Erkek kardeşim bir kızla barışmak istiyor kardeşim boşanmış bir de çocuğa var olmaz diyorum haksız mıyım?

Eski bir arkadaşı çıkmadılar bunlar üniversiteden. Benim kardeşimde suçtu sevgilisi varken kıza umut verdi, bir iki defa buluştu. Ama kız bilmiyordu garibim. Sevgili olmadığı zamanda bile kızdan not istiyordu, bunun ne mal olduğunu öğrendi ve soğuk yapıyordu, yeni sevgili yaptığı zamanda bile o kızı kıskandırmaya çalışıyordu, elde edemeyince. Kız niyetini anlamıyordu bunun hakkında kötü konuştu ama haklı kız. Ortak projede kız sırf yer almamak için hocanın yanına gitmiş zamanında oğlan bu kıza kafayı takmışti o zaman benim o dersten kalmama neden oldu diye. Bunu kıza da ima etmiş. Kız defalarca konuşmaya çalışmış benim suçum yok diye bu hep bu kız beni seviyor diye dusunmüş ve arkasından konuştuğu için kıza kinlenmiş. Menzun olduktan sonra kizı takıntı haline getirdi kız benim peşimi bırak diye konuşmaya çalıştı. Baktı olmuyor bir süre sessiz kaldı. Yine kıza atak yaptı kız artık patladı bunu görmüş çarsida otobüse kadar takip edip rezil etmiş araçdan inmiş kız ağır hakaret etmiş buna. Demişki oğlan ben senin yüzünu bile görmek istemiyorum bir daha yanıma gelme. Bir daha seni rahatsız etmeyecem sen benim bir kız kısmetime mani oldun demiş. Bir daha gorusmemisler. Bir yıl sonra kızla karşılaşmışlar yolda kıza laf söylemeye kalkmış kız bir ortak arkadaşına bunu anlatmıs kız bunu silmiş diye çıldırmış. Sonra o kızla bu kızın araları bozulmuş oğlan buna yaklaşmış kızın kendisi hakkında ne söylediklerini anlatmış. Kardeşim korkusundan bu kızı arkadaslarıyla kötü etti. Uzaklaştırdı çevreden. Uzun zaman geçti Tabi kardeşim evlendi boşandı kıza denk gelmiş bir yerde ama kız görmemiş. Bana anlattı ortak arkadaşlara sormuş hala bekarmış kıza miras kaldığını ögrenmis , yetim maaşı aldığıni öğrenmiş uyanık kardeşim. Barışmak istediğini söyledi bana. Dedim basına bela alma akrabaları güclu insanlar, çevresi var. Seni uzaklaştırabilir hem o seni artık kabul etmez o kadar zaman geçti sert tepki gösterebilir biliyorsun sinirliydi, üstüne gitme. cok güzel bir kızdı diyor daha çekici olmuş diyor. Olabilir ama birbirinize uygun değilsiniz, siyasi ve kültürel fark var, senin çocuğun var, o kız bekar seni almaz dedim. Ortak tanidığım arkadaşlarımdan yardım alırım ama kimseyle gorusmuyormus dedi. Eskiden samimi ve birbirilerinden pek hazetmediği kıza söyleyim konuşun onla demiş, gerekirse o kızla konuşması için istediği şeyi vereyim dedi. Yapma, etme dinlemiyor beni.

Erkek kardeşim bir kızla barışmak istiyor kardeşim boşanmış bir de çocuğa var olmaz diyorum haksız mıyım?
Cevapla