oturuyor aşşağı. Halbuki böyle yapsa belkide daha karlı çıkacak.13 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılBir ilişki yapacak seviyeye geldiysen sıkılmana imkan yoktur
yalnız kalmamak için yapıyorsan sıkılırsın zaten kendin istersin ayrılmayı
bence hazır hissetmedikce biriyle sevgili olma yani sanada yazık belki aşık olursun ama bu sefer karşı taraf senden sıkılır belli olmaz
ilişkim olsun diye ilişki yapılmaz10 Yorumla
+1 yılAşık olsan bile o tutkuyla başlayan ilişki bir süre sonra normallesecek, bu her ilişkinin sonunda beklenen bir durum. Seviyorsan beraberliğiniz sürer, sevgin biterse ayrılırsın bunun sonunu kestiremezsin, kendini suclamamalisin. ya da her şeyi bir kenara bırakıp kendi deneyimini yapabilirsin
11 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
46
Cevap
71Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılİyi de yani düzenli ilişki yaşamaktan bir insan neden korkar kendi kendine bir sor bakalım neden seni korkutuyor
12 Yorumla- +1 yıl
Çoğu kafayı yemiş doğru düşünemiyorlar birinden darbe yiyince hep yiyeceklerini sanıyorlar ama seçici kişinin kendileri olduğunu unutuyorlar
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılAğırdan almalısın ve sıkıldığın zaman hemen vaz geçmemelisin ama tercih senin
10 Yorumla
+1 yılBu ben biliyor musun her defasında bu ilişkim biterse bidaha kimseyle birlikte olmam diyorum her defasında da kendimi başka ilişkinin içerisinde buluyorum ben çabuk sıkılan soğuyan birisiyim kimsenin duygularıyla oynamak üzmek istemiyorum ama elimde değil gibi bisey
08 Yorumla- +1 yıl
Bende ya bir günüm diğer günümü tutmuyor bir gün çok severim diğer gün soğurum o kişiyi üzünce de ben de üzülüyorum sonra
- +1 yıl
Eğer ciddi düşünüyorsan konuşalım 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Ben evliyim zaten
- +1 yıl
Şakaydı
+1 yılCiddi , uzun ve sağlıklı ilişkiler her babayiğidin harcı değildir , dünyada hiçbir insan uzun ilişkilerde ömür boyu sıkıntısız duramaz eğer gerçekten seviyor ve istiyorsan o ilişkinin sorumluluğunu almak zorundasın sevmek oyuncak değil sonuçta. sıkıldığın zamanları bilerek kabulleniceksin çünkü dünyadaki hiçbir şey seni ömür boyu eğlendiremez tek ilişki için değil yani çünkü sen uzun bir ilişki yaptıktan sonra sıkılırım bırakırım saçmalığına kapılmaya hakkın yok gibi bence çünkü karşındakin de bu sorumlulukları alıyor ve sana bağlandıysa karşındakinin hayatını düzenini her şeyini elinden alırsın yok geçer veya düzelir diyorsan düzelmeyen bir şey yok bu hayatta ama önemli olan karşındakinde bıraktığın yaralar ve ilerde seninde karşına çıkacak olmanı bilmen. ilişki olgunlukta ister ama diyorsan ben eğlenmek istiyorum , eli şeyinde binlerce zargana tipler var her şey senin elinde sonuçta.
00 Yorumla
+1 yılAçıkçası kısa zaman önce böyle bir durum yaşadım.
2 hafta her şey güzel giderken bir anda güvensizlik ve eski sevgiliden kalan bir takıntısı doğdu kızın. Bana da yansıttı.
Duygularımla oynamış oldu zaten.
O yüzden, düzenli bir ilişki yaşamadan önce kendini geliştirmeye bak. Karşı tarafı boşuna üzmemeye çalış.00 Yorumla
+1 yılDüzenli bir ilişki yapacağım diyerek çıkılmıyor ki yola. Tanıyorsun, seviyorsun, her şey yolunda gittiğinde ayrılmak aklının ucundan dahi geçmiyor.. bir bakmışsın yıllar geçmiş birlikte.. daha niceleri olsun diyorsun
20 Yorumla
+1 yılBende yanlışlıkla sevgili yapmıştım Allah korusun zor oluyor
12 Yorumla- +1 yıl
Valla yanlışlıkla işte. Arkadaş vardı çok yakın bana yürüyormuş anlamadım. Her işime koşturuyor falan. Hatta sevgilimden ayrıldım omzunda ağladım. Doğum günüm geldi bir sürpriz hazırlamış sorma gitsin. 5 6 farklı hediye falan. Hediyeleri kabul etmicem diyemedim. Kabul edince de zorunda kaldım gibi oldu 😂
+1 yılYa önceden biriyle sevgili ol ya da hoşlandığın biriyle sevgili ol. Bundan sonrasını sonra düşünürsün. Zaten her türlü üzüleceksin. En iyisi dene öyle üzül
00 Yorumla
+1 yılİş düzenli bir ilişkiye doğru kayacak gibi olduğunda hemen kaç ya da karşı tarafa açıkça belirt. Üzülse de sen uyarını en başında yapmış olacaksın.
01 YorumlaEğer seversen sıkılacağın bir zaman bulamazsın. Tabii ki kendi alanlarınızı daraltmamak ve özgür de bırakmak kaydıyla.
01 Yorumla
+1 yılGerçek aşkı bulursan sıkılmazsın. Onunla geçirdiğin her vakit her an daha bir anlamlı gelir bence.
20 YorumlaDüzenli ilişki yapmak istediğin kişiyi seviyorsan korkmamalısın. Bir yerden sonra bu korkuyu atlatırsın muhtemelen.
00 Yorumla
+1 yılaşık olmadan ilişkiyi düşünüyorsun öyle tabi sıkılırsın
01 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 584 cevap paylaştı.
+1 yılEvet haklisin vicdanen baktığın için bu güzel birsey kendine güvenin olmadığı surecek düzenli bir ilişkiye girme derim ben
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılSıkılırsan ayrılırsın ama öyle sıkılmak değil ilişki seni bunaltırsa. Ama öylesine takılmak istiyorsan sorun olmaz bence
00 Yorumla
+1 yılbaşlığı okurken bir an ben yazdım sandım ben de öyleyim janjsdkjfddf
01 Yorumla
+1 yılCunki sen gerçekten sevmedin ve sevilmedin ondan böyle dusunuyorsun
02 Yorumla- +1 yıl
Gerçekler acıdır başına geldi iyi bilirim
Sen sıkılmaya kalmadan önce o senden sıkılır, erkek milleti sonucta 🙄
03 YorumlaDüzenli ilişki bulamıyorum bende olsun istiyorum ama olmuyor... Herkesin derdi farklı demek ki 😄😄
01 Yorumlakesinlikle ben de böyleyim sadece aşk ilişkileri de arkadaşlık ilişkilerinde de böyle. hevesim geçtiği an hemen hayatımdan çıkarmak istiyorum o kişiyi bu yüzden de ciddi bir ilişki düşünemiyorum :/
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılAşık olmadan düzenli ilişki olmaz. Aşık insan da sıkılmaz. Dolayısıyla ayrılmak zorunda kalmaz. Aşık olmadığınız biriyle olmayın.
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. Her ilişki sonsuza kadar devam etmiyor sonuçta yapacak bişey yok kii
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılSen daha başlamadan bitirmeyi. düşünüyorsun? Bence hiç başlama depresyona girersin
00 Yorumla İlişkiyi fazla uzatmayip evlenMerak etme ev işleri iş çocuk derken Meşgul olursun
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılBelki sen sıkılmadan o seni bırakır duygularınla oynayıp
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılsende bi sorun yok sen haklısın düzenli ilişkide ayrılmak isteyince tartışma ve kavga olabiliyor
en iyisi kısa süreli ilişkilerdir07 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılçok haklısın önemli olanda kafaların uyuşması
Cevap sahibi+1 yılkeşke böyle kişiyi bulupta hertürlü mutluluğu yaşayabilsek
Cevap sahibi+1 yılyaşayalım 😊
Cevap sahibi+1 yıl🙂 hayatın keyfini çıkartalım
+1 yılBöyle kendinize güvenmiyorsanız yapmayın düzenli ilişki hatta hiç ilişki yapmayın karşıda ki insanı da düşünün
04 Yorumla- +1 yıl
Bir tek senin için demiyorum bu yorumu okuyup senin gibi kararsız kalanlar için diyorum
- +1 yıl
Rica ederim biraz yanlış anlaşıldım ya da yanlış anlattım kusura bakma
+1 yılBunu bende merak ediyorum, düzenli bir ilişkim olursa sıkılır mıyım? Sıkılırsam ne yaparım?
Ama bence bunu olmadan bilemeyeceğiz. Olduğunda da her şeyin bir sonu olduğunu kabullenmiş oluruz umarım.10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSıkılınmaz bağlanırsın tam tersi hata yapsa bile zor bırakırsın. Ama ben evlilikte sıkılır mıyım ya da eşim tel bedenden sıkılır mı onu düşünüyorum
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 817 cevap paylaştı.
+1 yılBende öyleyim garip bi denklem ulaşamadığının delisi elde ettiğinin nankörü misali
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 742 cevap paylaştı. Valla uzun süreli ilişkilerde bende de soğuma huyu var
00 YorumlaBu zamanki ilişki hep öyle sorun olmaz
14 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 15,9b cevap paylaştı. iyide sen başlamadan duvar örüyorsun kendine bence yanlış yapıyosun bi başla önce sonra karar verirsin
00 Yorumlaben de bir süre sonra insanlardan sıkılıyorum ve ilişkilerimin çoğu bu yüzden bitti ama illaki bir gün sıkılmayacağımız biri olur herhalde xjdkflföglgl
01 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılseversen sıkılmıyorsun, hatta her saniyeyi birlikte gecirmek istiyorsun.
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılKarşılıklı aynı düşünen birini bulursan sorun olmaz. Öyle düşünen çok.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılvay be millette une dertler var hayat kadını olmaktan korkmuyonmu
00 YorumlaO zaman yapma demek ki sen duzenli ilişki yurutebilecegini düşünmüyorsun ki bu tür soylemlerde bulunuyorsun
01 YorumlaBen sıkılirsam diye degil de beceremezsem diye korkuyorum
11 Yorumla
+1 yılbu şekilde korkarsan hiç olmaz :) onun yerine hayırlısı de sana zamanı unutturan birisi mutlaka çıkar
00 Yorumla
+1 yılAy ben de tam tersiyim bence birbirimizi adam ederiz
02 Yorumla- +1 yıl
Ben de aşşşırı ciddi ilişki insanıyım belki nötrleriz birbirimizi hahahahaha
+1 yılHayır oynamış olmazsın dürüstlük yapmış olursun.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılZaten her ilişkide sık8lıyorsun bir süre sonra
10 Yorumla
+1 yılGörüş ve istediğini en başta söylersin.
10 YorumlaSıkılırsan yeni bir düzenli ilişkiye başlarsın canım, nolacak yani.
01 Yorumla
+1 yılKendini dinle biraz boş ver bende öyleyim ciddi şeyleri sevmiyorum
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılDüzenli ilişki yapılmaz zaten olusur
02 Yorumla- +1 yıl
Estafurullah 🙏🙏
Artık kimsede duygu kaldığına inanmıyorum
07 Yorumla
+1 yılharbiden insani yoruyor ucu görünmeyen isler
01 Yorumla
+1 yılÖnce ki ilişkilerin nasıl
04 Yorumla- +1 yıl
Hayatını yaşamaya bak dert etme
- +1 yıl
Aynen öyle fazla taktığın vakit hayatından zevk alamazsın ilişkilerin düzenli olabilmesi için nasıl başladığı önemli 3 türlü ilişki vardır cinsel haz, flört vakit geçirmek ve evlilik yolu yani nasıl başlarsa öyle gider
+1 yılDonemsel bir sey simdilik keyfine bak derim
01 YorumlaAşık olan insan sıkılmaz bence 😊
05 Yorumla
+1 yılDeniceksin dogru kisiyi buldugunda onemsiceksin.
03 Yorumla- +1 yıl
Dogru insani bulmak gercekten zor, guvebmek de zor
Gizli Üye(25-29)+1 yılGerçekten böyle düşünen insanlar var olduğunu bilmek mutlu ediyor
05 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılÇünkü herkes çok bencil
Cevap sahibi+1 yılİyi bir kalbin var işte 😂
Bende o yüzden ilişki yapmıyorum
02 Yorumla
+1 yılregl olmuş olabilirsin
026 Yorumla- +1 yıl
kadın olmak bu yapacak bir şey yok geçer zamanla
- +1 yıl
o kadar kolaymı ya :)) sevgilin yaşadı desene :D
- +1 yıl
regl değilken kadınlar idare etmesi kolay değilmi? reglken biraz fazla duygusal oldukları için biraz sancılı geçiyor
- +1 yıl
sen hep regl olmalısın o zaman :d
- +1 yıl
içimden bir ses sen kıvırcıksın diyo
- +1 yıl
minnak dedine göre 153 tür
- +1 yıl
daha aşağısı olamazsın heralde
- +1 yıl
fazlada minnak değilmiş o kalp xdxd
- +1 yıl
benim kalbim daha minnak bir kere
- +1 yıl
cinsiyet faktörüde var xdxd men erkek cücesiyim
- +1 yıl
senin deven kadar acaba düşündüm bi anda vardır 220 falan xdzd
- +1 yıl
bende anlamadım klavye de ne yazdımı neyse özeti şu ben çok kısayım
- +1 yıl
sen simdi kıvırcık mısın hemi
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. O yüzden en güzeli hiç yapmamak
10 YorumlaAşık olsan ve mutlu bir ilişkin olsa sıkılmazsın
10 YorumlaO kadar detaylı düsünmene gerek yok.. Aldatma kâfi
10 Yorumla
+1 yılSome ikizler burcu problems
10 Yorumla- Devamını Gör (57)
Devamını Gör(102)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Düzenli bir ilişki yapmaktan çok korkuyorum, sıkılırsam ne yaparım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer