Merhaba arkadaşlar ben nişanlıma çok kırgınım yardımcı olur musunuz ne yapacağım?

Biz nişanlandık ve kuzenim var benim kız akraba düğününe nişanlımla gittik o kız kuzenimle zaten ilişkinin başından beri var bizi küs olunca barıştırdı çarşıda sevgilim bana eşya yollarken onu yolladım yanına buluşun al gel evdeyim ben diye güveniyordum düğünde oynarken kuzenim nişanlımla aramıza girdi alkışlamaya ben takılmadım nişanlım komik şeyler söylüyordu kuzenimin kulağına bu enişteyi mi buldunuz kendinize şuna bak falan diye sonra oynadık nişanlımla kuzenim nişanlımı çağırıyordu oyna diye benim baktığımı görünce beni de çağırdı en son oynarken nişanlım kuzenimi kolunun altında oynattı 5 snfalan ben sinirlendim nişanlıma ben yukarı çıkıyorum sende aşağı git oynamaya gelirsen beni de çağır dedim o aşağıya gitti tekrar oynuyormuş evdekiler nişanlın oynuyor sende git dediler gittim neden çağırmadın dedim kız kuzenine söyledim ablanı çağır gel diye dedi o kuzenime niye çağırmadın dedim eniştem git çağır dedi ben çağırmadım dedi o kadar üzüldüm ki nişanlıma oynayalım dedim çok yorulmuştu yoruldum balla dedi ben mi yanlış anlıyorum yoksa haklı mıyım nişanlımı uyardım özürdilerim haklısın ama o eniştenize karşı ben herkesle iyiyim imajı vermek istedim dedi bir kere uyar tamam dedi bir daha konuşma onunla dedim ikinci gün düğünde kuzenim önümüzden koştu biz de arabadayız kuzenin değil mi o ya koşuyor dedi şaka yaparak kıza ben kavga ettim napıyorsun sen diye bir daha bi konuşun siz dedim düğünde ona bakmadı yanımıza gelince de kafasını eğdi hep dansa kaldırdı beni ben surat astım gözlerime bakarak dans et benimle dedi küsmüştüm dans bitince oturdu günümüzü mafettin diye arabaya gittik bağırdı şu tüzüğü taktık boşuna mu dedi bağırdı çağırdı ağlıyordum ağla dedi kalbim hala açıyor sizce abartıyor muyum

Merhaba arkadaşlar ben nişanlıma çok kırgınım yardımcı olur musunuz ne yapacağım?
Cevapla