Bir erkek bunu neden yapar? Sizce beni unutamadığı için mi geri ekledi?

Bir buçuk seneye yakın konuşmuşluğumuz vardı instadan tanıştık. Benden epeyce küçük 20 ben 25. Hiç buluşmadık. Uzaktayız baya. İki ay önce kötü ayrıldık ergenler givi beni engelledi. Aramızda bazı şeyler tükendi zaten. Üç hafta sonra wp den yazdı engeli kaldırıp işte geleceğimiz yok dedi yaş farkımız var dedi. Dedim tm olmadı yapamadık işte artık bunaldı konuşmayalım. Ben çok beklentiye girdim dedim. Görüldü attı sonra iki gün sonra yine ekledi rehberine ve aradı açmadım iki saat sonra yazdım niye aradın cevap vermedi o günden sonra yazmıyor etmiyor ama rehberindeyim sizce amacı ne? Ne sensiz ne de senle givi bişey olduk ya delircem
Bir erkek bunu neden yapar? Sizce beni unutamadığı için mi geri ekledi?
Cevapla