İnsanlar kuzenimin durumuna nedense şaşırıyor sizce olması gereken şey bu değil mi?

Yaşça benden baya büyük olan bir kuzenim var yaşı 38 ve bu yaşına kadar hiç kız arkadaşı olmadı hatta bir kızla buluşup görüşmesi de olmadı ancak akrabalar da dahil bunu duyan tüm insanlar bu durumu duyunca nedense şaşırıyor hatta farklı (burada söylersem ban yerim) yakıştırmalar yapıyorlar... İnsanlar bu durumu neden garipsiyor olması gereken şey zaten bu değil mi?

Güncellemeler
1 yıl
Kuzenimi örnek verme nedenim İ yaşa kadar bu şekilde yaşayan başka bir örnek tanımamam eminim böyle olan başka erkekler de vardır ancak takıldığım yer insanlar neden bu durumda ki bir insanının durumunu anormal görüyor olması gereken insan modeli zaten bu değil mi?
İnsanlar kuzenimin durumuna nedense şaşırıyor sizce olması gereken şey bu değil mi?
Cevapla