Şimdi arkadaşlarım kardeşlerim, bişey farkettim yakışıklı erkeklerin yanında çok güzel kızlar var ama çok güzel kızların yanında öyle çokta yakışıklı erkekler yok. Selena gomez gibi nişanlısını görseniz hani. Neyse sorumu cevaplayını lutufenn
Ne yazık ki acı olacak ama evet bunu çoğu zaman kabul etmeyiz ya da karşımızdaki kişiye bunu söylemek istemeyiz ama hayatımızda var olacak kişinin de fiziki ve görünüm olarak bize uygun olmasını öncelikli olarak tercih ederiz. Bu yüzden çoğu insan hayatındaki kişinin güzel naif olmasını tercih eder
Ben normalde önem vermezdim fakat bende vereceğim artık abi
Sokakta suratına bakmayacağım tipte insanlara şans verdim, kalp sevince 10/3 kız 10/10 oluyor orası ayrıda, sevgi bittikten sonra bakıyorsun, bunu mu sevmişim awq diyorsun, estetikte kurtarmaz bazılarını ya hani cidden o tipte insanlara bakmışım yani
Bundan sonra 10/6 aşağısı bir kızla konuşmayı düşünmüyorum. Hakkını veriyoruz, hakkımızı da alırıq abi
İmtihan sorusunun ne renk kalemle yazıldığı önemsizdir. Önemli olan sınavdaki cevap ve sonuç puanınızdır. Bilmem anlatabildim mi abisi, amcası, her neyse işte?
Evet çünkü erkekler dış görünüşe bakıyor çok güzel kızların yanında çirkin erkekler görebilirsin ama yakışıklı erkeklerin yanında asla çirkin bir kız göremezsin
Aslında kadınlar tipe daha çok önem veriyor diye bir algi var ama ben öyle düşünmüyorum. Erkekler tipe ve fiziğe daha çok önem veriyor, bu yüzden güzel kadınlara karşı daha ılımlı yaklaşıyor.
Kadınlar tipe önem veriyor fakat kadın için karşısındaki kişinin zekası, duruşu ve aurası gibi detaylar daha öncelikli olduğundan; çok güzel bir kadının yanında tipi çok da iyi olmayan bir erkeği daha çok gorebiliyoruz.
Çünkü erkeklerin geneli görselliğe bakar. Kadınlar ise zekaya. Bu sebeple kadın keskin zekaya sahip adamın peşinden giderken. Adamların çoğu ise güzel kadınların yanında yer almak ister. 🧐
Bence karşılıklı aşk ve güven varsa tipin hiç bir önemi yoktur. Bunu bilir bunu söylerim her zaman. Bir erkeğin tipine bakarak karar vermem hiç bir zaman. Karşılıklı aşk ve güven belirler her şeyi bence.
Kapalı olman lazım shsh şaka bi yana yakışıklı erkeklerin yaninda kapalı bebek gibi kızlar oluyor, çokk denk geliyorumm sjsj acaba bizde mi kapansak jsjs
Erkekler her şeyde kusur buldukları için mükemmel olsan bile bakmayacağı zamanlar olur.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Yakışıklı erkeklerin çoğu cinsellik için kullanır bu yüzden de gerçek sevgi vermezler niye diyeceksin yakışıklı erkek bir sürü kadının onun peşinden koştuğunu bildiği için elinde çok seçenek varr
Biz erkekler 10/2 kıza bile bakarız yokluk durumuna göre
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
1 yıl
Bazı çok yakışıklı erkeklerin yanında buna nasıl bakmış dediğim kızlar vardı. Neyse ki ben komik erkek seviyorum yakışıklı olmasa da oluyo o yüzden problem yok
Detayda da belirtmiş olduğun gibi, çok güzel olmasına gerek yoktur. İnsanlar dış güzelliğin geçici ama iç güzelliğin kalıcı olduğunu anladıklarında bu sorunu çözmüş olacağız : ))
Kötü veya iyi değil sorun. Çirkin ve güzel değil mesle mesle aşk sevgi. İnsan çirkin birinde aşık olabilir. Veya çok yakışıklı kimse ulaşılmaz değildir. İtalyan erkeklerinin yanında hep çirkin kızlar var bu büyük bir mesle değil veya manken olan erkeklerin yanında çirkin kızlar var
Bakımlı olan her kadın güzeldir. Bakımdan kasıt makyaj değil, fit olmanız el yüz temizliği, kol temizliği diş temizliği. Genel olarak erkekler bunlara dikkat eder
Güzellik göreceli bir kavram ama genel olarak dışını begenmeyeni yaninda tutmazlar pek bence iç güzellik çok önemli ama şu an bakılan tek şey dışardan nasıl görünüldügü.
Ben güzelliğin simadan ibaret olmadığını düşündüğüm için bana da güzel bir kadın geliyor zaten. Ben sadece fizikten öteye gidemeyenler gibi yorum burada. yaptim
Bizim universitede bir hoca baya baya bize eşinin kendisine göre güzel olmadigini ama bazen işleri için böyle evliliklerin yapıldığını söylemişti😅 adam baya yakışıklıydı ama
Büyük ihtimalle de aldatiyordur çünkü üniversitede kizlar baya baya kapıdan izliyorlardı adamı o hocanın proje grubundayim diye kıskanan bile vardı... ama bende sağlam şerefsiz dedektörü var bunu söylemeden öncede kendisini sevmezdim
Ama ünlülerdekini pek şans olduğunuda düşünmüyorum. Onlarınki reklam aşkı dolaylı olarak para aşkı. Yoksa o tiplere parası olmazsa selam bile vermezlerdi 😃