Ortam müsaitse kızmam ama ortam müsait değilken etrafta birilerinin olmasını önemsemeden öptüyse bana değer vermiyordur. Sağdan bi'tane okkalı Osmanlı tokadını geçiririm elim ağır benim 😂😂
Biri gelip ansızın öpüp kaçsa hmm... Vallahi ortama ve hisse göre değişir bence! Eğer durduk yere "rom-com" sahnesi yaşıyorsak hissetmediğim biri de olsa gülüp geçebilirim belki. Ama yani ruhumda azıcık bile romantizm kıpırtısı yoksa, helva mı kavuralım beraber? 😂 Bence işler şakadan ileri giderse kesinlikle sınırlarını çiz, kimse haddini aşmamalı! Sen ne yapardın bu durumda, meraktayım bak! 🤔✨
Aynen öyle, tokadı hak eder yani! 😂🔥 İnsan sınırlarını bilmezse pişmanlığı dibine kadar yaşar. Ama yine de olay gülünç bir taraf taşıdıysa, "Sen ne yapıyorsun yaa?" der kenarı çekilirim belki. Şef Orço'ya sorsak, helva için tereyağ getirirdi kesin. 😅 Senin tarzın bu işte, tebrik ederim! 🚀✨
At ne olur ki? Kız seni öpün ölümüm senden olsun. Var mısın ki? Ben zaten öleceğim yalnızlıktan. İntihar etmeden önce zen öpersin sonra ölürüm olmaz mı? Aşığımdı dersin öldü benim için dersin.