Hayatıma giren bütün erkekler beni kullanıyor neden?

Ben 3 kişi ile birlikte oldum ve hepsi beni elde edince bir daha yazmadılar 😔kullanılmaya çok müsaitim neden böyle yapıyorlar ya da ben neyi yanlış yapıyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar özele gel demeyin eğer özelden konuşmak isteseydim gizli sormazdım demi soruyu😔😔
Hayatıma giren bütün erkekler beni kullanıyor neden?
Cevapla