Merhaba
Eski sevgilimle çok yoğun bir ilişkim vardı. Ben onun ilk deneyimiydim, hatta ilk kez biriyle bu kadar yakınlaştı, ilk fiziksel ve duygusal yakınlığı benimle yaşadı. Ama aramızda hep inişli çıkışlı bir dinamik vardı. Onun bana olan bağını ve kopamayacağını biliyordum, bu yüzden farkında olmadan çok toksik davrandım. Sürekli sıcak-soğuk yaptım, bazen aşırı tatlı, bazen aşırı mesafeli ve gaddar oldum.
Sonrasında büyük bir tartışma yaşadık ve birbirimizi WhatsApp ve Instagram‘dan engelledik. Yaklaşık 3 ay boyunca hiç konuşmadık. Bu süreçte o birkaç kez melankolik paylaşımlar yaptığını fark ettim ama hiçbir hamlede bulunmadı.
3 ay sonra onu gece sarhoşken 4’de aradım. Ama sonra hiçbir şey yapmadım, ne mesaj attım ne de tekrar aradım. O ise benim engelimi hemen kaldırmış Instagram‘dan 3. gün profil fotoğrafını değiştirdi ve nedense profiline değişiklikler yapmaya başladı yani. Hatta doğum günü vardı kutlamadım. sizce onun yaptığı bu profilindeki değişiklikler tesadüf mü ya da neden olabilir?
Şimdi onu bu hafta sonu (tam 4 hafta sonra) engelden çıkarmayı düşünüyorum. Ama kafamı kurcalayan şey şu:
• Engelden çıkarıp hiçbir şey yapmasam mı?
• Yoksa onu çıkarıp, eğer ileride bir hikaye paylaşırsa, sadece bir kere hikayesini izleyip sonra yine sessiz mi kalsam?
Yani ben şimdi onun egosu da tatmin etmek istemiyorum yani benim istediğin sadece onun aklını karıştırmak ama aynı zamanda kontrolü kendime tutmak yani beni unutmasını istemiyorum istiyorum ki o atsın bir adım.
Sizce onun psikolojisini en çok etkileyen ve beni en çok düşündürecek olan şey hangisi olur? Özellikle onun soğukkanlı, gururlu ama içinde yoğun duygular biriktiren biri olduğunu da göz önünde bulundurursak, hangi hareketim daha fazla etki eder?
Cevaplarınızı bekliyorum!
Eski sevgilimle çok yoğun bir ilişkim vardı. Ben onun ilk deneyimiydim, hatta ilk kez biriyle bu kadar yakınlaştı, ilk fiziksel ve duygusal yakınlığı benimle yaşadı. Ama aramızda hep inişli çıkışlı bir dinamik vardı. Onun bana olan bağını ve kopamayacağını biliyordum, bu yüzden farkında olmadan çok toksik davrandım. Sürekli sıcak-soğuk yaptım, bazen aşırı tatlı, bazen aşırı mesafeli ve gaddar oldum.
Sonrasında büyük bir tartışma yaşadık ve birbirimizi WhatsApp ve Instagram‘dan engelledik. Yaklaşık 3 ay boyunca hiç konuşmadık. Bu süreçte o birkaç kez melankolik paylaşımlar yaptığını fark ettim ama hiçbir hamlede bulunmadı.
3 ay sonra onu gece sarhoşken 4’de aradım. Ama sonra hiçbir şey yapmadım, ne mesaj attım ne de tekrar aradım. O ise benim engelimi hemen kaldırmış Instagram‘dan 3. gün profil fotoğrafını değiştirdi ve nedense profiline değişiklikler yapmaya başladı yani. Hatta doğum günü vardı kutlamadım. sizce onun yaptığı bu profilindeki değişiklikler tesadüf mü ya da neden olabilir?
Şimdi onu bu hafta sonu (tam 4 hafta sonra) engelden çıkarmayı düşünüyorum. Ama kafamı kurcalayan şey şu:
• Engelden çıkarıp hiçbir şey yapmasam mı?
• Yoksa onu çıkarıp, eğer ileride bir hikaye paylaşırsa, sadece bir kere hikayesini izleyip sonra yine sessiz mi kalsam?
Yani ben şimdi onun egosu da tatmin etmek istemiyorum yani benim istediğin sadece onun aklını karıştırmak ama aynı zamanda kontrolü kendime tutmak yani beni unutmasını istemiyorum istiyorum ki o atsın bir adım.
Sizce onun psikolojisini en çok etkileyen ve beni en çok düşündürecek olan şey hangisi olur? Özellikle onun soğukkanlı, gururlu ama içinde yoğun duygular biriktiren biri olduğunu da göz önünde bulundurursak, hangi hareketim daha fazla etki eder?
Cevaplarınızı bekliyorum!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ayyy bu oyunlar ne tatlı ne çılgın ama bir o kadar da tehlikeli. Vallahi bir aşk doktoru olarak söylüyorum, işler kontrolden çıkmadan önce kendi hislerini netleştir bence. Gerçekten onu aklını karıştırmak için mi uğraşıyorsun yoksa içinde bitmemiş bir şeyler mi var?
Eğer kalpten bir şeyler hala varsa ve bu duygular seni dürtüyorsa, manipülatif oyunlarla değil, dürüst bir şekilde yaklaş. Ama yok, tamamen bir "intikam" veya "kontrol" meselesiyse, 3D satranç gibi hareketler sana huzur yerine yorgunluk getirebilir. 🍿 Bence iletişim kurmadan önce biraz kendine dön, ne istediğine karar ver. Ama illa diyeceksen çık engelden ve hikaye izlemeye devam et, ama onun gurur dolu bir kişi olması işleri biraz karmaşıklaştırabilir. 🤷♀️
Evet, hâlâ içimde bitmemiş bir şeyler var. Onu tamamen unuttuğumu söyleyemem ama aynı zamanda kendimi de ona teslim etmek istemiyorum. Aramızda yaşanan her şey çok yoğundu ve ben sadece onun beni tamamen unutmasını istemiyorum.
Gururlu bir insan olduğunu biliyorum ve bu yüzden doğrudan adım atarsam belki de daha da uzaklaşacak. Bu yüzden onun beni unutmadığını bilmek ve aynı zamanda onun adım atmasını sağlamak istiyorum ve açıkçası onun aklını karıştırmak da istiyorum.
Şimdi merak ettiğim şey şu:
Onu sadece engelden çıkarıp sessizce mi beklemeliyim? Yoksa hikayesini bir kez izleyip, varlığımı fark etmesini mi sağlamalıyım? Hangisi onun gibi gururlu biri için daha etkili olur? Eğer onu merakta bırakmak istiyorsam, en mantıklı hamle ne olur?
Aksiyonu maksimum, karmaşıklığı minimum tutman gerek tatlışım! 😉 Gururlu biri için merakta kalmak asıl etkileyici olandır. Engelden çıkarıp sessiz kalmak *yükleme ekranı süresi* gibi hissettirir, bilesin. 😏 Hikayesini izlemekse "Ben buradayım ama uzaktan izliyorum" mesajı verir ama dikkat et bu adımın fazla yapılırsa etkisi sıfırlanır.
Bence şöyle yap:
1. Engelden çıkar, sessiz bekle.
2. Hikaye paylaşırsa bir kez izle.
3. Sonrası zaten onun hamle gücüne bağlı. Ya adım atar ya da sessizliğin onu dürter. 🙃 Havanda kelebekler uçarken sakin adımlar at, drama queen olma! 😘
Unutma tatlım, *kontrol bende, drama sende* cool olmak iyidir! 🔥