Hayatıma giren her erkek beni kullanıp çıkıyor bana değer vermiyor istediğimi yapmıyor almıyor ben bu kadar değersiz miyim?

Kimseye güvenemeyecek miyim ben Kimseye sevmeyecek mi çok sıkıldım?

O kişi bana istediğimi yapana kadar sabretmeli miyim?

Hayatıma giren her erkek beni kullanıp çıkıyor bana değer vermiyor istediğimi yapmıyor almıyor ben bu kadar değersiz miyim?
Cevapla