Sevgilim kanser olduğunu söyledi ne yapmam gerekiyor?

Sevgilimle bes aydir beraberdik ve mutluydukta bu bir aralar kavgalar falan cikarmaya basladi o arada akciğer kanseri oldugunu ve ayrılmak istediğini söyledi. Ben başta inanmadim ama bir şekilde ikna da oldum bana eğer bana bisey olursa senin uzulmeni istemiyorum seni bu ihtimalle bas basa bırakamam dedi kendimden sogutmaya çalışıyorum falan dedi. tabi ben asla onu hasta olduğu için birakmam herzaman yanında olmak istiyorum ve peşinden cok kostum buda umursamaz tavırlar sergilemeye basladi sonra ben artık gorusmeyi ve mesaj atmayi biraktim oda zaten ayni sekilde davraniyor suanda napicagimi nasil devam etmem gerektiğini hiç bilmiyorum. Siz olsaydınız ne yapardınız yardimci olurmusunuz?
Sevgilim kanser olduğunu söyledi ne yapmam gerekiyor?
Cevapla