Sizce bu adam benden neden bu kadar fazla çekindi?

Arkadaşlar Sizce bunlar normal mi? Benim ev arkadaşım erkek bir haftadır onunla yaşıyorum ve kendisi sabah 6.00'dan akşam altıya kadar şehir dışında çalışıyor. Öğlen beni aradı ve erkek kuzenimi karşılar mısın dedi. önceki gün bana söylemişti kuzen sadece bir gece kalacak ve. yanımızdan ayrılıp Almanya'ya geçecek diye hem Türkiye'den Ona sipariş ettiği şeyleri getirmiş. Ben de tamam sorun yok demiştim. fakat adamı karşıladım bugün oglen ve paketi getirmis. asansöre beni paketle bıraktı. kendisi yürüyerek Yukarı çıktı eve. benimle asansöre bile girmedi ve yukarı çıktığımızda Ben gece burada kalmayacağım Rahatsızlık vermeyeyim dedi. eğer evde kalacaksan gidecegim dedi. ama İşlerin varsa eğer evden gideceksen bir iki saat uyuyabilirim dedi. Ben de rahat ol Ben zaten evden çıkacaktım dedim çıktım. daha sonra ev arkadaşım aradı kuzenim geldi mi dedi ben de Evet onu eve bıraktım ben çıktım dedim. O da bana dedi ki. zaten kalmayacakmış gidecekmiş. Ben de Neden sorun ne? dedim. Benden mi rahatsız oldu. Hayır oğlu onsuz duramıyor o yüzden dedi. Daha sonra akşam üstü ev arkadaşım işten çıkarken yine beni aradı Ne yapıyorsun dedi. Ben de eski evimde olduğumu söyledim ve gelmeyecekmisin diye sordu. Ben de hayır bu gece gelmeyeceğim dedim. bir kaç saat sonra bana video attı ben çantamı bırakmıştım tamir etsin diye dün. ev arkadaşım onu tamir etmiş ve kısa bir video çekip bana göndermiş. Ben de teşekkür ettim. kuzeninle birlikte misin diye sordum O da bana sen bu gece gelmeyeceğini söylediğin için evet burada kaldı dedi. Ben de çok iyi dedim. O da bana dedi ki senin evin Artık burası orası degil. bir şey olursa bana haber et dedi. Tamam yazdım. Aradan 2 saat geçti tekrar bana mesaj attı kuzenim Sabah 8'de evden çıkacak dedi
Sizce bu adam benden neden bu kadar fazla çekindi?
Cevapla