Sevgilim bir kızla takipleşti diye ayrıldım haksız mıyım?

Biz kavga etmistik birbirimizi silmiştik instagramdan baktım allah bi kızın profilini önüme cıkardı bakiyim dedim takiplesmisler bende tekrar ayrıldım cünkü benim görmeyecegimi sanıp takipelşmiş resmen. Ben profilimi gizli tutuyordum şimdi herkese acık yaptım 7 erkek beni eklemis ama ben dönmedim. Yaptıgım doğru mu sizce?
Sevgilim bir kızla takipleşti diye ayrıldım haksız mıyım?
Cevapla