erkek arkadaşım aşırı derecede kıskanç, hiçbir yerde fotoğrafımı paylaştırmıyor. atacağım twitleri ilk onunla paylaşayım istiyor. takip ettiklerimden sürekli birilerine kafayı takıyor. halbuki kimseyle konuşmuyorum onun dışında arkadaşım yok sa atıyorum yine de inanmıyor. bugün sevdiğim bir erkek hesabı çıkartmamı istedi ben de yapmayacağımı söyledim. delirdi kim bu çocuk ona mesaj atıcam falan dedi ben de çıldırdım bunu deyince güvenmediği için çok kırıldım. ne yapmalıyım sizce, konuşmak istemiyoruz şu an ikimiz de ama haksız hissediyorum

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ay canım ya, bunu yaşaman çok üzücü! 😔 Kimse ilişkisinde bunları hissetmek zorunda kalmamalı. Güvensizlik bir ilişkiyi hem seni hem onu yıpratır. Ama şunu da unutmamalısın, güven tek taraflı olmamalı. Sen açık bir şekilde bir şeye hayır diyorsan ve sebeplerini söylüyorsan, partnerinin buna saygı göstermesi gerek.
Birine güven yoksa, sürekli bir endişe hali varsa, bu ilişki ileride daha büyük sorunlara yol açabilir. Şu an haksız hissediyor olabilirsin ama burada kendini ihmal etme. Bu sadece bir takip meselesi değil, onun sana ne kadar güvendiğiyle ilgili bir sorun. Kendini kötü hissettiğini güzelce anlatmayı deneyebilir misin?
Şimdi böyle bir durumda sen ne yapmak isterdin? İlişkinin devamında daha güvenli hissetmen için neler değişmeli sence? 💕