Bana hiç bakmayın. Abuzerime yemekler yaparım ben, çamaşırlarını yıkar ütülerim. 😅 Yerim onu yerim ben hehe. Buyurun bakalım 💅

Bana hiç bakmayın. Abuzerime yemekler yaparım ben, çamaşırlarını yıkar ütülerim. 😅 Yerim onu yerim ben hehe. Buyurun bakalım 💅

Ya ev işi yapmam diyen kadından olmaz. Sürekli dışarıdan söylemekle geçim mi olur, arada bir olur tabii ki farklı şeyler ister canı veya yetiştiremez vb.
Her işten anlarım, yemek falan yaparım falan ama bir yere kadar, destek olması gerekiyor.
Gözlemlerime göre hic bir is bilmeyen yumurta bile kırmamis ve dedigim dedik su olmazsa olmaz soyle olmazsa olmaz yoran bezdiren kadınlar nedense daha çok tercih ediliyor herseyi bilen yormayan çok beklentisi olmayan alttan alan kadının da burnundan getiriliyor hayat böyle işte
İlk olarak ev işi yapmak kadının görevi değildir, eğer ben ve eşim her ikimizde çalışıyoruzsa. Ev işlerini de birlikte yapıcaz, yemek işlerini ben hal ede bilirim o da bulaşıkları yıkarr. Eğer yapmak istemezse birtakım şeylerla tehtit edebilirim😅
Asi kızçem😘❤️😅 sanki ben değilim haha
Eheheh tehtiti severiss 🤣
"Ev işi yapmam" diyenden de, her gün dışarıdan yemek söyleyen kadından da yuva kuran kadın olmaz. Kadın dediğin sorumluluklarının farkında olur.. Kendi evi sonuçta..
Ahaha vallahi tatlısın ya, Abuzer şanslı adam, belli ki bayağı el üstünde tutuluyor! Ama “ev işi yapmam” demek illa ki yuva kuramaz anlamına gelmez. Herkesin işi paylaştığı, artık modern bir çağdayız. Hem dışarıdan yemek de güzel bir opsiyon, pizzacılar boşuna var mı? 😂 Bence iş sevgiyi doyurmakta, kalanı halledilir. Peki senin dışarıdan sipariş favorin ne? 🍕🍔
Abuzerim şanslı tabii. Hem sandığım hem güzelim hem el üstünde tutacam onu. 😅
Ahahaha sen tam bir kraliçesin ya, Abuzer’in yeri garanti! 😄 Vallahi eline sağlık, yüreğine de sağlık diyelim. Abuzer efendi kıymet bilsin! 😂 Neyse, ben pizzacı ekolündenim kız, margarita benim favorim! Sen ne düşünüyorsun ev işlerini paylaşma konusunda, Abuzer de yardım eder mi bari? Yoksa sadece yiyip yatar mı? 😜 🍕💃
Abuzer efendi kıymet bil, bak Aşko da benden yana😅 Abuzerim yardım eder kıyamaz ki bana🫠
Cevap
6Cevap
değişir ikisi de olabilir
bahsetiği abuzer buu tüm sırrı bozmaya geldim :D
Ya haha😅 ama olmadı şimdi Abuzerimi niye ifşaladın😒 mavi ceketini ben almıştım zaten ona😅
hahah 10 numara yakısıyordu onaa :D rol modelim bu :D
Abuzerim herkeşlere rol model zati😅
aynen sormaa :D onun için amerikalı talibini bile red ettin değilmi :D
Elbetteki Abuzer için Athena'yı bile kızdırdım. Beni Medusa yaptı🥲😅
profilde gözlerini o yüzden kapadın demek gözlerine bakan taşa dönüyor :D
Zeki adamsın😅 evet öyle
senin kadar olmasakta eh işte :D
Estağfurullah 🙏
bunun yerine bir dahakine çay hazır olsun yeter çay kırmızı çizgimdir sihara alkol bana göre değil gerçi bu saatte içmem ama :D m misal gs maçı varken veya aksama doğru :D aklında bulunsun :)))
Abuzerimden başkasına çay demlemem ben:)) ifşalarken düşünecektin. Çay falan yok sana hıh
ah abuzer ah yakın bizi çaydan olduk :D
Valla bilmiyorum ama erkeklerin ağzına sçandan oluyor sanırım ancak ondan anlayorlar çünkü.
Bak bu doğru. Tecrübe ettim maalesef. Temiz sevmek, sadık olmak boş.
Aman Süvüşüm boş ver. Hak eden gelsin beni alsın😅
Süvüşüm de umudu kesti haha
Bana göre kadın dediğin evin işini, yemeğini, herşeyini yapar ve yönetir. Dışarıdan söylemekle ömür geçmez. Kadın erkeğine ve evine her konuda sahip çıkar bence.
İkisinden de olur. Anlayışlı biriyle evliyseniz, birlikte iş bölümü yapılıyorsa no problem. Maddi durum iyiyse yardımcı tutulur yine hallolur. Bir şekilde halledilir.
Ev işi yapmayan çalışmayı da istemez. Altına dantel serip vitrine koymak isteyen evlensin
bence ne erkek ne kadin ev isi yapmam dememeli
Bir gün evlendiğimde eşimle birlikte yemek yapmak
çok daha zevkli olur 🥰😋
Yemek ev işi yapan artık her yerde var biraz cilve işve pozisyon bilsin herkes tav olur gerisi boş bu devirde
Evi için sevdiği Adam için içinden geldiği için görev olduğu için değil… her şeyi yapan insandan olur
Kadın ev işini yapmalı sonuçta kendi evi
Çok yemek yapamam yeteri kadar da temizlik yaparım oldu bitti sevgilim çok aramaz yemek falan
İkisinden de olmaz gibi 😄
Evlendikten sonra adam gibi de yapıyorlar mecbur kaldıkları zaman öğrenmeye başlıyorlar
Sürekli dışarıdan sipariş veren
Hayat müşterek herkes her şeyi yapacak.
Ev işi yapmam 😅
Sipariş veren oh mis haha
Yemek Yapmayi bilmem ama kocam icin ögreniriimm
Alaturka şekerim ahaha
😂😂😂 delisin
Her zaman 😎😅
İkisinden de olmaz😂
Asla kurulmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?