Neden erkekler hep benden faydalanmaya çalıştı?

Neden kimse beni sevmedi? Başka kızlar değer görürken ben hep ezildim horlandım. Çirkin de değildim üstelik güzel biriydim. Kimse evlenmeye değer görmedi sadece kullanmak istediler ihtiyaçları için kullandılar. Böyle olmayı ben istemedim kullanılıp bir kenara atılmayı ben istemedim ciddiyet istedim ama onlar beni geçici iş görür gibi gördü. Hep horladılar ezdiler

Neden erkekler hep benden faydalanmaya çalıştı?
Cevapla