Ya babam bi türlü emekli olmuyor bunun için bi girişimi çabası yok istese olur?

Ona bişey olsa bizim ne evimiz var ne güvencemiz annem ortada kalır tabi geçimimiz var ben çalışıyorum ama babamın emekliliği ayrı. soruyoruz neden diye işte kanun çıkacak yok büyü yapmışlardı zor zamandan geçtik vs yani niye böyle bilmiyorum ne düşüneceğimi bilmiyorum?

Ya babam bi türlü emekli olmuyor bunun için bi girişimi çabası yok istese olur?
Cevapla