Neden bir tek bana karşı böyle davranıyor?

Cesur ve özgüvenli biri (geçmiş zamanda kızlara direkt çıkma teklifi etmiş biliyorum) bana gece 12 gibi beni ilgilendirmez ama neden uyumuyorsun yazdi yakın arkadaşlara kovalanmak için kaçmak gerekir yazmisti okulda da sıraya girdim o da sıraya girmek için yürüdü beni gördüğü gibi u dönüşu yapıp yerine oturdu sonra ben zıtlıklarina hastayim şarkısıni koydum nota (çok zıtiz onla ima yaptım) o da Halit bilgiç ben sevince başka olurum şarkısıni koydu (normalde hep ilahi atar) bana göndermeydi yani sizce neden diğerlerine öyle davranıp bana böyle yapiyor
Neden bir tek bana karşı böyle davranıyor?
Cevapla