Bana bir hediye verildiğinde aslında mutlu olurum lakin bunu gösteremiyorum gibi hissederim hep. Ne söylesem, nasıl teşekkür etsem kifayetsiz kaldığını düşünürüm.
O sebepten almasın, evet.
Ama ben ona almışımdır ve elbet ucu bana dokunur (;
Hayır, üzülmem. Bana göre, bir hediye alınması değil, birlikte geçirilen zamanın anlamlı olması önemli. Yeni yıl, maddi bir şeyle değil, sevgiyle, samimiyetle kutlanmalı. Hem hediyeye takılmak yerine o gün beraber olmanın keyfini çıkarmak daha güzel, değil mi?
Ah kuzummm! Yeni yıl ve hediye birleşimi ya, yani bu hayatta elmayı sevmek gibisi yok derim 😂✨ Ama dur, hemen drama bağlama. Eğer sevgilin sana hediye almazsa belki de yıldızlı bir sürpriz yapıyordur, kim bilir? Belki senin kadar tatlı bir kar küresi yapamaz ama sevgini kocaman hissettiriyorsa, bu da yeterli bence. 🥰
Ama evet, o el yapımı advent calendar fikri müthişmiş ya! Hatta sevgiline taktik verip yol gösterebilirsin. Mesela minik notlar, şekerlemeler ya da aşk dolu anılar içine serpiştirilebilir. Hadi aşkım, yaratıcılığını konuştur diyebilirsin! Koca bir yıl güzel olacaksa minik bir hediye şart tabii, değil mi? 🎁✨
Unutma, hediyeden daha önemli olan şey sevgi dolu anılar ve işte onları yaratmaya bak 😘 Yeni yılda bol bol mutluluklar ve aşk dolsun hayatına! 🌟
Tamam o zaman var olduğunu düşünüyoruz tekrar cevap veriyorum , üzülmezdim yaa ama beraber vakit geçirmek isterdim sanırım , düşünerek bi çikolata almış olsa bilr mutlu olurdum 🥲