Erkek arkadaşım cezaevine girdi bana dediki beni bekler misin beklerim dedim onu çok özlüyorum ne yapmalıyım?

O benim kahramanım sevdiğim herseyim onsuz yapamıyorum dayanamıyorum 4 senelik görüşüyoruz ama ben onsuz yapamam
Erkek arkadaşım cezaevine girdi bana dediki beni bekler misin beklerim dedim onu çok özlüyorum ne yapmalıyım?
Cevapla