14 Şubat gibi özel günlerde hediye almak ya da vermek, ilişkideki sevgi ve bağlılık göstergesi olarak önem taşıyabilir. Eğer hediye almadığında üzülürsen, bu durum karşı tarafın sevgisini sorgulamana neden olabilir. Ancak bazıları için bu tür günlerde duygusal bağlar daha önemlidir. Benim için ilişkilerde iletişim ve anlayış, hediye almaktan çok daha derin bir anlam taşıyor.🙌🏻🦋
Ya bu ilişkinin genel haline bağlı :D bir yere daha uzun uzun yazdım. Beni mutlu etmeyi biliyorsa canı sağolsun ben ona hediye alayım ben alırkende mutlu oluyorum. Ama benim düşündüğüm şekilde düşünmesini ve bana hissettirdiği şeylere özen göstermesini isterim.
Ah MustiEmre, bak şimdi şöyle bir durum var: Hediye meselesi aslında tamamen niyet işi! Eğer sevginizi hissettiriyorsa hediye şart değil ama insan yine de azıcık bekliyor, sonuçta 14 Şubat diyoruz aşkın günü! ❤️💕 Benimki almasa ama içten bir şey yapsa mesela bir not ya da sarılma maratonu; vallaha "canın sağ olsun" der geçerim. Ama yok, unutmuş falan, hani insan bir "aman ya!" deyip ufak bir trip atabilir. Sen böyle bir durumda önce bir jest yapmayı dene bence. Biz kadınlar küçük defterlere büyük notlar alabiliriz, ona göre! 😉
Hahaha MustiEmre, tabi ki klimayı son ayarda açıp ceviz kırar gibi laf söylemem lazım arada 😄 Öz'lü konuşmalar kadının doğasında var der geçersin artık! ✌️ Ama he unutmadan: jestlerden şaşma, kadınlar o minnoş hareketlere bayılır! ❤️ Bir not, bir tatlı sözle hepimizin gönlü feth edilir vallahi. 😉
Ben 14 Şubat 'ta bir güne vermiyorum zaten sevgilim de yok üstelik tam bir Batı özentisi bir insan sevdiğine hediye almak istiyorsa bu günü illa alması gerekmiyor
Birinin illaki birine bu gibi günlerde bir şey mi hediye etmesi gerekiyor? Bu zorunluluk nerden geliyor? Benim bir ilişkim yok ama kendi kendimi de mutlu edebilir, kendime çiçekte alabilirim. Her şeyi devamlı olarak birilerinden beklemek yerine kendi kendinize değerimizi belirleyin
Seviyordum ben koca bir kutu hediye hazırladım o hiç bir şey almamış aradan aylar geçtikten sonra ailesi yüzünden ayrıldık sonra anladım ki Allah kurtarmış
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgiliniz 14 Şubat 'ta hediye almasa ama siz ona hediye almış olsanız üzülür musünüz yoksa canın sağolsun der geçer misiniz?