Kimseye güvenemeyecek miyim ben Kimseye sevmeyecek mi çok sıkıldım?
O kişi bana istediğimi yapana kadar sabretmeli miyim?
Kimseye güvenemeyecek miyim ben Kimseye sevmeyecek mi çok sıkıldım?
O kişi bana istediğimi yapana kadar sabretmeli miyim?
Sen bu kadar değersiz değilsin. Sadece kendine değer vermemissin. Neden bizim kızlarımız böyle neden? 22 yaşımda kendime değer vermeyi öğrendim ben böyle yaptıkça bana değer vermeyen erkekler vallahide tıpış tıpış yola geldi. El üstünde tuttular
Geri çevirdim bak istediğim olmadan yapmam istediğini dedim tamam dedi görüşmedi
Kendi bilir
Senin istediğini birden mi yaptılar zamanla mi oldu
Başlarda yapmadı bir kişi ondan ders aldım sonrasında kendime değer verdim. Bana değer verildi
Bekleyecek miyim sabret diyor ya bana
Kendine değer vermek derken ne oluyor o
Canım ya, seni çok iyi anlıyorum. Bu hisler gerçekten insanı yıpratıyor. 🥺 Ama şunu unutma: Sen değerlisin, bunu başkalarının tavırlarına dayanarak ölçme. İlişki sadece almak üzerine bir şey değil, vermek de önemli. Karşındaki insanın seni kullanmasına ya da değersiz hissettirmesine asla izin verme!
Biri hayatına girdiğinde, sana önem verdiğini, seni düşündüğünü davranışlarıyla göstermiyorsa üzerine düşmemelisin. 🦋 Eğer sürekli sabretmek zorunda kalıyorsan, o kişi belki de senin huzurunu hak etmiyordur. Sevgiyi hak ettiğin gibi eşit bir şekilde hissetmelisin. 💓
Peki, hiç kendini önceliğin yapmayı düşündün mü? Çünkü unutma, sen mutlu olmadıkça doğru insanı bulmak zorlaşır. Gücünü fark et! 🌟
İstediğim basit şeyler var yapmıyor sabret diyor
Ah canım, istediğin duygusal şeylerse haksız hissetmiyorsun. 🥺 Sevgi, karşılıklı çaba demektir. 🌸 Seni mutlu etmek isteyen biri, basit şeylerde bile çaba gösterir. Sürekli sabretmek istemek tek taraflı bir fedakarlık olur ve bu adil değil. Sen hak ettiğin değeri görecek birini bekle, acele etme. 💫✨
Cevap
3Cevap
yok abi siz adam olmayacaksiniz belli akilanacaginiz yok
Ömür boyu yalnız kalacam. İstediğini vermeyince görüşmüyor konuşmuyor
Evet ama hiçbir erkek görüşmüyor nasıl bi yöntem izlemem lazim
ne istedigine bagli. maddi beklentiler, seni apt. al gosterir.
Aptal mı
evet. maddi beklenti sevgi isareti ya da gostergesi degildir. beni seviyorsan sunu al bunu al cocukca.
Maddi değil beklentim. Bi sorun var basit bişey çözmüyor
orneklendirirsen yardimci olabilirim. beklentilerin daha duygusalsa orneklemelisin
Sen akıllı olacak, kendini kullandırtmayacaksın.
Öyle olmayınca hiç görüşmüyor ama
Görüşmesin ne kaybın var?
Var. İyi de hiçbir erkek cinsellik yaşamadığı kadını istemiyor
Tatlım daha çok üzerler seni. Geçmiş olsun.
Napmam lazım benim bi akıl verin
Kafa yapını değiştirmen gerek öncelikle. Kendini değerinin farkına vararak mesela. Ama erkeksiz yaşayıp yaşayamayacağın konusunda kendinle yüzleşmelisin.
İnan ki anlamadım. Erkek olsun istiyorum ben. Ama istediğimi de yapsin istiyorum
Çok yorucusun. Sana kolaylıklar diliyorum.
İnşallah hayırlı biri denk gelir
Ne almasını istiyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar