Yorumlarınıza öpülmeme gibi bir seçenek yok teşebbüs yok ! Öpülüyorsun ! tepkini merak ediyorum.
Ergen diyip duranlar toplumsal tepkiyi merak etmek ne zamandır ergenlik oldu?
evet böyle birşey yaşadım ama hic tanımadıgım biri değildi sadece selam selam okadardı kampusteydik sote bir yerde oturuyordum birden geldi yanıma selam verdi elimi uzattım tam yanğımdan öpermiş gibi yapıp dudağımdan öptü o an bende dudağını ısırdım dudağı kanadı kız şaşırdı birden tabi beklemiyordu böyle birşey tabi bende öpeceğini beklemiyordum bir anlık birşeydi bende öyle tepki vermek istedim daha sonra baş parmağımla dudağındaki kanı sildim ve kızın gözlerinin içine bakarak baş parmağımdaki kanı emdim kızın aklı gitti birden ne yapmaya geldi neyle karşılaştı bir an dondu kaldı öyle şimdi gidebilirsin dedim kız şaşkın şaşkın arkasına baka baka gitti :)) üniversite yıllarım canlandı birden gözümde saol o anı bana tekrar yaşattığın için :))
Hahaha deli misin sen ya :)
herkesin vardır elbet böyle sapkın yanları kimileri dışarı vurur kimileri içinde yaşar.
ben anı yaşayanlardanım :))
Isırmak nedir yahu !
biz buna ava giderken avlanmak diyoruz herşeyin bir bedeli var bir öpücüğün bile verebileceğim en nazik tepki buydu :)
Daha fenasını düşünemem. :)
Hikâyen Amerikan aşk filmlerinin başlangıcı gibiydi :)
bidaha basıma gelirse ben düsünebilirim :D
başlamadan biten kısa derin ve anlamlı bir hikeye haha
Hayattan soğudum 😕🔫
Peki. :):
Of ne kadar şekilcisiniz!
Adam yakışıklı, şahane biri olsa ne olur ki! Bu onun benim üzerimde hak iddia etmesini sağlamaz... Aslına bakarsanız kimse üzerimde hak iddia edemez...
Haklısın aynen öyle ama böyle olsa tepki yinede ne olurdu onu merak ettim :)
Saygısız derdim ve hatta belki de çığlık filan atardım... Eğer fırsatım olursa tokat da atardım...
Olan olmus napim daha :D ama tipi hoş ise namus davası der kıyarım nikahı :D
Hahahah :D
Nikahtan sonra başkasını öper nasılsa dörde kadar yolu var
Hazır ol kuma geliyor
Cevap
188Cevap
:D yapılan yorumlara ne güldüm ya herkes yok tekme atardım yok tokat atardım demiş o anın şokuyla neye uğradığını şaşıyo insan bizzat yaşamış biri olarak söylüyorum noluyo l*n diye çığlık atabildim sadece şok oldum :D
Hadi ya :) hahaha çok garip bir durum. Nerde oldu peki :)
Çığlıkdan sonrası? Çocuk kafasına ne yedi? ya da kaç dakka bağırıp küfredip yerin dibine soktun çocuğu ya da yanındaki arkadaşların me yaptı bunların hepsi olabiliecek şeyler :-)
Sonrasında çocukla sohbet ettik falan deme sakın :-D öyle bir durum oldumu?
Ya merak ettiğim hiç tokat falan atmadın mı ya da bağırıp küfredip azarlamadın mı? Yoksa sonrasında sohbet falanmı etdiniz?
Mesaj kısmına bir bak sen
Saglam bir tokat atarim. Sen kimsin ulan ayi! Devami da kesin gelir elimden alamazlar hirtoyu parcalarim.
Hehehe :)
Az bile kalır bunlar...
Vallahi o deli kuvveti belli olmaz ne yapacagim
Bu dedigin taciz ve erkeklerin ustune atlardim, kizlarin tokat atardim cevaplari her zamanki cifte standardimizi ortaya koyuyor ama algida sorun var. İnsallah open kisi aids degildir arkadaslar:)
Ya sen neredeydin? Ben seni bekledim ama gelmedin Eig senin olmalıydı. :)
Hahah tamam bana bir borcu olsun :D
bir asansörde ya da wc de falan deseydin neyse de cafede kimse yapmaz böle bişey içide gitse.. Ama cafe sessiz karanlık kimsenin pek uğramadığı bir yerse kişinin cesaretine bağlı şimdiye dek duymadık öyle şeyler.
Tanımadığım ve hoş, duruşundan boş biri olmadığı belli olan bir bey beni kimsenin geçmediği görmediği biyerde öpse muhtemelen şokk etkisi olur tepki vermem. Ama başkalarının görebileceği alanda bunu yaparsa benden tokatı yer.
Yorumun çok güzeldi teşekkürler. Yani Cafe derken yani yerin illa Cafe olduğunu demek istemedim Cafe'de, ya da bir yerde demek daha doğru olurdu:)
Bir gün arkadaslarla parkın cafesinde otururken doğruluk cesaret oynadık
Yan masadaki çocuğu öp dediler zorla opturduler çok tuhafdi tanımadığın insanlaı bir kaç saniye de olsa yakinlik kurmak çok utanmistim oda demedi bir şey
yıllar sonra yolda karşılaştık sadece güldük :) birbirimize
Hahah enteresan :) acaba adam ne düşündü :)
Öpen kişi Kıvanç Tatlıtuğ veya Burak Özcivit se hiç kasmam devam et derim.. bunlar hariç bu ikisine tıpa tıp benzeyen birileriyse yine kasmam ama bunun dışında biri olsun kendisini iteklerim afilli bir şekilde ''napiiiosn be slaak'' derim ve cok havalı bir şekilde kafamı sallarim ve giderim...
Hahah iyimiş
Istedigi kadar yakisikli olsun, bir tokat birde biber gazimi tadarr :)
Temkinliyim diyorsun :)
Bu öperse ben de karşılık veririm.
41.media.tumblr.com/.../...j32Dvn1rdkvxmo1_500.jpg
Tamam o zaman o öptü :)
vereceğim tepki gayet açık :D
Hahahahah
süper ya :D
aynen :D
ben mi? beni milletin içinde öpen kıza önce güzel bir osmanlı sonra da salak niye daha önce sana duyduğum aşkermeyi şimdi gösteriyorsun susamıştım derim yapışırım dudaklara öpe öpe doyamam ki? var mı ola öyle bir gün var mı eskişeirde öyle bir kız?
Cafede değil ama yol yürürken denk geldi geçen kız arkadaşıyla iddiaya girmişler öpebilir miyim diyor :D o zamanda sohbete gidiyodum ramazandı hiç unutmam :Ddd tövbe tövbeeee
Yazık oldu :)
bir kerem bursin öpse, bir yaman koper öpse karşılık verirdim ne yalan. Söyliyim.
Dürüst kız :)
Saçmalık en fazla 2sn öper sonra kendime geldiğimde adama hem sözlü hem fiziksel bir şekilde perişan ederim ! Ilk öpücüğünü sakla sen elin adamı gelsin öpsün yok yaaa 😃😃😃
İsterse yakışıklının feriştahı olsun o benim için el adamıdır orda ortalığı inletirim ayağa kaldırırım şikayet bile edebilirim ne yapacağım belli olmaz bana
Enfeksiyon için Dr. a gitmek biraz abarti olmaz mi ya. doc neden yaptiriyosun dedi " lavugun biri beni sakkadanak öptü desen gülerler bence :)
Söylerim ki :D ben 6 ayda 1 giden pimpirikli biriyim :D
cafe olduğu için ters ve aşırı tepki gösterirdim. hani sen ne sandın beni sonuçta gibi. ama club ta olsam sarhoş olsam gayet eğlenceli oluyor
Club da Allah'ın emri gibi bişey yani ^_^
Itekler yere dusururudum sonra da baya bir azarlardim. Şu virüs testi çok mantıkli aslinda aklima gelse ben de yaptirirdim. Erkeğiz ama ortalik mali da degiliz
Dudağını yalayıp tükürmek nedir abi? Imm güzel dudaklar ama bunu kabul edemem tarzı bir tepki olmuş seninki ajsjjs
Yakışıklı biri öpse, hiç yakışıklı biriyle öpüşmediğim için heyecanlanırım sonra sırf tepki vermiş olmak için tepki verirdim
Hayır bir an kendimi o havaya soktum ve bunu yapardım herhalde :) iğrençççç ! Aynı şekilde düşünmüyoruz. Bunu yapmamın sebebini ben biliyorum önemli olanda o :)
Senin tepki de Mmmm yakışıklı beni öptü ayyy çok heyecanlandım. Ama hafif görünmemek için kızayım bari der gibi olmuş.
Elbette böyle olmayabilir ama senin beni yanlış anlaman gibi yanlış anlayabilirim ;)
Kissing prankı bilenlere pek garip gelmeyecek bir durum anlık bişeyse sorun olmazdi sadece eğlencesine :D
Bu soruyu yazan şahıs sende ahlak yok mu burada lise çağındaki bizden büyük abiler ablalar var utanmıyomusun
Hahah anlamadım
He evet öyle :D ne bir imla kuralı var ne bir noktalama öylesine yazıyorsunuz
Yanaktansa o öpücük gülümseyerek "Hayırdır" derim..
Dudaktansa eğer ağzının üzerine sağlam bir tokat yer.. üzgünüm.. saygısızlıktan hiç hoşlanmam
Sevgilin mi var?
Güzel bir kız seni öpüyor ne biliyim direk vururum diyince bende böyle düşündüm :)
Sorun güzelliği değil ki ya da sevgilim olmaması...
Sorun beni hiç tanımıyor olması ve haddini aşarak kişisel alanımı taciz etmesi...
Kimsen izin almış böyle bir şey için...
Belki hayatımda birisi var ya da hayatımda kimse yok ancak benim gibi mesela boyu kadar evladı var...
Bulunduğu ortamda veya çevresinde bir ağırlığı var. Bu tarz aleni durumları hayat görüşü olarak sevmiyor olabilir. Orası burası güzel diye tüm bunları yıkıp geçmek konusunda haklı ya da tölere edilebiliyor olduğunu sanması büyük şapşallık zaten. Tokat kendine gelmesine vesile olacaktır bu yüzden :)
:D gmm bana clublarda oluo genelde öyle şeyler ama turkıyede degılım tabi :D ben bir erkek olrak hosuma gıdıo yalnızsan sıkıntı yok ilişkim yok nasıl olsa şu an :D
hoşlandığım çocuk yapmıştı öyle bir şey. hep hayalini kuruyordum beni öpsün diye ama sinirden gebermiştim :D bir daha da yüzüne bakmadım zaten. :D
Hadi ya. Neden ters tepki yaptı ki?
Aaa o zaman iyi yapmışsın ;)
Tokat atardın. çok kötü olurdum ağlardım. ilk öpücüğümü tanımadığım sevmedğim biriyle paylaşmış olurdum. çok üzülürdüm yaa
kızların çoğu tokat atarım tepki gösteririm falan bişeler sallamış. soru yanlış çünkü zengin bir erkek diycektin bak bakayım tokat atıyorlarmı. hepinizi biliyoruz kezolar
Hahahahah :D
Aslına bakarsan nötr düşündüğünde sapıklık dersin ama çok farklı durumlar olabiliyor yani şunu demek istiyorum karşı taraf bunu hissettirmiş olmasa aklı başında bir erkek yapmaz zaten böyle bişey tamamen içgüdüsel.
Dünya yakışıklısı olsa da yaptığı saygisizligi örtmez. Çığlık cingar cemkirme tokat ve türevlerini yer.
ilk önce şaşırırım tabiki herkes bu duyguyu yaşar sonra bardağı alırım kafasına geçiririm ne olursa olsun davamı da açarım basarım tekmeyi götüne s.. kt. r. p giderrrr :D
Tanimadigim biri birden opse once neye ugradigimi sasirirdim. Soku atlattiktan sonra canina okurdum :D (cok yakisikliysa ayri tabi) :D
Şaşirirdim gülemserdim içinden gelmiş bir öpücüğümü esirgicez :))
Iyimser :)
"Oha bana erkek yaklaştı, oha bir erkek, oha karşı cins" diye diye heyecandan bayılırım.
Korkma bu tipe kimse yaklaşmaz
O C
Masada ne varsa onun nasibiymis der kafasına geçirirdim :D
Sinirlenirdim sevgilim oldugunu ve bir kere daha tekrarlanirsa onu kuma alicagimi... saka saka s. ktir laaaan der kalkar giderdim
Hahahahah küfür :D
Yok ya iğrenç. olur he ne hissederim 200 gr et parçası sonuçta his yoksa iğrenç bazıları yazmış Kıvanç Tatlıtuğ yok bilmem ne amma mide var millette sevgilim öpsün varsın çirkin olsun
Vay beee :)
kendi kaşınmış bir öpüşürüm varya kendine gelemez bir 5 -10 dakika :)
Vay anasına derdimm.. Kafeye geliyoruz, yine kurtulamıyoruzz derdimm :D
Öpülmüş dudağın davası olmaz diye düşünür, öpüşmeye devam ederim. :)
hayatımda biri yoksa sorun yok devamını getirirdim sanırım :D
buna benzer çeşitli sosyal deney videoları var. biz daha olumsuz sonuç veririz gibi geliyor bana!
Sandalye ve masayla dalarım Allah belamı vermesin ki :)
Tamam kız sakin ol :) yazdığını hissederek okudum :)
Şok olurdum ya :)
o karşı cins beni öpmeden şunu düşünsün.. ben o anda bir tekme atsam en sevdiği yerine.. reflexlerim güçlüdür D:D::D:D
Anlık hoşlandıysam sonrasında da ben onu öperim. Eğer hoşlanmadıysam normal gülerim yani teorik olarak böyle olur.
Hayirdir kızım kafanmi güzel ne yapiyorsun..
Bu tepkiyi verirdim.
Istedigi kadar yakışıklı olsun öyle bir durumda yumruğumun tadına bakmayi göze almalı. Bakın tokat demiyorum.
Hep fantazi bunlar! Ergen psikolojisinin, bünyeye etkileri
Toplumsal tepkiyi merak etmek ne zamandan beri ergenlik? Evet öyleyse ergenim !
yumruğu koyardım suratına bu ne ciddiyetsizlik derdim yürü eve derdim eve götürür sadece bir öpmeyle kalmamasını sağlardım :D:D:D:D
Hahaha
gerizekalımısın ya sen deyip o an utancımdan orayı terkederdim
npysn sen grzkalii. ss
her kuşun eti yenmez. ben senin bildiğin erkeklerden değilim TIMAMMIIIIIII... derim.
Tamam :D
Yakışıklı olması yapmis oldugu fiilin "cinsel saldırı" olmasi niteligini değistirmez. Savcılıga gidilip gerekli yerlere suc duyurusunda bulunulur.
opusu hosuma gıderse ben yapısırım ona nefesını kesene kadar operım :)
Eyvah eyvah :)
Nefes kesmek eyvah eyvah :)
Herkes Yuri Boyka anasını satayım.. Yok tekme atarım yok yumruk atarım yalan ulan yalan..
Aynen insan şoka girer
Karşı Cins Seni Gelip Öptü İse Öpmüştür.
Sende Ona Karşılık Verdiysen Öpüşmüşsünüzdür.
Tepkin?
Öperken Pasta Cila Yapacaksa Dudaklarıma Sorun Yok.. (Tabi Bekarsam) Yoksa Tokatlarım :D
Ne kadar güzel olursa olsun
"Bal gibi sözlerin dökülmediği" dudağı Asla Öpmem...
İyi ama o seni öptü bir kere
Kadına el kaldırmayan yasin o an kan beynine sıçrar Osmanlı tokadını yapıştırır
Hayırdır nikahlı karım mı
Nikahlı karım bile olsa öpecekse evin suyu mu çıktı
Yapamaz maleseff.. Çunku bir boksör olarak b*k gibi bir refleksim var. Duşun koşeden dönerken yanlışlıkla bir kıza bile çarpamıyorum. Öpmeyi filan geçtim ben başka bir şey oldum
Tanımadığım bir bayan beni öpseydi ben o an ne yapacağımı bilemezdim. Belkide bana aşık olmuştuğunun belirtisi olarak onunla tanışmak isterdim. ;)
Hahaha şizofren :)
Orta malımıyım l*n ben kafasına göre gelip öpecek... Çakardım tokadı...
İttirip tokat atarım ama eğer yakışıklıysa arkamdan gelip özür dilemeye çalışması için dua ederdim..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar