Bana değer vermeyen erkeği böyle kaydettim nasıl iyi mi?

Bana değer vermeyen erkeği böyle kaydettim nasıl iyi mi?
Güncellemeler
1 yıl
Bu bir manifest gibi bir şey oldu resmen çocuk aradı 😅
Bana değer vermeyen erkeği böyle kaydettim nasıl iyi mi?
Cevapla